Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fazer128
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fazer128

    Garmin Streetpilot 2610 zeer compleet

    Garmin Streetpilot 2610 zeer net navigatie systeem. Hij is verkocht.
  2. Fazer128

    Stuurverhogers Kawasaki 1r400 GTR

    Ik ben op zoek naar stuurverhogers voor Kawasaki 1400 GTR uit 2008. Heb je wat liggen stuur me dan even de prijs en foto's via PM, wie weet hebben we een deal.
  3. Fazer128

    Origineel ruitje Yamaha Fazer 600 2002

    Ik heb nog een origineel ruitje liggen voor een Yamaha Fazer 600 uit 2002. Voor foto of interesse Mail of bel.
  4. Fazer128

    Kawasaki 1400 GTR Garantie tot April 2012

    Zeer nette Kawasaki 1400 GTR. Zeker niet te duur gezien staat, KM stand en extra's. Hij is van April 2008 en heeft net aan 14000 km gereden. Heeft bij 10600km een beurt en 2 nieuwe banden gehad. • Kleur neutron zilver. • waxoil lakbehandeling gehad • 100% schade vrij...
  5. Fazer128

    Autocom in Schuberth C3 bouwen

    Ik heb een nieuwe schuberth C3 systeem helm aan geschaft. Ook wil ik net als in mijn Shoei een Autocom headset bouwen. Is er iemand die al ervaring heeft met het in bouwen in een in de Schuberth C3?? Er zijn wel sites met foto's van de C2 maar ik wil het graag zien van de C3. Wie O wie kan...
  6. Fazer128

    Yamaha Fazer 600 Blauw model 2003

    Verkocht !!:W :W :W
  7. Fazer128

    Autocom in de Kawasaki 1400gtr

    Ik zit er aan te denken misschien een Kawa 1400GTR te kopen. Maar mijn vraag is, is er iemand die weet waar je het beste de autocom kan monteren. Aangezien de ruimte onder de buddy niet echt groot is, zeg maar gerust helemaal geen ruimte. '( wil ik graag weten hoe of waar deze te plaatsen...
  8. Fazer128

    Tekoop Motor-mover voor motoren met middenbok

    Een in goede staat zijnde motor-mover. Wel gebruiks sporen. Makkelijk om je motor in een kleine ruimte te verplaatsen. Hij is voorzien van 4 zwenk wielen waarvan twee met rem. Kan een gewicht dragen van 300KG Maten zijn breed 20 cm en lang 45 cm of is het nou lang 20 cm en breed 45 cm? :? ;)...
  9. Fazer128

    Levens duur van Autocom

    Ik ben op zoek naar een communicatie set voor zowel duo als bike to bike. Samen met mijn zwager ben ik aan het kijken voor autocom. We gebruiken nu een set van Alan met losse headsets maar die begint het een beetje op te geven na 2jaar. Wat zijn de ervaringen van autocomen wat is ongeveer de...
  10. Fazer128

    autocom set gezocht

    Ik ben op zoek naar een goed werkende en compete autocom set. Gebruik nu de pmr van Alan maar begint na 2,5 jaar ook wat keuren te vertonen. :? Wat zijn zo al de ervaringen met dit systeem? Ik rij op een Fazer 600 2003 en veel met duo en andere motorrijder. Dit lijkt me wel een goed alternatief.
  11. Fazer128

    Motor jas wassen

    Hey Heeft er iemand ervaring met het wassen van een motorjas en of broek.Waar gore-tex in zit. Ik heb gehoort, als een jas met gore-tex begint begint door te lekken in de regen dat je hem dan moet wassen. Schijnt het membraam vuil te zijn. :? Klopt dat heeft iemand hier ervaring mee? Mijn jas...
  12. Fazer128

    Ik zoek een Motormover -rangeerhulp

    Ik ben op zoek naar een MotorBoy of Motor mover rangeerhulp. Voor Middenbok. Liefst met rem en in goede staat. Mocht je er 1 hebben en willen verkopen, laat het mij even weten. Alvast bedankt.
  13. Fazer128

    Welke bougies?

    Hallo ik wil graag weten welke bougies ik het beste kan gebruiken voor mijn Fazer 600 2003 hij staat nu op 20.000Km en wil hem een buert geven. Is er ook nog een aanbevole type olie? Bedankt alvast
  14. Fazer128

    Trilling dempers op stuur

    Helpt het nou van die trillingdempertjes die je op het uiteinde van je stuur monteerd? Helpt dat tegen tintel (slaap) Handen?
  15. Fazer128

    welke achter remblokken???

    Hallo ik heb een Fazer600 van 2003 en nu bij 17500 km zijn mijn achter remblokken vesleten. Welke blokken zijn er goed en gaan lang mee? Zit er nog verschil tussen orginele Yamaha blokken en imitatie? Wie weet welke Type/ merk ik het beste kan gebruiken? Alvast bedankt :]
  16. Fazer128

    gezocht route beschrijving rondje ijsselmeer

    Hallo Weet of heeft iemand een routebeschrijving voor een rondje ijsselmeer? We willen dat zondag gaan rijden maar het is leuker als je een mooie route hebt. Weet je wat laat mij het even weten. B.v.dank. (ik heb niets kunnen vinden op motorroutes.nl) :? Groeten Fazer128 :]
Terug
Bovenaan Onderaan