Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: katja
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Twee weken off road rijden in Kirigizië

    Reisverslag Kirigizië In juli/begin augustus ben ik drie weken naar Kirigizië geweest voor een off road tour. Deze ervaring wil ik graag met jullie delen, wellicht kan ik mensen inspireren om ook die kant op te gaan :) Ruim een jaar geleden kwam ik met het plan om met de motor naar Mongolië te...
  2. K

    Reisverslag Duitsland/Oostenrijk/Slovenië/Kroatië/Italië

    Ik ben inmiddels alweer een paar weken terug in Nederland maar besloot toch even een reisverslagje te maken, vind het altijd wel leuk om later terug te lezen. Ik dacht misschien is het wel leuk om het hier te delen :) Dag 1 Na een kort nachtje (het blijft toch wel een beetje spannend...
  3. K

    db-killer of andere demper?

    Hallo, Een aantal maanden geleden heb ik een zzr600 uit '94 gekocht als woon-werk motor. Hier zit een Remus demper op zonder db-killer. Nu wil ik dit seizoen graag weer een aantal circuitdagen meepakken waar een killer helaas verplicht is. Nu heb ik het idee dat de motor op deze demper is...
  4. K

    Reismaatje(s) Italië gezocht!

    Hallo :W Ik wil eind juli/begin augustus met de motor richting Italië vertrekken. Omdat alleen ook zo alleen is en ik niet veel motor rijdende vrienden heb ben ik op zoek naar een reismaatje(/reismaatjes) :) Het idee is om voornamelijk te kamperen/zelf te koken, maar af en toe een goedkoop...
  5. K

    welk blok honda cb450s?

    dag lieve mensen, in maart dit jaar heb ik een honda cb450s gekocht. Bij aankoop werd erbij verteld dat hij wat olie verbruikte, inmiddels is dit opgelopen naar zo'n 1 op 100. kortom: niet goed. Na wat rondvragen lijkt een nieuw blok goedkoper dan reviseren dus bij deze de vraag waar internet...
Terug
Bovenaan Onderaan