Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. I

    Street triple start niet meer

    Goedemorgen, Gisteren ben ik een stuk wezen rijden op mijn Street Triple uit 2009. Bijna bij huis begon hij rukkerig te lopen bij constant toerental. Toen ik even moest wachten bij een rotonde viel hij uit. Ik kon nog wel starten en een stukje verder rijden. Daarna wederom slecht lopen en...
  2. I

    Nieuwe accu Yuasa Ytx9 bs

    Nieuwe Yuasa Ytx9 bs accu. Past in de honda ntv 650 en triumph street triple. En in nog een heel rijtje fietsen. Ik kan hem niet terugbrengen naar de leverancier, want ik heb hem al afgevuld. Om deze reden kan ik hem ook niet opsturen. Accu is van 15 mei.
  3. I

    Elektrisch probleem Street Triple

    Aloha, Een paar dagen geleden begon mijn Triumph Street Triple (bj 2009)rommelig stationair te lopen bij het stoplicht. Ik was nog een halve km van huis, en ben naar huis gereden. De volgende dag wilde ik meten of er wel bijgeladen werd, maar hij wilde niet starten. Je hoort een tik van...
  4. I

    Levensduur winterhandschoenen

    Na topics over dunne warme winterhandschoenen, ervaringen met verwarmde handschoenen en verwarmde onderhandschoenen nu een topic over de levensduur van winterhandschoenen. Wanneer ik nieuwe winterhandschoenen heb, zijn deze eigenlijk na 1 of 2 seizoenen versleten. Het is niet zo dat de...
  5. I

    Sauerland of Teutoburgerwald?

    Ben van plan om eind november een weekendje te gaan sturen, maar ben er nog niet uit waar. Sauerland ben ik eerder geweest, leuk sturen, maar ligt op 3,5 uur rijden. Teutoburgerwald ben ik nog nooit geweest, is het daar leuk sturen? Voordeel is dat dat maar op 2,5 uur rijden ligt. Ga zaterdag...
  6. I

    RapidBike module Aprilia Tuono

    Omdat mijn Aprilia Tuono verkocht is, hierbij te koop: RapidBike module, heeft op mijn Tuono gezeten (bj 2003) en zorgt voor meer en vloeiender koppel, meer vermogen en een lager verbruik. Voor de modellen 2003-2005 is het plug&play (voor finetuning wel even de bank op). Past in principe ook op...
  7. I

    Hoge uitlaat zorgt voor benzinelucht in kleding

    Aloha! Momenteel rij ik alweer enige tijd een Triumph street triple R. Zo'n fiets met de uitlaten onder de kont. Op zich wel mooi, alleen stinkt mijn rugzak en jas als een bunzing naar de benzinedamp. Kan me ook niet voorstellen dat het erg gezond is... Zijn er meer die een motor hebben met...
  8. I

    Motorbroek, ervaringen?

    Gisteren door de regen gereden en m'n motorbroek begon nu voor het eerst door te lekken in m'n kruis. Leuk gezicht ook op je werk, zo'n donkere vlek daar in je spijkerbroek :P Waarschijnlijk is hij door gaan lekken doordat er water op bleef staan. Zit nu ook te kijken voor een nieuwe, ook...
  9. I

    Seizoen 2010: winnaars & verliezers tot nu toe

    Seizoen 2010 is nu aardig op weg voor het WK Superbike en MotoGP. Wie en wat vonden mee of juist erg tegenvallen? Hier mijn rijtje meevallers: Jorge Lorenzo: Vind hem een kwal (op basis van wat ik zie..), maar hij rijdt momenteel erg goed, met of zonder Rossi. Je moet het toch maar even...
  10. I

    Zomerjas of winterjas zonder binnenvoering?

    Tegenwoordig rij ik meer woonwerkkilometers dan vroeger. Ik zit er sterk over te denken om twee motorjassen aan te schaffen, zo heb ik altijd een droge, als dat nodig is. Alleen zit ik er aan te denken om een zomerjas te kopen, voor de lente en zomer. Of kan ik beter gewoon een goede winterjas...
  11. I

    100 km woonwerk op een dag

    Aloha, Ben momenteel een beetje aan het rondkijken voor een andere baan. Ik heb geen auto, alles doe ik met de motor. M'n huidige werkgever zit op 10 minuten rijden, maar nu ik aan het rondkijken ben, kom ik tot de conclusie dat zo dichtbij er waarschijnlijk niet meer inzit. Zijn er onder...
  12. I

    Ventura bagagerek voor Aprilia Tuono

    Te koop voor de Aprilia Tuono vanaf 2006, een Ventura bagagesysteem. Dit rek is eenvoudig te monteren. Wanneer je zonder bagage rijdt, kun je supersimpel de bovenkant eraf halen zodat je fiets er ook op vakantie nog een beetje uitziet ;) Prijs is 100,- euro. Voor zover ik weet,is Ventura het...
  13. I

    Bagster tankhoes voor Aprilia Tuono

    Voor de Aprilia Tuono vanaf 2006 heb ik een zwartgrijze tankhoes van Bagster te koop. Hoes is in goede staat, en kost 75,- euri, of doe een leuk bod
  14. I

    Bagagerek Aprilia RSV

    Renntec bagagerekje voor de eerste Aprilia RSV Milles. Ding zit er binnen no-time op,en is altijd makkelijk voor vakantie ed. Gaat niet over de duozit, dus er kan ook nog iemand achterop. Fotootje heb ik ook ergens, indien gewenst ga ik even op zoek. mag weg teab, op m'n huidige Tuono pasttie...
  15. I

    Bagagerekje voor 1992-93 Fireblade

    Makkelijk te monteren Hepco&Becker bagagerek voor Honda Fireblade van bj 1992/93. Komt nog achter de duozit, dus een passagier kan ook nog mee. Ruimte zat om een tent en slaapzakken ed op te binden. Geen gekloot meer met volle rugzakken dus. Rekje ziet er nog prima uit, en het staat niet eens...
  16. I

    Autobiografie Valentino Rossi

    Ben nu bezig in de autobiografie van Rossi, de Nederlandse uitgave. Ik heb er nu wel spijt van dat ik niet de Engelse uitgave gekocht heb, de vertaler heeft absoluut geen verstand van racen of motortechniek. Z'n valpartijen worden veroorzaakt door een blokkerend stuur, of een vastzittende...
  17. I

    Voorvorkolie Yamaha Fz600

    Sinds kort ben ik het bezit van een Yamaha FZ600 uit 1988. Helaas doen de voorvorkkeeringen nogal lekken. Nu is dat natuurlijk simpel te verhelpen. Mijn vraag is nu of iemand weet hoeveel olie in de poten gaat?
  18. I

    Belabberde Barros

    Zie ik het nou zo verkeerd of zijn er meer die denken dat Barros zwaar overschat wordt? De man is voor het tweede jaar officieel fabrieksrijder, en wat presteert hij nou? Vorig jaar op de Yamaha als 9e geeindigd..fabrieks- coureur! Dit jaar 5e in de tussenstand, met klanten Honda's van Max,Sete...
Terug
Bovenaan Onderaan