Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hellracer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hellracer

    Beta forum??

    Ik kreeg net allemaal Beta meldingen op het scherm en ook in de adresbalk. Ik dacht aan een fout op mijn laptop maar in het grote computer vragen topic zag ik dat ik niet de enige was. Gaat er iets mis met de server? Wordt er een upgrade gepland?
  2. Hellracer

    Sport koffers BMW te koop gevraagd

    Ik ben op zoek naar een setje originele sport koffers voor op m'n K1200r. De koffers van een K1200s of van de K1300s of K1300r passen ook. Liefst met het bevestigingsrekje. Sport koffers van een F800 mogen ook. Dan maak ik zelf wel een rekje.
  3. Hellracer

    Het TET (TransEuroTrail) topic

    Welkom in het grote TET topic! Wat is de TET? TET staat voor Trans Euro Trail ofwel een offroad route dwars door heel Europa, van Zweden to Spanje, van de UK tot Slovenie, 38.000km vrij te rijden route! What is the TET? The Trans Euro Trail is Europe's dirt road adventure The Trans...
  4. Hellracer

    Motonest app

    Heeft er hier iemand ervaring met de Motonest app? (https://www.motonest.com/) Ik was afgelopen week in Roemenië en daar heb ik veel met motorrijders zitten kletsen die deze app eigenlijk allemaal gebruiken. Ik had er nog nooit van gehoord maar ik zie er best voordelen in. Lekker...
  5. Hellracer

    Schwenker I en Schwenker II

    Na 2 jaar mee l#llen en na 2 a 3 zijspan treffens bezocht te hebben kon ik het niet langer laten. Er moest een zijspan komen. Het bootje of klomp heb ik al 5 jaar in huis en het staal en wielophanging lag ook alweer een tijdje te wachten. Omdat ik graag eigenwijs ben, luister ik niet naar...
  6. Hellracer

    Blokdelen Honda CB750 KZ en Bol d'Or goedkoop!

    Wegens garage opruiming te koop: vele blokdelen! Cilinders, zuigers, koppen, kleppen, klepstelplaatjes, veren, carter deksels, kleppen deksels, dynamo delen, ontstekings delen, koppelingen geheel of in onderdelen, krukassen, drijfstangen, nokkenassen, nokkenas kettingen, primaire...
Terug
Bovenaan Onderaan