Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vinalez
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vinalez

    VERKOCHT: Yamaha R1 2008 (RN19) circuitmoto

    Te koop aangeboden wegens het stoppen met mijn hobby, mijn Yamaha R1 uit 2008 circuit motor. Motor is in zeer goede staat, motorisch perfect, optisch ruim voldoende :) . Ik heb deze motor 10 jaar geleden gekocht van John van de Bunt in Eemnes, en sindsdien voor de hobby een aantal keer per jaar...
  2. Vinalez

    Ducati Monster M900ie '01 gas blijft 'hangen'

    Hallo motorrijders/techneuten. Ik heb een monster 900 injectie uit 2001 en die krijg ik niet goed te lopen. Accelereren gaat prima, volledig vermogen etc. Ga je van het gas af, dan zakt de motor in toeren, maar blijft hij altijd hangen bij 3000 rpm. Soms een seconde of 1 a 2, maar soms ook een...
  3. Vinalez

    Gevoeligheid dynojet quickshifter PCV

    Hallo iedereen, ik hoop beroep te kunnen doen op de expertise van dit forum: Ik rij een jaar of 4 (6 keer per jaar max.) op een R1 met een dynojet quickshifter pull i.c.m. powercommander 5. Na twee jaar werd de quickshifter heel gevoelig: door trillingen van het pookje activeerde hij de...
  4. Vinalez

    Gezocht: Kuipruit R1 07 - 08

    Hallo, Ik ben opzoek naar een kuipruit voor een R1 2007 - 2008. Origineel of after-market. Moet helder zijn of licht getint (moet er doorheen kunnen kijken). Ik hoor heel graag als je wat hebt liggen. Gr. Vince
  5. Vinalez

    Te Koop: Circuitdag Assen RaceCracks 17.08.2015

    Ik ben helaas verhinderd B| Circuit dag assen met racecracks op maandag 17-08-2015. Ingeschreven in niveau 4, maar dat is wel te wijzigen neem ik aan. Ik heb er 179 euro voor betaald, voor 150 mag hij overgenomen worden. Stuur me een PB bij interesse! Groeten, Vince
  6. Vinalez

    Remschijven(voor) R1 2004 2005 2006 gebruikt 99eu

    Ik heb twee remschijven liggen voor een Yamaha R1 uit 2004, 2005 en/of 2006. Ik kocht ze ooit op een setje regenwielen, maar moest ze vervangen omdat ik zelf een 2008 model heb (andere diameter). Ze zijn in goede conditie, 4.8 mm dik en absoluut recht (gecontroleerd op een balanceerapparaat...
  7. Vinalez

    Remschijven (voor) R1 2004 2005 2006 gebruikt 99eu

    Ik heb twee remschijven liggen voor een Yamaha R1 uit 2004, 2005 en/of 2006. Ik kocht ze ooit op een setje regenwielen, maar moest ze vervangen omdat ik zelf een 2008 model heb (andere diameter). Ze zijn in goede conditie, 4.8 mm dik en absoluut recht (gecontroleerd op een balanceerapparaat...
  8. Vinalez

    Kuipruit Yamaha R1 04 05 06 Double Bubble dark smoke

    Heren, ik heb nog een kuipruit liggen voor een motor die ik allang niet meer heb, de Yamaha R1 van 2004 tot en met 2006. Hij is vrij donker, maar je kunt er nog goed doorheen kijken. Onbeschadigd. Hij is op te halen in Almere, maar kan hem ook opsturen. Merk is me onbekend, de doos...
  9. Vinalez

    Vizier Iridium Arai RX7 RR5 RXQ Corsair Quantum Vector

    Ik heb hier nog een irridium viziertje liggen voor Arai. Past op - RX7 - RR5 - RXQ - Corsair - Quantum - Vector Nieuw & Onbeschadigd 39 euro
  10. Vinalez

    Vizier Iridium Arai RX7 RR5 RXQ Corsair Quantum Vector

    wie maakt mij los van mijn irridium viziertje? Past op - RX7 - RR5 - RXQ - Corsair - Quantum - Vector Onbeschadigd vraagprijs 39 euro
Terug
Bovenaan Onderaan