Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Westes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Westes

    Gumball 3000 Amsterdam

    Dinsdag komt Gumball 3000 weer naar Amsterdam, op de motor maar eens die kant op!! Weet iemand wellicht de route, tijden en goede plekken om langs de weg te gaan kijken? Ben wellicht geen Google-hero, kan er maar weinig over vinden. Alvast bedankt!
  2. Westes

    Het PowerCruiser verzameltopic

    Het topic voor PowerCruisers van alle merken. Een apart topic voor deze prachtige machines omdat we vaak toch wel een beetje de vreemde eend in de bijt zijn op andere topics, en de modellen wel erg verspreid zijn over de verschillende merken dacht ik zo. Wil hier wel een mooie verzameling...
  3. Westes

    Advies gevraagd! Welke cruiser als opvolger van de Magna?

    Ik heb begin vorig jaar mijn midlifecrisis (volgens vrienden en familie _O- ) wat vorm gegeven door eindelijk mijn motorrijbewijs te halen :9 , en rij inmiddels 1,5 jaar op mijn Honda Magna van 1994. Prachtig ding, rijdt heerlijk, maar het wordt tijd om eens uit te kijken naar een opvolger...
  4. Westes

    Voorjaarsrit. Komop choppers, cruisers en customs, doe mee!!

    Op 27 April organiseert Paul_K weer een geweldige voorjaarsrit. *O* *O* Voorjaarsrit, zondag 27 april 2014 Vorige editie waren er wel choppers, cruisers en customs, maar nog niet zo heel veel... -O- Geweldige rit waar ook zeker echt rustig gereden (gecruisd :] ) kan worden, zou mooi zijn...
  5. Westes

    Welke Allroad heeft een opbergvak waar een helm in past?

    Zag bij de nieuwe Honda NC-750X een opbergvak op de plaats waar normaal de tank zit waar de helm in moet kunnen passen. Zoek er een 2e motor bij, ook voor wintergebruik, en lijkt mij nou echt handig om niet de hele dag met de helm te moeten lopen en hij toch goed weggeborgen is. :) Heerlijk...
  6. Westes

    Vizier onderhouden

    Graag wat tips :) Heb nu een paar maanden mijn rijbewijs, en heb sinds een paar weken steeds meer last van vliegjes op m'n vizier.. O-) Zelf denk dat de vliegen er in t begin ook geen vertrouwen in hadden :N en snel de andere kant opvlogen. :P Hoe, en waarmee, houden jullie je vizier...
Terug
Bovenaan Onderaan