Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kevin87
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kevin87

    gezocht: iemand met 3d-printer

    Beste forummert, Ik ben op zoek naar iemand met een 3d printer. Het id is om zelf inlaatkelken te maken in een vooraf bepaalde oplage. Reden hiervoor is de belachelijk hoge prijs voor OEM, en aftermarket upgrades. Dat kan goedkoper denk ik zo.....
  2. Kevin87

    3d printer.....heeft iemand een 3d printer?

    Beste forummerts, Ik ben op zoek naar iemand met een 3d printer waar ik in een kleine oplage inlaatkelken kan laten maken. De kelken van ebay kosten tussen de 150 en 500dollar. Dat kan natuurlijk wel goedkoper lijkt me. Iemand ideen?
  3. Kevin87

    Dainsese 2delig Laguna Seca mt 48 2014

    Bloedmooi Dainese Laguna Seca: Dit 2 delig pak heb ik in 2014 nieuw gekocht voor ca. 1000,- . Motoren veranderen, en voorkeuren voor motorkleding ook. Dit pak is voor mij al geruime tijd niet meer handig. Wellicht kan ik jou er dus gelukkiger mee maken. Het pak is in nieuwstaat, en...
  4. Kevin87

    help, zwetende remleiding?

    dames en heren--> een vraag over mijn SV1000s uit 2005 Sinds het vervangen van mijn remleidingen van kunststof naar staalomvlochten heb ik het volgende ontdekt. Het rubberen slangetje vanaf het remvloeistofpotje naar de remcilinder zweet. De oude dot4, heb ik vervangen voor dot5. Doet...
  5. Kevin87

    NIEUW Buse 1-delig pak Mt 48

    Beste mensen, Te koop : 1 delig Büse LTE pak maat 48. ( paste mij perfect met 1.75 m / 65 kilo) Mijn buik en schouders hebben (zonder mededeling) besloten om te groeien. Nu past het motorpak niet meer. Ik heb het slechts 1 seizoen gebruikt. Het pak is in absolute nieuwstaat, inclusief...
  6. Kevin87

    te ruil gevraagd: andere motor

    Beste iedereen, Ik ben op zoek naar een leuke 2e fiets met een wat lager zadel. Dit omdat mijn vriendin ook graag wilt gaan rijden. Ik heb een prachtige fzr600 3he te ruil voor jouw fiets. Heb jij iets gelijkwaardigs? Laat het weten! Te koop: te koop / te ruil : Yamaha FZR 600 3HE...
  7. Kevin87

    Vol leer vanaf welke temperatuur? En met of zonder thermo

    Dames en heren, Uit nieuwsgierigheid: Vanaf welke temp. rijden jullie in volledig leer eropuit? En welke ervaringen hebben jullie met thermo-onderkleding? Ik overweeg om een setje thermokleding te kopen. Zodat ik vaker dat 1delig kalf kan aantrekken. Do's? Don'ts?
Terug
Bovenaan Onderaan