Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hoefijzer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Nationale motortrialdag 6mei 2018

    Voor iedereen die het eens wil proberen. Voor jong en oud.
  2. H

    Nationale motortrialdag Arnhem, 27augustus 2017

    Een leuk evenement voor jong en oud. (De jongste triallist van onze club is vier en de oudste is achtenzeventig) Goed voor alle soorten motorrijders (ook goed voor cross en enduro- rijders) en natuurlijk ook voor niet motorrijders. Een leuke ook nog gezellige hobby om je behendigheid wat bij...
  3. H

    Motortrailer

    Omdat ik twee motortrailers heb en er geen ruimte voor heb wil ik er één verkopen. Maakt me niet uit welke, het zijn beide fijne trailers. Te koop -Aanhanger die kan zakken tot op de vloer. Zeer makkelijk alleen te laden en te lossen vooral met een zware motor(veel eenvoudiger te laden...
  4. H

    Motortrailers te koop of te huur

    Te huur Geremde degelijke motortrailer totaalgewicht 650kg,500kg laadvermogen. rijbewijs B is voldoende. 9,98 euro per dag, 45 euro per week en 17,50 voor een weekend. Resrvewiel (geen krik nodig), trekhaakslot en spanbanden aanwezig. Te koop -Aanhanger die kan zakken tot op de vloer...
  5. H

    Te huur of te koop in Amerogen

    Motortrailer te huur. 9,98euro per dag, 60 euro per week en 17.50 voor een weekend. Degelijke geremde Motortrailer 500kg laadvermogen, dus ook voor een zware motor. B rijbewijs voldoende Ligt fijn achter de auto, ideaal voor vakantie en lange afstanden. Eenvoudig rechtop te stallen neemt dus...
  6. H

    Toeren met klassiekers omgeving Veenendaal

    Zijn er mensen die tijd en zin hebben om af en toe gezellig te toeren (met hun oude brik,klassieker) en een bakkie te doen in Veenendaal en omgeving? Of misschien bestaat er al zoiets?
  7. H

    Kawasaki scrambler

    Het orgineel was een KZ750 CSR chopper uit 1982 in verweerde staat, die al 15 jaar buiten onder een afdak stond. Lopen deed hij niet, maar het blok was los en had maar 14000 Miles gelopen. Heb al heel veel restauratie projecten gedaan maar wilde een keer een scrambler bouwen omdat ik daar...
  8. H

    Tig of autogeenlasser gezocht omgeving Amerongen,Veenendaal

    Heb mijn tank aangepast (nieuwe bodem ingelast) maar heb nog een paar kleine gaatjes die ik met een CO2 apparaat niet dicht krijg. Wie kan mij helpen,tegen betaling uiteraard mits redelijk?
  9. H

    A.J.S 16m(C)S restauratie

    Ik kon het weer niet laten en heb een volgend project aangeschaft. Een A.j.S uit 1956. Althans volgens chassisnummer en motorcode. Al is het frame model 1955,maar heb er nu al een paar gezien van begin 56 met dit frame. Blijkbaar namen ze het niet zo nauw. Na alle Duitsers en Japanners is dit...
  10. H

    Kawasaki KZ750 twin balansaskettingspanner gevraagd?

    Wie O wie heeft nog een kz750 2cil.blok in onderdelen liggen? Ik zoek een ketting en een balansaskettingspanner. De mijne is te ver afgesleten.
  11. H

    Revisie KZ750 twin

    Hallo, Heeft iemand misschien nog een balansaskettingspanner? De mijne is defect,ik kan hem zo door de blokkering heen drukken. Of heeft iemand een idee hoe ik het kan repareren? Tevens heb ik te veel axiale speling op de krukas,volgens het wphandboek moet ik het hele huis(Carter en...
  12. H

    Honda (helix)CN250 special

    Begin vorig jaar heb ik mijn burgman400 uit 2009 verkochten een honda CN250 uit 1995 aangeschaft. En ik moet bekennen dat de honda.veel comfortabeler,sneller,lichter en vooral zuiniger is dan de burgman. Alleen de topsnelheid is lager,130km per uur maar dat rij ik bijna nooit. Ik heb...
  13. H

    KZ750CSR twin streettracker?

    Van de zomer heb ik een Kawasaki 750 twin chopper van 1982 aangeschaft die ik wil ombouwen(omdat choppers niet mijn ding zijn,maar deze dikke twins wel zeldzaam zijn)tot alroundbike cq.streettracker. Waarbij ik zoveel mogelijk delen wil hergebruiken(low budget) Het ding had al 10 jaar niet...
  14. H

    Bestand te groot?

    Hallo,ik heb een nieuw topic geplaatst met eenfoto erbij. Ik heb op plaatsen gedrukt,ik kreeg de melding : bestand te groot.Daarna kon ik het niet meer terug vinden?
Terug
Bovenaan Onderaan