Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: iBr@ToR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. iBr@ToR

    MotoGP Thailand: Begin van nieuw hoofdstuk in motorgek land

    Hey, een nieuwe Grandprix op de kalender, leuk!
  2. iBr@ToR

    Waar gaat Michael naar toe in 2019?

    Place your bets... Topteams strijden om Van der Mark
  3. iBr@ToR

    Waar gaat Lorenzo naar toe in 2019?

    Place your bets...
  4. iBr@ToR

    Grand Prix of Qatar 16 - 18 maart 2018

    Zondag start het nieuwe MotoGP-seizoen. Er staan negentien wedstrijden op de kalender. De eerste wordt 's avonds bij kunstlicht verreden op het circuit van Losail in Qatar. Grote favoriet voor de eindtitel is natuurlijk Marc Márquez, die hem in de afgelopen vijf jaar al vier keer op zijn...
  5. iBr@ToR

    Game: TT Isle of Man - Ride on the Edge

    Vandaag 6 maart 2018 is de officiële release van de PC/PS4/XboXone game: TT Isle of Man: Ride on the Edge. Naast het feit dat we gewoon lekker los kunnen gaan op verschillende motor-courses bevat de game ook een carrièremodus. Deze modus heeft een uitgebreide selectie aan races om jezelf te...
  6. iBr@ToR

    WSBK Phillip Island 23-25 feb 2018

    https://nl.motorsport.com/wsbk/news/preview-wsbk-van-der-mark-kawasaki-1007307/ Waar de ouvertures van het Formule 1- en MotoGP-seizoen nog even op zich laten wachten, mogen de coureurs uit het World Superbike-kampioenschap komend weekend al wel weer aan de bak op Phillip Island. Na een...
  7. iBr@ToR

    Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix 27-29 okt 2017

    Moet toch een topic aangemaakt worden van dit legendarische weekend!
  8. iBr@ToR

    MotoGP Aragon 22-24 sept. 2017

    Van 22 t/m 24 september vindt het MotoGP-weekend van Aragon plaats. Om maar niet om de hete brij heen te draaien: dit weekend draait maar om 1 vraag: Gaat Michael van der Mark scoren in zijn MotoGP-debuut, of gaat Valentino het onmogeljke waarmaken en rijdt hij gewoon zelf dit weekend...
  9. iBr@ToR

    The Cathedral awaits WorldSBK 28-30 april 2017

    Feel the speed as the paddock heads to TT Circuit Assen Round Four of the MOTUL FIM Superbike World Championship is fast approaching, and adrenaline will be pumped and steaks will be high following three weeks away from the tarmac. Heading to the iconic TT Circuit Assen, WorldSBK riders will be...
  10. iBr@ToR

    MotoGP Argentinië | Autódromo Termas de Río Hondo |7-9 april

    Na een spectaculair begin van het MotoGP-seizoen in Qatar gaan we naar de 2e GP op de kalender in Argentinië op het circuit Autódromo Termas de Río Hondo. Paar interessante vragen en feitjes Gaan de achterbanden in de MotoGP het nu wel houden? Is het asfalt wat schoner en gaat het circuit...
  11. iBr@ToR

    TT Teammanager Competitie

    Vroeger had je de MOTOR GP Droomteam Competitie 2015 van Motor via Wacosoft, maar die bestaat helaas niet meer. Het Dagblad va het Noorden heeft al jaren een Formule 1 teammanagercompetitie en dit jaar voor het eerst een MotoGP Team-manager competitie: 'TT Teammanager': TT Teammanager maakt...
  12. iBr@ToR

    Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

    Omdat het in het off-season zwaar afkicken is voor ons en we niet zo willen eindigen... ...is dit leuke topic in het leven geroepen en nu zijn we inmiddels alweer aangekomen bij deel 4 van 'Raad de rijder'. Vorige delen: Voor de winteravonden: raad de rijder. Voor de...
  13. iBr@ToR

    Motul TT Assen 86th Edition 26 juni 2016

    Met de race op zondag 26 juni ziet het tijdschema van de 86ste TT er dit jaar geheel anders uit. Geen ronkende motoren meer tijdens de vrije trainingen op donderdag en geen kwalificaties meer op vrijdag. De TT Assen beslaat voor het eerst het gehele weekend. De vrije trainingen en de...
  14. iBr@ToR

    WK SUPERBIKE ASSEN 15-17 APRIL 2016

    Over 1,5 week is het zover. Dan vinden de WK Superbike, WK Supersport en EK Superstock races plaats op het heilige asfalt van het TT-circuit, dan reizen vele mensen uit Nederland, Engeland en Duitsland weer af naar 'The Cathedral of Motorsport' in ons eigen Assen. Vorig jaar was het al een...
  15. iBr@ToR

    WSBK round 3 Aragon 1 -3 april 2016

    Ronde 3 van het WSBK van 2016 alweer, laat ik even een OP-je maken Wat gaat Mickey doen dit weekend? En wat doen Tessels en Hartog in de Stock 1000 natuurlijk. zaterdag 02 april 2016 13:00-14:00 - World Superbike race 1 22:00-22:55 - World Superbike race 1 zondag 03 april 2016...
  16. iBr@ToR

    WSBK Donington Park 25-27 maart 2011

    tekst geleend van racesport.nl Ongeveer een maand na de eerste races in Phillip Island komt het WK Superbike weer in actie en wel op het Donington Park circuit, hier zullen Carlos Checa en Luca Scassa hun leiding in het klassement willen proberen te vergroten. Op Donington Park zullen we ook...
  17. iBr@ToR

    SHOW-OFF DAY Perfect Dream Bikes in Hooghalen

    Op 3 oktober houdt Perfect Dream Bikes een SHOW-OFF DAY voor streetfighters, customs, sportmotoren, etc. Dat houdt in dat je je eigen motor kan en mag showen. Voor de liefhebbers is er een kleine rit uitgezet, mits het weer het toelaat en er genoeg deelnemers zijn.
  18. iBr@ToR

    Wie moet Valentino Rossi tijdelijk vervangen?

    Wie zie jij het liefst als (eventueel eenmalige) vervanger van Valentino Rossi op de fabrieks Fiat Yamaha R8? Even buiten beschouwing gelaten of er nou wel of geen rookie mag rijden in een fabrieksteam, de rijder bij een ander merk rijdt (hoort) en of de rijder uberhaupt wel tijd in zijn agenda...
  19. iBr@ToR

    Camper te huur gevraagd (2 t/m 8 juni)

    Update: Camper is gereserveerd! *O* Wij gaan naar Mugello en gaan strak naast de baan staan!!! :9~
  20. iBr@ToR

    Lay-out verschiet bij "bekijk reactie"

    Als ik een reactie intyp en ik druk op "bekijk reactie" dan verschiet mijn lay-out. Ik heb dit alleen op deze pc met IE8 met monitor op 1920x1200 (alles up to date) Full screen of in een window maakt niet uit. ik heb het dus ook met "bekijk onderwerp" Ik krijg altijd dit: :?
  21. iBr@ToR

    Startmotor FZS 1000 Fazer '01-'05, past ook op R1 '98/'03

    Wegens overcompleet te koop: Startmotor van een FZS 1000 Fazer uit 2001. Past op model 2001-2005 en volgens mij dus ook op de R1 van 1998-2003. Werkt perfect, heeft ca. 50.000km op de motor gezeten. T.E.A.B. (Nieuwe startmotor kost: € 525,43, partnr.: YA00170785 bij OEMmotorparts)...
  22. iBr@ToR

    Motorblok FZS 1000 Fazer 2001 (R1 blok) 2 stuks!

    Ik heb hier nog 2 motorblokken liggen voor een FZS 1000 Fazer model 2001/2005. (gelijk aan R1 blok) Het was mijn bedoeling om mijn motorblok (eerste blok, links op de foto), nadat de tweede versnelling was stukgelopen op te knappen met onderdelen van het tweede blok wat ik er bij heb gekocht...
  23. iBr@ToR

    WSBK Vallelunga

    WSBK Vallelunga 19, 20 en 21 september 2008 Maakt Bayliss het af? Gaat Biaggi nog even vlammen op zijn thuiscircuit? Zorgt Kyonari weer voor een verrassing? En SSP natuurlijk: Gaat Bazza weer meestrijden aan kop? :P
Terug
Bovenaan Onderaan