Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bermrijder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bermrijder

    speling achtertandwiel vfr 750

    Hola, Tijdens het stellen van mijn ketting merkte ik op dat er speling zit in de draairichting tussen het achtertandwiel en achterwiel. Ik verdenk zelf de rubberen dempers. Alles lijkt verder vast te zitten. Ik zit in zuid spanje en moet nog terug naar nederland. Heb hier geen gereedschap...
  2. Bermrijder

    zuigerveren opmeten/vervangen

    Beste forumleden, Ik ben een suzuki gsx750 uit '82 of '83 aan het opknappen. Ik loop nu tegen het volgende aan: de zuigerveren voldoen aan alle eisen van het wph behalve de 'free end gap'. Hier staat dat als ze in ongecomprimeerde toestand een grotere ruimte ('excess end gap') hebben...
  3. Bermrijder

    middenbok/zijstandaard met bepakking

    Als ik met bepakking rijdt heb ik het probleem dat ik mijn motor niet/nauwelijks op en van de middenbok krijg door het gewicht achterop (ben zelf net 65kg). Op de zijstandaard zakt ie door het gewicht teveel in de achtervering om stabiel te blijven staan. Ook als ik de achtervering op zijn...
  4. Bermrijder

    sleutelruimte regio Utrecht

    Ik loop al een tijdje met het idee rond om een serieus project te beginnen, maar.... heb geen geschikte sleutelruimte. Periodiek onderhoud aan mijn motor doe ik nu bij mijn ouders in de schuur, maar voor een langdurig project heb ik iets anders nodig. Ik heb gekeken naar het huren van iets...
  5. Bermrijder

    Hallo ik ben nieuw hier

    Hallo allemaal, Na veel hier op het forum gelezen te hebben me ook maar eens aangemeld. Als beginnen motorrijder vaak erg leerzame topics. Ik berijd nu mijn eerste tweewieler, een BMW f650 uit '94. Absoluut niet mijn droommotor, maar hij heeft me deze zomer al 5000km door midden Europa...
Terug
Bovenaan Onderaan