Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: !PEPE!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. !PEPE!

    RMS ride out 2e paasdag

    Heeft hier iemand vertrek gegevens van toevallig? Is in Moordrecht, maar hoe laat en zo?
  2. !PEPE!

    Vrijdag 30-7 rond 3uur. Ongeluk A15

    Weer behoorlijk vast gestaan, heerlijk zo'n span, maar zag dat er helaas ook een motor bij betrokken was. Zwarte cruiser. Hopelijk niemand van hier?
  3. !PEPE!

    Prima stuurdemper

    Ik denk dat hij zelfs helemaal niet gebruikt is... Goed bod boven 50,-
  4. !PEPE!

    Startmotor bleef draaien

    Na een kort proefritje vanmiddag wilde ik mijn Intruder 1400 parkeren en toen bleef mijn startmotor maar draaien. Dodemansknop, sleutel er uit, niets hielp. Na een paar minuten ging hij steeds langzamer en hield er mee op. Ik dacht dat de accu wel op zou zijn maar die is nu opgeladen en...
  5. !PEPE!

    Voor Bachus

    Gefeliciteerd Knul!
  6. !PEPE!

    Monoshock gezocht

    26-28 cm. Liefst met een los reservoir. Het is voor de bak van een zijspan die nogal wisselend belast wordt. (Low budget please... O-) )
  7. !PEPE!

    Violator failliet??

    Klik hier en kijk bij faillisementen. http://es1.tecnavia.com/ee/kvk/default.php?pSetup=kvk&editionStart=rotterdam En klik daarna ergens op de krant
  8. !PEPE!

    Zijspan voor de rolstoel

    Hallo spanners, Mijn naam is Pepe en ik ben door een dommigheidje eind november mijn benen kwijt geraakt. (zie "choppers" topic "betreft Pepe") Omdat ik ondanks mijn handicap toch weer graag met mijn maten de weg op wil denk ik aan een zijspan om mijn rolstoel in mee te nemen, en omdat het...
  9. !PEPE!

    Ombouw Intruder

    Gezien het feit dat je zonder benen geen motor (in de standaard uitvoering) schijnt te kunnen rijden en ik toch wel mobiel wil blijven het volgende. Wie o wie heeft er info (Mee ploaties) over het ombouwen van een 1400 (denoods lichtere) Intruder naar, bij voorkeur, een trike of anders een...
  10. !PEPE!

    Voorspatbord Intruder 1400

    Iemand nog iets redelijks liggen?? Kleur onbelangrijk ;)
  11. !PEPE!

    Weer ongeluk voor Billy Lane

    Naar het schijnt haalde hij 2 auto's in over een dubbele doorgetrokken streep en reed daarbij een motorfietser frontaal aan. Deze 56 jarige man overleed ter plekke. Lane en een bijrijder zijn met verwondingen opgenomen in een ziekenhuis maar inmiddels alweer ontslagen. Na de aanrijding...
  12. !PEPE!

    Hebbik wat van je an of zo??

    Gezien de reacties in een ander topic is het misschien wel eens leuk dat iedereen ff laat zien wat hij of zij meestal draagt op de moteur... Ook handig voor de herkenning op een beurs of treffen :Y
  13. !PEPE!

    Afgelopen weekend

    Ben ik met wat maten naar een terffentje (8000 man?) bij Munchen in de buurt geweest. Hier zomaar wat indrukken. En ik heb mijn colours gekregen :Y
  14. !PEPE!

    AERO tankdop 300

    92mm 6 gaats tankdop gezocht. Dit is een 120mm model 400
  15. !PEPE!

    Gezocht tankdop

    Wil het wel in het "gezocht" topic zetten maar verwacht er daar niets van.. En hier zitten toch DE mannen he... Ik zoek voor mijn verbrede tank een AERO 300 vliegtuig tankdop. Met 6 bouten en een 9.2 cm doorsnede. Waar vind ik zo'n ding. (Ik heb de tank nog niet gezien en heb ook geen idee...
  16. !PEPE!

    Aanhangertje

    Heb het ook al bij te koop gevraagd, maar mijn vrienden zitten hier he.... Ik zoek voor komende donderdag tot maandag een aanhangertje omdat ik noodgedwongen op de HOG manier en weekje met het meissie naar Duitsland ga. Kunnen op de ratchopfighter niet genoeg bagage meenemen. Dus dan maar met...
  17. !PEPE!

    Te huur gevraagd. Motor trailer

    Ik weet dat het erg kort dag is maar misschien kan ik van iemand hier een motortrailer lenen/huren voor komende donderdag tot maandag... Wil samen met mijn meissie wat gaan toeren in duitsland en kunnen niet genoeg bagage meenemen..... Dus dan maar met de auto er heen en de motor er achter...
  18. !PEPE!

    Zondag Gouda

    Gaan er nog mensen die kant op. Misschien te combineren met een ritje door mooi groen?
  19. !PEPE!

    Speciaal toer forum

    Wil zeker niet onder de duiven van het motorforum schieten maar voor de motorrijder uit de regio rijnmond heb ik een speciaal toer forum opgezet. Dus als je een ritje hebt of zoekt... Meld je ff aan. Gr. Pepe http://p4.forumforfree.com/bikertourpage.html
  20. !PEPE!

    Wat was er de laatste week echt belangrijk??

    In verband met de verdwenen topics en postings... Ik had zoals gewoonlijk niets interessants te melden... :X
  21. !PEPE!

    Zomaar mooi

    I saw you, hug your purse closer to you in the grocery store line. But, you didn't see me, put an extra $10.00 in the collection plate last Sunday. I saw you, pull your child closer when we passed each other on the sidewalk. But, you didn't see me, playing Santa at the local mall. I saw...
  22. !PEPE!

    Roof Boxer Helm

    Maat M ( 56-57-58)Liefst matzwart.
  23. !PEPE!

    Routetje gezocht

    Eind mei wil ik voor een aantal maten een route uitzetten vanuit Balkbrug, waar we dan op een camping zitten. Nou weet ik dat het Zwolle richting Assen enz is, maar verder ben ik daar helemaal niet bekend. :N Wie weet waar ik wat leuke binnendoor ritjes in die omgeving kan vinden? b.v.d. Pepe
  24. !PEPE!

    Pepe's grote knip en plaktopic

    Op verzoek dan. Nodig: Plakplastick in de juiste kleur(en) Schaartje Stanleymes Centimetertje Pen Stuk karton of zo Goeie zin GEEN kater 1. Snij of knip langs de lange zijde van het plastick een strook even breed als je je blokjes wil hebben. Als je de snijrand mooi strak maakt (langs een rei...
  25. !PEPE!

    Welke velg?

    In mijn 87er intruder 1400 wil ik voor graag een dikke velg en band. Eigenlijk net als achter, dus 16 inch, alleen dan met b.v. een 150 band. Liefst wil ik de bestaande naaf gebruiken. Nu zoek ik dus een brede 16"velg geschikt voor 60 spaken. Wie heeft er nog zoiets of weet welk merk motoren...
Terug
Bovenaan Onderaan