Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    Diverse Ducati Supersport onderdelen

    Beste mensen, te koop, diverse onderdelen, deze komen van een ducati 1000ss supersport af. topkuip (lichtgewicht) met frame tailkuip (lichtgewicht) met zadel en achterlicht achterspatbord origineel voorspatbord Carbon tevens te koop: originele uitlaten 1000ss
  2. P

    Welke lithium accu ipv Yuasa YT12B-BS

    hello! ik ben bezig om mijn ducati 1000ss te laten verbouwen en ben op zoek naar een kleiner (in hoogte) alternatief voor de Yuasa accu. ik heb meer ruimte nodig onder de tank en ben dus op zoek naar een ander. kunnen jullie me helpen? ik ben zelf al zoekende geweest maar kom er niet uit...
  3. P

    DUCATI CAVALIERE NERO

    Hoi, ik ben vooral research aan het doen en daar hier veel technici komen wil ik het volgende aan jullie voorleggen. Is het een onmogelijke opgave om dit te realiseren (ongeveer hetzelfde)?. daarbij aangevend dat ik zelf niet technisch ben, in mijn omgeving wel wat handigheid zit en ik ook...
  4. P

    Ducati Flat Red!

    Hoi, ik ben vooral research aan het doen en daar hier veel technici komen wil ik het volgende aan jullie voorleggen. Is het een onmogelijke opgave om dit te realiseren (ongeveer hetzelfde)?. daarbij aangevend dat ik zelf niet technisch ben, in mijn omgeving wel wat handigheid zit en ik ook...
Terug
Bovenaan Onderaan