Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. jeroenwestra

    Kiwanis Nazomer Motortoertocht 2014 Fijnaart/Tholen

    Kiwanis Nazomer Motortoertocht 2014 27 september, Fijnaart, 9:30 Klik Zaterdag 27 september is het weer zover: de jaarlijkse nazomer motortoertocht van de Kiwanis Club Tholen. Dit jaar komt de opbrengst van de toertocht ten goede aan Scouting Heenetrecht. Route: We starten in...
  2. jeroenwestra

    Triumph Street Triple (R) kilometerteller/ dashbord

    Hierbij bied ik mijn oude kilometerteller van de street triple aan. Heb deze vervangen voor het nieuwe model (met 2 knoppen). Is compleet werkend en in nette staat met enkele gebruikssporen op het zilveren deel. Alle bevestigingen zijn in orde. Passend bouwjaar 2008-2011 (oudste type)...
  3. jeroenwestra

    Triumph Street Triple 2013 Flyscreen Crystal White

    Hierbij bied ik een splinternieuwe flyscreen kit aan. Ik had deze besteld om hem over te laten spuiten in graphite, maar dit is niet meer nodig. Vraagprijs is €150.
  4. jeroenwestra

    jeroenwestra:Street Triple R met moeilijkheden/mogelijkheden

    Hallo allemaal, Na een tijd op dit forum rond te hebben gekeken, heb ik toch maar aangemeld. Ik heb nu zo’n jaar mijn rijbewijs en na een tijd dromen en zoeken heb ik zo’n twee maanden geleden een Triumph Street Triple R van 2010 gekocht met wat schuifschade. Aangezien de schade...
Terug
Bovenaan Onderaan