Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheBaz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TheBaz

    CB 750 Four... Non-Plus-Ultra

    aangezien ik dit jaar een andere motor wil aangschaffen gaat de CB in de verkoop. eerst maar even het belangrijkste, de (nieuwe!!)ploaties: Het is een K2 uit '75 in goede staat, al zeg ik het zelf. De vraagprijs => €1650,-(Maar bieden mag) Hij heeft ong 119.000 gelopen -...
  2. TheBaz

    Vraag over demping voorvork CB70K2

    Ik heb het id dat er iets goed mis is met de demping vd vork. Als ik bv een drempel over rijd dan 'knalt' hij soms tegen de maximale uitslag. of als ik hem stilstaand inveer (met rem ingeknepen) dan veert hij duidelijk nog een keer in nadat hij uit geveerd is. Volgens mij moet hij na 1x in...
  3. TheBaz

    Voor welk brik is deze naaf geschikt?

    zie foto's voor welk motor is dit de achternaaf? Ik heb hem gekregen bij m'n cb750K2 maar da past nie... Is het mischien een 500 achternaaf? extra foto's : o, ik heb er geen remankerplaat bij |(
  4. TheBaz

    Dunstall Gietwielen, Honda CB750 SOHC & soortgenoten

    Ik heb hier nog een setje gietwielen (Dunstall of Kimtap) voor de CB. Ze komen onder mijn K2 vandaan maat is de orginele : 1.85x19 en 18x2.15 Voorwiel is geschikt voor dubbel schijf Achter zit nog een mooie vierkante band op 8-) Vraag prijs voor dit setje : €225...
Terug
Bovenaan Onderaan