Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Ronald Beije

    Is een GS550 1977 zonder accu te gebruiken ??

    Hallo, Voor mijn een nieuw project:"GS550 1977 Cafe Racer. Vanwege ruimte gebrek,het gewicht, en de optiek wil ik de accu laten vervallen. Motor is voorzien van Kickstart. Reeds getest te starten met Kickstart zonder acccu, maar dan start hij niet. Een auto is ook zonder accu aan te...
  2. Ronald Beije

    Een stuk DID 50VM 530 Ketting

    Goede dag , I.v.m. een andere achterbrug voor mijn gsxr750 W heb ik een paar extra ketting schakels nodig, kan iemand me daaraan helpen ? Ik hoor het graag. Bvd Ronald
  3. Ronald Beije

    Bellypan / Onderkuip tbv Gsxr750W 92

    Hallo, Ik ben opzoek naar een Bellypan of onderkuip , alles iemand wat heeft hoor ik het graag. Graag met een foto. Bij voorbaat dank Ronald Beije
  4. Ronald Beije

    VFR 92 Achterbrug in GSXR750W 92

    Goede dag, Ik heb een gsxr 750W92 en kan een vfr brug met wiel kopen. Dat vind ik super mooi. Kunnen jullie uit ervaring mij er meer over vertellen aub. Past de brug een voudig ? Veering? Uit het midden ? Ander link systeem Tandwielen in lijn ? Ketting te kort ? Remmen ? Waar...
  5. Ronald Beije

    Zelf koelvloeistofreservoir maken GSR750W 92

    Goeden dag, Ik ben een nieuw kvl reservoir aan hetmaken Hoe zouden jullie de aan sluitingen voor aan en afvoer maken ?, onder en boven zitten rvs doppen, onder wordt vast gezet of dicht gelast, bovenzijde moet open kunnen. Ik heb ook een iets gelezen dat de aanvoer slang die aan de...
  6. Ronald Beije

    Elfstedentocht Route beschrijving

    Goede dag, 9 juni wordt de motor elfstedentocht gereden, die dag ben ik helaas verhinderd. Nu wil ik de route volgende week zaterdag 31-5-14 gaan rijden. Kan iemand mij misschien helpen aan een route ( van vorig jaar of zo) eventueel een iphone tomtom versie zou helemaal super zijn...
  7. Ronald Beije

    Gezocht Kettingset VFR 750 uit 94

    Ik hoor het graag als iemand wat heeft liggen. Bij voorbaat dank Ronald Beije
  8. Ronald Beije

    Ombouw GSXR750W 92

    Goede dag Allemaal, In oktober 2013 kreeg ik het idee om een motor te kopen en wat te gaan knutselen. Al snel kwam er een motor op mijn pad. Een GSXR 750W '92. Er was al eerder iemand mee bezig geweest om er een fighter van te maken maar toen ik hem kocht was hij weer in redelijke originele...
  9. Ronald Beije

    GSXr750W 1992 nederlands werkplaatshandboek

    Goede middag, Wie kan me helpen aan een nederlands werkplaats handboek voor een gsxr750W uit 92 ? Ik hoor het graag. Bvd 06-21258579
  10. Ronald Beije

    GSXR750W 1992 Seat Cover

    Halllo, Als iemand me hieraan kan helpen hoor ik het graag. 06-21258579 Bij voorbaat dank Ronald
  11. Ronald Beije

    Suzuki gsxr750W 1992 slaat af tijdens rijden

    Goede dag welkom allemaal. Ik ben nieuw en on ervaren met sleutelen. Gisteren een gsxr 750W 1992 watergekoeld aangeschaft van een kennis. Heeft weinig gereden laatste jaren. Sinds vandaag slaat hij af tijdens het rijden, is alleen via de PRI stand opnieuw te starten. Vraag 1. Mag ik op...
  12. Ronald Beije

    GSXR750 slaat af tijdens rijden

    Goede dag welkom allemaal. Ik ben nieuw en on ervaren met sleutelen. Gisteren een gsxr 750W 1992 watergekoeld aangeschaft van een kennis. Heeft weinig gereden laatste jaren. Sinds vandaag slaat hij af tijdens het rijden, is alleen via de PRI stand opnieuw te starten. Vraag 1. Mag ik op...
Terug
Bovenaan Onderaan