Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Patrickk5
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Patrickk5

    Alpinestars sp1 maat 52 Overall

    Mooie als nieuw witte overall van Alpinestars type sp1. Werkelijk een top pak geen beschadigingen of reparaties of iets dergelijks. Pak is altijd goed schoon gehouden en goed in het vet gezet dit is ook meteen te merken aan het soepele leer. Mag weg omdat ie mij simpelweg te groot is. Ik ben...
  2. Patrickk5

    Alpinestars overall maat 48 kleur zwart in zeer goede staat

    Bij deze te koop mijn alpinestars 1 delig motorpak. Pak voor mezelf gekocht maar blijkt me toch te klein. Vooral bij m'n schouders is het pak mij te krap. Pak is gedragen maar werkelijk nog als nieuw. Voorzien van alle protectie. Mijn lengte is 1,78 en ben 78 kilo. Ben jij een stuk kleiner(...
  3. Patrickk5

    Dynamo deksel gsxr 600 2005 gezocht!

    zoals aangegeven zoek ik een dynamo deksel voor mijn gsxr 600 k5. Zoek wel originele en onbeschadigde andérs kan ik net zo goed m'n eigen erop laten zitten '(
  4. Patrickk5

    REMSCHIJF ACHTER gsx-r k4/k5 600/750

    Een gebruikte schijf afkomstig van een gsx-r 600 k5. Schijf is netjes op een paar oppervlakkige krasjes na, hier verneem je tijdens het rijden niks van. Schijf is passend op de modellen k4, k5 600 en 750 . doe een goed bod. verzenden is geen probleem, kosten koper uiteraad
  5. Patrickk5

    gsx-r 600 k5 FI melding wil niet weg

    Hoi, sinds kort heb ik in mijn display een FI melding staan, deze komt naar eenmalig gas geven rond 9000 toeren in beeld. Motor komt vervolgens niet meer op toeren en dus geen vermogen. Zelfs in de vrij kan ik gas geven wat ik wil maar voorbij die 9000 toeren gaat ie gewoon niet meer. deze...
  6. Patrickk5

    nieuw op t forum dus even voorstellen

    Hallo, nu ik me geregistreerd heb stel ik me bij deze meteen even voor. Ik ben Patrick, ben 24 jaar en kom uit Leeuwarden Ik rijd een gixxer 600 k5 Ik hoop hier veel informatie en/of tips en tricks te vinden en natuurlijk ook uit te wisselen.
Terug
Bovenaan Onderaan