Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: robinjoo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. robinjoo

    Sportuitlaat arrow lowboy triumph speed triple 2011-2014

    Zo goed als nieuw; Arrow lowboy 3 in 1 uitlaat systeem met een zeer mooi geluid voor de Triumph Speed Triple vanaf bouwjaar 2011. De demper plus bochtenset verkeren in zeer goede staat (4000km jong). Het officiële onderdeelnummer van Triumph is: A9600387. Nieuwprijs 1499 euro. Vraagprijs 799...
  2. robinjoo

    Ohlins schokbreker voor Honda SP1/SP2

    Aangezien mijn Honda SP1 wordt ingeruild heb ik nog een Ohlins schokbreker liggen, die geschikt is voor een Honda SP1 en een Honda SP2. De Ohlins staat super bruut op de motor en geeft een aanzienlijk beter rijgedrag/feedback bij sportief straatgebruik en circuitgebruik. De nieuwprijs bedraagt...
  3. robinjoo

    SW Motech QuickLock tankring Honda

    QuickLock tankring voor diverse Honda's. Hier een voorbeeld foto van internet mag weg voor een tientje
  4. robinjoo

    SW Motech Barracuda Rugzak Nooit Gebruikt

    Aangeboden; SW Motech Barracuda Rugzak in fluoriserend geel. Specificaties van de fabrikant: Grote, waterdichte motorfiets rugzak gemaakt van Tarpaulin. Volume 25L. Geïntegreerde laptopsleeve (tot 17 "), Interne Organizer vakjes voor pennen, cd's, etc. met schouderband Prijs...
  5. robinjoo

    Bagster Alpha Tanktas

    Wegens aanschaf van een quicklock tanktas heb ik nog een bagster tanktas liggen. Het gaat om het model Alpha. * Inhoud 15 liter (uitgeritst 30 liter) * Apart vakje voor klein spul, zoals portomonnee en camera * Kaartleesvak met klitteband * Geintregeerde regenhoes en los te bevestigen...
  6. robinjoo

    Honda CBR 600 F3

    Wederom te koop, mijn CBR600. Wil toch echt kijken voor een andere motor. De km-stand is ongeveer 52200km maar loopt nog steeds op omdat ik hem nog steeds met enige regelmaat gebruik. Het onderstaande onderhoud is aan de motor gepleegd: Bij 42.000: Nieuwe remschijven Nieuwe...
  7. robinjoo

    Honda CBR600 F3 25KW (op kenteken)

    Hierbij bied ik aan, wegens einde 25kw mijn CBR600 F3. Ik heb deze motor in oktober 2009 gekocht met 34.000km op de teller, heeft hiervoor 1 eigenaar gehad. Dit is ook echt aan de motor te zien. Er zijn kosten noch moeite gespaard om de motor in goede staat te houden. Alle facturen vanaf...
  8. robinjoo

    Evolution leren motorjas maat 52

    Ik heb nog een bijna niet gebruikte evolution leren motorjas liggen in de maat 52. Ik weeg 80kg en ben 1.85 lang. Maar met wat meer gewicht pas je er ook in. Mag weg tegen elk aannemelijk bod.
  9. robinjoo

    Shoei XR1000 dikkere wangstukken / licht bekrast Dark vizier

    Ik heb nog dikkere wangstukken liggen voor een xr1000 (41 ipv 35) en een licht bekrast donker vizier. Eventueel ook een helder vizier te koop. PM voor meer info T.E.A.B.
  10. robinjoo

    Beginnend bestuurders naar 2 punten?!

    Beginnende bestuurders raken rijbewijs sneller kwi Het moet niet gekker worden in Nederland :(
  11. robinjoo

    Jabra Clipper Bluetooth Device voor Garmin Zumo

    Ik heb hier nog een 2x gebruikte Jabra Clipper liggen, met dit device kun je de gesproken aanwijzingen in je helm krijgen dmv oordopjes. Oplader en oordopjes zitten erbij, gebruiksaanwijzing weet ik niet of ik die nog heb. Kan opgestuurd worden. TEAB PM voor meer info of stuur een mailtje...
  12. robinjoo

    cbr 600 f2/f3 mivv uitlaat

    zgan mivv uitlaat (nieuwprijs 300 euro) voor een cbr 600 f2/f3, de uitlaat is voorzien van een e-keur en uitneembare decibelkiller. Het model is iets korter dan de standaard uitlaat. Het geluid: (de motor is trouwens 25kw) het gaat om zo'n uitlaat (aluminium) 180 euro
  13. robinjoo

    welk gereedschap

    Ik wil zelf de meest voorkomende dingen aan mijn motor uitvoeren en Ben ik op zoek naar gereedschap hiervoor. Nu vond ik dat de mannesmann green line redelijk goed gereedschap Is. Maar ze hebbeb allerlei sets Maar wat heb ik nou echt nodig? Kwam er met de zoekfunctie niet uit..
  14. robinjoo

    Welke motorfiets?!

    Ik ben een beetje aan het kijken voor een andere motorfiets maar kom er niet uit welke.. Ben op zoek naar een fiets tot iets van 4500 euro en moet geschikt zijn voor woon werk en de nodige fun ritjes en vakanties. Het moet het liefst een motor zijn waarbij je ook op de wat legalere snelheden...
  15. robinjoo

    Wat voor een tanktas, magneten of bagster?

    Ik ben op zoek naar een tanktas voor vakanties en om af en toe mee te nemen tijdens een langere rit. Er moet o.a. een kaartvak in zitten. Heeft iemand enig idee welke ik beter kan nemen en waarom? Ik heb al het een en ander gevonden op motor-forum maar kom er toch niet helemaal uit :(
  16. robinjoo

    trillen met remmen

    Hallo, Ik heb een probleem met remmen, als ik rem vanaf hogere snelheid en dan het remhendel wat harder inknijp begint soms mijn hele kuip te trillen met het aanremmen. Dit gebeurt onwillekeurig. Heb ook een paar keer een remtest gedaan op nieuw asfalt, door de koppeling in te trekken en heel...
  17. robinjoo

    Mivv Demper CBR 600 1991-1998

    Als nieuw, Mivv demper voor een cbr 600 uit 1991 tot 1998. Is 1x mee gereden, heeft een e-keur en uitneembare decibelkiller. Alle montagematerialen zitten erbij. Tevens het pasje van e-keur en nog boekjes die erbij zitten. prijs: 220 euro, is te verzenden. Nieuwprijs bij bijv...
  18. robinjoo

    Suzuki GS 500 1996 25kw 25dkm

    Namens een vriend: Mooie suzuki gs500 Motor staat 25kw op kenteken dus ideaal voor de beginnende motorrijder. Km stand: 25133 Kleur: wit. Bouwjaar:1996. Motor ziet er goed uit en is goed onderhouden. Een motor voor nog vele jaren rijplezier. Staat in havelte (drenthe)
  19. robinjoo

    DVD Isle Of Man TT 2007 en DVD Road Racing Review 2007

    Ik heb nog een paar dvd's liggen die weg mogen T.E.A.B. :) Isle Of Man TT 2007 Review Road Racing Review 2007
  20. robinjoo

    Motor Boeken

    Valentino Rossi De Autobiografie (Nederlandstalig) De Geschiedenis van de Motorsport (Offroad) De Geschiedenis van Snelle Motoren Valentino Rossi - The Yellow Giant Coureurs van Oranje T.E.A.B en opsturen mogelijk :)
  21. robinjoo

    Oude banden

    Ik heb een maand geleden een andere motor gekocht bij de dealer. Later keek ik de DOT-code na, bleek deze uit 2001 te zijn :X Zou ik hier nog andere banden op kosten van de dealer kunnen krijgen of zal ik dit zelf moeten betalen? De puntjes zaten nog op de banden, maar de banden zaten er al wel...
  22. robinjoo

    Uitlaat met e-keur cbr 600 f3

    Ik zoek een uitlaat voor mijn cbr 600 f3 met e-keur. Liefst met uitneembare killer en weinig/geen schade. Materiaalkeuze maakt me niet uit :) PM maar of reageer in dit topic.
  23. robinjoo

    DVD A-Z MotoGP

    MotoGP T.E.A.B. is in nieuwstaat. Verzenden mogelijk. Evt. ook Road Racing Review 2007 te koop, zie ook de site van Duke
  24. robinjoo

    Honda VFR 750 1994 vraagprijs €2500'

    Ik bied te koop aan namens mijn vader: Honda VFR 750 1994 Rood. De motor heeft 67200km gelopen dus is net ingereden voor een VFR en bij 65xxx een grote beurt gehad waarbij ook de voorband is vervangen, achterband is ook nog prima. (aantoonbaar dmv rekening). Voor de rest is er onlangs een...
  25. robinjoo

    Honda CBR 600 F3 25kw/vol vermogen met lichte schuifschade

    Ik heb een schuivertje gemaakt met 20km/u en bied daarom mijn motor te koop aan als er interesse is. Het betreft wat lichte kapschade aan de rechterzijde van de motor. Deuk in de tank. Rempedaaltje is verbogen en de linkerspiegel is kapot (raar maar waar). De schade is makkelijk op te knappen...
Terug
Bovenaan Onderaan