Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: markoen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. markoen

    Hulp gezocht voor technische problemen met SYM GTS 250i

    Hallo, sinds 2008 heb ik een SYM GTS 250 i. Enkele maanden terug wilde ik hem via bemiddeling verkopen. Kreeg daar na een maand spijt van en heb hem teruggehaald. Wil sindsdien niet meer starten en een van de zekeringen sprong er steeds uit. De wederverkoper zegde toe dit te fixen maar heeft hem...
  2. markoen

    Gezocht: windscherm voor Honda Magna Vf700 1986

    Hallo, Ik heb vorige week een Honda Magna Vf uit 1986 gekocht. Daar zit nu een vrij klein windscherm op. Ik zoek een groter, zodat ook de handen en armen uit de wind blijven. Tips? Tweedehands liggen? Marcel
  3. markoen

    Te koop SYM GTS 250i motorscooter

    Hallo, Ik bied mijn SYM te koop aan. Zie: Motorshopper: SYM GTS 250i motorscooter Marcel
  4. markoen

    Te koop SYM GTS 250i motorscooter

    Hallo, Ik bied mijn SYM te koop aan. Zie: Motorshopper: SYM GTS 250i motorscooter Marcel
  5. markoen

    Inventarisatie 6-daagse DBS motorscootertoertocht mei 2011

    Hallo medescootisten, Even polsen of er interesse is voor een meerdaagse toertocht in mei 2011. Was al eens eerder aangekaart, toen helaas zonder respons. Voor info zie: Dutch Big Scoots :: Marcel
  6. markoen

    Zomerrit zaterdag 11 september 2010

    Hallo, Samen met Patrick de route voorgereden. Tot de conclusie gekomen dat we 'm omgedraaid gaan rijden, dus de route en de routebeschrijving aangepast. Dat in verband met openingstijden van de te bezichtigen onderdelen. Beknopte routebeschrijving: Heb ik op een A4 bij me, reik ik aan...
  7. markoen

    J.Costa speed control / variator

    Te koop J.Costa vario inclusief 2 sets rollers (16 grams en 15 grams). Type: JC663FS EVO2 Adaptable voor SYM 250 cc (GTS) Geprobeerd op m'n SYM GTS 250i. Stuk snellere acceleratie. Prachtig in de stad, rondweg en binnenwegen. Ik rijd voornamelijk snelweg, en dan vind ik dat constant hogere...
  8. markoen

    CB650

    Hallo, Ik bied mijn motor te koop aan. Het is een Honda Nighthawk, CB650SC, bouwjaar 1985 met cardanasaandrijving. De motorfiets verkeert algeheel in goede staat. De eindoverbenging van het cardan is kort geleden gereviseerd. Sinds de laatste grote beurt maar een paar duizend kilometers...
  9. markoen

    Honda Nighthawk

    Even polsen of er al een topic is voor de Nighthawkrijders. Zag links en rechts al wat info, maar niet onder deze noemer. Ik rijd zelf een Nighthawk uit '85. Moet ik onder een ander topic aanschuiven, hoor ik dat wel, anders ga ik hier wel verder. Marcel :W
  10. markoen

    Slijtage banden

    Hallo, Zal ongetwijfeld wel eens aandacht aan besteed zijn :$ , vraag het toch nog maar even. Mijn voorband slijt niet regelmatig af. Je voelt en ziet hoogteverschil tussen de rubbervlakken op het loopvlak. Is dat normaal? Onder het rijden voel ik er niets van, maar het lijkt me niet...
  11. markoen

    Topkoffer op ms

    Hi, Nu ik nogal wat tijd heb om te hobbyen, heb ik bevestigingsbeugels voor een topkoffer gemaakt. Gewoon van aluminiumbuis, onder de buddyseat met bouten bevestigd en vanaf de achterzijde van de ruggensteun voor de stevigheid verankerd. De topkoffer is heel licht en er past met...
  12. markoen

    Lekstroom SYM GTS 250i?

    Hallo medescooteraars, Heeft iemand van jullie ervaring met lekstroom? Heb net een nieuwe accu in m'n SYM. Afgelopen zondag voor het eerst in twee weken weer gereden, accu zo goed als leeg :( . Natuurlijk weer opgeladen en rijdt als een zonnetje, maar de accu loopt dus wel leeg. Weet...
  13. markoen

    Mooi, heb m'n SYM weer terug....

    Hallo medeSYMmers, Na bijna twee (!) maanden reparatie heb ik m'n SYM weer terug. In week 46 worden het nieuwe scherm (groter dan het origineel) en de nieuwe beschermkap voor de overbenging nog nageleverd. Maar ik wilde niet nog eens twee weken wachten. Gelijk de accu vervangen, waardoor...
  14. markoen

    EFI, Electronic Fuel Injection

    Gelijk maar de vraag, wat voor onderhoud heeft dat nodig? :? Net deze week de teller over de 11.000 kilometer :] , samen met de roodverlichte melding "EFI" op het dashboard. Niet wegdrukbaar, zoals de olieverversmelding(en). Thuis zoeken op Internet en bij Kinetic (zit ook SYM achter...
  15. markoen

    Dodehoek spiegel

    Hallo, Vandaag heb ik de kleine dodehoek spiegel op m'n SYM vervangen door een grotere. Was al op zoek waar ik die kon kopen, want ik zag ze onderweg maar zat. Gewoon bij Halfords dus. Voorlopig heb ik alleen aan de linkerzijde er een geplaatst. Zoals je ziet zie je niet gek veel...
  16. markoen

    Nog geen sticker gezien

    Hallo, Nog steeds geen stickers ontvangen. Zie aan de vele reacties dat het wel eens duurt. Toch al ff niets gehoord. Zit wel in de pijplijn? Marcel
  17. markoen

    Plexiglas snijden?

    Hallo, Heb nu een grote ruit op m'n SYM, waar ik doorheen moet kijken. Heb ooit eens op een oude Piaggio zelf zo'n ruit willen inkorten, maar dat was geen succes. Scheur erin en netjes was anders. Heeft iemand een tip voor me? Marcel
  18. markoen

    Met de SYM GTS 250i op toertocht door Normandie

    Hallo, Kort reisverslag: Vrijdag 20 juni vertrokken we naar Jumiege, vlakbij Rouen. Via de Westerscheldetunnel (voor de meesten de eerste keer) naar Belgie en vandaar via Arras over de binnenwegen richting Rouen. Op Zaterdag uitsluitend via binnenwegen bezoek aan Haute Normandie (van...
  19. markoen

    MF sticker?

    Lees net iets over MF stickers. Waar kan ik die krijgen? Marcel
  20. markoen

    Is er al een SYM GTS 250 topic

    Hallo, Heb nu sinds afgelopen zaterdag bijna 1.100 kilometers gereden. M'n SYM van A tot Z uitgeprobeerd. Afhankelijk van gashendel een verbuik geregistreerd van 1: 25 tot bijna 1: 32. Vanaf nu over op normaal gebruik, maar samen met m'n motorfiets (houd 'm er toch bij). Ik zie links en...
  21. markoen

    Vandaag de SYM gehaald en foto geplaatst

    Hallo, Bedankt voor de leuke reacties. Ik zal de komende tijd regelmatig verslag doen van mijn bevindingen. Vanochtend om 09.10 uur is het kenteken op mijn naam overgeschreven en rond 10 was ik weer thuis. Beginstand: 750 km. Voor het eerst dat ik op een moderne motorscooter reed en...
  22. markoen

    Emailadres wijzigen

    Hallo, Ik heb al enkele malen mijn nieuwe emailadres ingebracht, maar toch wordt telkens het oude getoond. Het oude emailadres was: markoen@wanadoo.nl Het nieuwe emailadres is: m.koenders11@kpnplanet.nl Zie jij kans dit te wijzigen? Met vriendelijke groet, Marcel Koenders
  23. markoen

    Te koop Honda Nighthawk 650 CB650SC

    De Honda Nighthawk is niet meer te koop.
  24. markoen

    17 mei haal ik m'n SYM

    Hallo, Zaterdag 17 mei a.s. haal ik m'n SYM. Zodra ik 'm heb zal ik een foto plaatsen. Het is een SYM GTS 250i geworden. Van de eerste eigenaar, die er 750 km mee gereden heeft. Hij wil een zwaardere motorscooter en ik zocht er zo een. We (mijn partner en ik) gingen erheen om...
  25. markoen

    Kleppen stellen CBX650E Nighthawk uit 1985

    Weet iemand van jullie of je de kleppen moet laten stellen van een Honda CBX650E Nighthawk uit 1985 (cardan). Of stellen die zich automatisch? Marcel
Terug
Bovenaan Onderaan