Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: artalstra
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    cbr1000rr bitubo shock

    nette bitubo volledig instelbare schokbreker. hij is afkomstig uit een cbr1000rr 2006 richtprijs 750 euro. de veer is niet heel netjes meer. je ziet het eigenlijk niet als hij op de motor zit.. maar toch even gemeld.
  2. A

    motor routes Cochem

    goedemorgen! Wij gaan een beetje lastminute een "weekend" naar Cochem. Dit weekend begint natuurlijk op donderdag en eindigd maandag. wij zijn opzoek naar leuke motor routes, het liefst kant en klaar voor de Garmin. Wie kan ons daar aan helpen? vorige keer zelf gemaakt, maar toch...
  3. A

    dempers en killer TEAB

    tijdens de schuuropruiming kwam ik nog originele dempers tegen van een r1 2009 kentekenhouder met knippers r1 2009 originele demper cbr1000rr 2005 bovenblok cbr1000rr 2005 killer acrapovic (zo'n ovale) TEAB graag reacties via de mail artalstra apenstaartje hotmail.com ik ga even...
  4. A

    Ecu yamaha r1 bigbang flashen

    Hallo Ik heb een Yamaha r1 uit 2009. Er komt nog een powerfilter en catvervanger op. Er zitten al Leo uitlaten op. Ik wil de motor laten afstellen op een bank omdat ik gereden heb op een andere r1 die soepeler reed en geen dipjes had. Ik lees op internet verschillende verhalen over het...
  5. A

    Quickshifter hm pc icm ignition module repareren

    Een tijdje terug heb ik voor de cbr1000rr uit 2005 een hm pc quickshifter gekocht. Ik heb hem op de moter geplugd en ben gaan rijden. Na 30 km stond ik te wachten voor het stoplicht en hield de motor er opeens mee op. Na het verwijderen van de quickshifter doet hij het weer. Nu wil ik...
  6. A

    honda cbr1000rr 2005 is er mee opgehouden

    Goedenavond. Ik heb een cbr1000rr 2005 met 33300 km op de teller. afgelopen week heb ik een quickshifter op mijn motor gezet. Na de regen van afgelopen dagen scheen vandaag de zon weer even. Ik heb van deze kans gebruik gemaakt en ben een stukje gaan sturen. na 30 km gereden te hebben...
  7. A

    Quickshifter hm pc

    Hallo, Ik heb een cbr1000rr uit 2005. Nu heb ik via dit forum een hm quickshifter pc gekocht met ignition module welke standalone werkt op mijn motor. Nu heb ik gelezen dat er ook een mogelijkheid os deze aan te sluiten op een powercommander. Kan hij ook aangesloten worden op een...
  8. A

    Onderdelen blok cbr1000rr 2005 33000 gelopen

    Onderdelen blok cbr. Ik heb een blokwissel gedaan omdat er een gat in mijn blok zat. Er was een stuk van het koppelinghuis afgebroken en door het onderblok gegaan. Voor de rest heb ik alles nog. Ik ben aan het opruimen en het mag wel weg. Doe een bod..... Foto's op aanvraag via de app...
  9. A

    Ex circuitbanden

    Ik ben op zoek naar een aantal sets gebruikte circuit banden met profiel (supercorsa,metzler)die nog in een goede staat zijn. Max 4 jaar oud. Prijs in overleg. Ik neem direct een heel aantal sets af dus wil niet de hoofdprijs betalen. Liefste niet zuidelijker dan nijmegen. Reacties mogen...
  10. A

    Voorvorkkeerringen cbr1000rr 2005 snel lek

    Goedenmorgen. Met 22000km op de klok mei 2016 beide voorvorkkeerringen laten vervangen. Omdat alles dan toch open moest heb ik er ook direkt hyperpro veren en olie in laten zetten. Met 25000 op de klok de rechter poot lek! Kan natuurlijk gebeuren. Dus terug gegaan naar de motorzaak. Deze...
  11. A

    Extra dempen uitlaat met klein volume voorzien van DBkiller

    Zo mooie lange titel! :+ Ik heb wel gezocht op het forum, maar kom geen antwoord tegen voor dit probleem Mijn vader heeft een Harley 883 gekocht met een custom pijp er onder. Deze maakt teveel herrie. Na 2 minuten stationair lopen, met db killer er in, stonden er al 3 buren op de stoep. Zie...
  12. A

    Fz6n kopen of niet kopen?

    Goedenavond. Voor mijn vader zijn we al een aantal weken opzoek naar een lichte motor waarop hij rustig weer een beetje kan oefenen na 20 jaar niet rijden. Nu hebben wij een mooie fz6n uit 2010 gezien, echter is deze iig aan de achterkant verlaagd doormiddel van een hyperpro veer. Hoe...
  13. A

    sena 10r koppelt garmin als telefoon

    Vanmiddag heb ik een nieuwe helm gekocht met een sena 10r deze heb ik natuurlijk direct geïnstalleerd. Nu luk het koppelen van 2 bluetooth apparaten wel,alleen ziet hij mijn garmin 350 als telefoon. Het gevolg is dat de 10r mijn telefoon ziet als media apparaat en niet als telefoon. Nu is het...
  14. A

    remmen ontluchten cbr1000rr

    Goedenavond, Ik heb al vaak vragen voorbij zien komen over het ontluchten van de remmen. elke keer dat zoiets gevraagd werd begon ik licht te gniffelen met de gedachte "dat je dat nou niet voorelkaar krijgt" Voorheen heb ik een Suzuki gehad en daar ben ik ook vaker met het remsysteem bezig...
  15. A

    leeg halen kat,

    Ik rij een cbr1000rr uit 2005. is de kat leeg te halen zonder in mijn uitlaat te slijpen? wanneer ik de demper er af haal zit de Kat er direct achter/voor. van wat voor materiaal is het eigenlijk gemaakt? kan ik hem er gewoon uit plukken/breken? wat zijn de voordelen en nadelen? als ik een...
  16. A

    Gezocht... Db killer voor 1 dag!

    Morgen gaan mijn maat en ik het circuit in Lelystad op...... ...... Dachten wij. Echter 1 probleem. Mijn maat heeft zijn motor nu 3 weken, en toen hij hem kocht zaten er geen db killers bij. De nieuwe db killers zijn in de maak, en hadden al klaar moeten zijn. Wie kan zijn db...
  17. A

    Zelf banden wisselen

    Goedemiddag, Ik rij op een cbr 1000 rr uit 2005. Ik heb nu in een maand of 3 5.500 km gereden. Wat mij opvalt is dat de banden het niet heel erg lang volhouden. ;) Toen ik de motor kocht zaten een mpp om die niet nieuw meer waren. Voor een dagje op Lelystad heb ik deze banden...
Terug
Bovenaan Onderaan