Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ThijsKen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Ontzettende last van gehoor na rijden - Wat te doen?

    Hoi Iedereen, Ik ben sinds eergisteren wee in het bezit van een motor! Ik wilde graag een gemakkelijke no nonsense motor en heb een Kawasaki ER-5 uit 2006 met slechts 5000 km op de klok weten te scoren. Nu heb ik gisteren en de dag ervoor flink gereden (350+km) en ik heb een enorme piep in...
  2. T

    Yamaha Xj600n met 129.000km op de klok. Goed idee?

    Hoi hoi, Ik kan voor ongeveer 1600 Euro een Xj600n uit 2001 op de kop tikken hier in Denemarken. Nou heeft hij 129.000km gereden,maar hij is netjes onderhouden. Kan dat met dit type motoren, of is 129.000 erg veel?
  3. T

    Hoe strak moet de drukplaat van de koppeling

    Hoi hoi, Ik heb zonet de koppeling van mijn Suzuki Savage vervangen. Graag wilde ik weten hoe strak ik de 4 bouten van de koppelingsdrukplaat moet zetten? Ik heb ze in eerste instantie helemaal vast gedraaid, maar toen kreeg ik geen weerstand meer bij het inknijpen van de koppeling...
  4. T

    Blok Suzuki Savage vervangen

    Hee mede moterrijderts, Ik heb om verschillende redenen besloten het blok van mijn motor te gaan vervangen. Ik heb een in goede staat verkerend blok gevonden en wil hem nu vervangen. Nu heb ik dit nog niet eerder gedaan, en ik vroeg me af of er ervaren mensen zijn met tips. Zijn er nog dingen...
  5. T

    Suzuki LS650 Savage lekt olie uit bout

    Ik heb vorige week een Suzuki Savage op de kop getikt en er bleek bij aankomst thuis een behoorlijk probleem te zijn. Er begon na zo'n 100km rijden behoorlijk olie te lekken uit één van de bouten van het kleppendeksel. Hij lekt olie vanuit een bout: Het betreft het volgende gat: Na...
  6. T

    Suzuki LS650 Savage Bobber (Hulp gevraagd!)

    Ik heb vandaag een Suzuki LS650 bobber opgehaald aan de andere kant van het land. Mooie motor, reed op proef prima, en gelijk 210km mee naar huis gereden. Nu bleek bij thuiskomst er toch een probleem te zijn. Er lekt olie uit de schroef rechts voor bovenaan de cilinderkop. Na inspectie...
  7. T

    Honda CBR250RR

    Beste motorfietserts, Heb het hele forum al door zitten spitten maar ik heb toch even wat advies nodig. Ik heb mijn zinnen gezet op een Honda CBR250RR. En daar zijn er niet zoveel (meer) van. Ondertussen heb ik ongeveer heel het internet al afgezocht en ik kan er nergens een vinden...
  8. T

    ZGAN Alpinestars Track | Broek mt50

    Een zo goed als nieuwe Alpinestars Track broek, maat 50. Op Marktplaats gekocht vorige week maar hij is toch nét wat te groot. Ivm aankoop andere broek gaat deze dus weg. De broek heeft geen gebruikerssporen, is werkelijk als nieuw uit. Motor-Forum prijs: 150 Euro...
  9. T

    Leren AlpineStars Jas: Hoe logo's reinigen

    Hey Iedereen, Korte vraag, ik heb op het forum al overal gezocht maar niet veel zinnigs kunnen ontdekken. Ik heb gisteren via Marktplaats een Alpinestars jas gekocht omdat ik bijna klaar ben met m'n rijbewijs. Nu wil ik de jas wassen, omdat de logo's behoorlijk vies zijn, en de jas naar rook...
  10. T

    Rijbewijs halen met Enduro/Trail ervaring

    Hey allemaal, Ik ben sinds een tijdje aan het kijken naar het halen van mijn motor rijbewijs. Nu zie ik overal pakketten met vrij uitgebreide voertuig beheersing lessen waardoor het al vrij snel prijzig word. Nu vraag ik me het volgende af: Ik spendeer behoorlijk wat tijd in Zuid-Afrika en...
Terug
Bovenaan Onderaan