Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Francois01
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Francois01

    motor uitproberen voor kopen.

    het valt mij op dat bedrijven als motorport etc steeds minder coulant zijn met het uitlenen van motors om een test rit te maken. Aangevoerde redenen zijn vaak dat de motor niet leverbaar zijn of verkocht of allerlei andere kutsmoesjes. Dit gedrag kan alleen als WIJ, met z'n allen, motors toch...
  2. Francois01

    toeren ergens in Luxemburg, Duitsland en verder ?....

    Hoi allemaal, vanaf 31 april tot aan 5 mei ga ik een weekje toeren. de richting is ongeveer bekend (zie titel), maar ben open voor andere voorstellen... Ik ga iedere jaar een weekje toeren en dat bevalt eigenlijk prima. Enigste problem is s'avonds in het hotelletje: niet al te veel...
  3. Francois01

    al die strepen op de weg @#%#!!

    ik weet niet of jullie hetzelfde ervaren maar ik zie door de bomen het bos niet meer B| . AL die strepen op de weg ... sommige zijn duidelijk, sommige niet. Bv . soms er onderbroken lijn aan de zijkanten en daar mag 60 km/u, soms ook 80 ?? op kruizing zie ik hele vreemde raar teken met...
  4. Francois01

    Risico's op de motor: hoe ga je ermee om ?

    Vandaag in de telegraaf: Een 48-jarige motorrijder uit Deventer is dinsdagavond om het leven gekomen bij een eenzijdig ongeval op de autoweg N 348 in de buurt van Zutphen. De man die in de richting van Brummen reed, heeft vermoedelijk te hard gereden en een bocht verkeerd ingeschat, aldus een...
  5. Francois01

    Beste wensen topic...

    met veel plezier heb ik aan het motor-forum meegedaan.. en dus aan alle mede-schrijvers, grappenmakers en zeikers: Veel :] plezier met de feestdagen en het best voor 2006 !! *O* *O* *O*
  6. Francois01

    Verkeerscrimineel is huurmoordenaar!

    heer Spee op de landelijke herdenking van verkeersslachtoffers in Middelburg: ‘op geen enkel terrein binnen de criminaliteit jaarlijks zo veel doden en gewonden vallen als binnen de verkeerscriminaliteit’. Zeeuwse politiechef Fup Goudswaard, deed ook nog een sterk aan inflatie ingeboete duit in...
  7. Francois01

    nieuwe 800 BMW serie

    Ik hoorde laatst en zag (artikel in motor 73 een bericht over een nieuwe uit te komen BMW 800. Alle genres (R,GS etc) zouden deze basis ook krijgen... :? Wie weet er meer van ??
  8. Francois01

    al dat geflitst... kassa denkt Donner !!

    ben een paar weken geleden 2 keer geflitst op dezelfde plek. :( Ik vermoed door een vliegende flits brigade... maar ik ben dus heen en terug gepakt. 6 minuten verschil.. In de polder: mooi weg, lekkere bochten, overzichtelijk.. maar hier is in de polder de laatste rage van het moment aan het...
  9. Francois01

    Motor reis naar Corsica

    Hoi allemaal ! een vraagje voor de reizigers onder ons: wie is reeds met de motor naar Corsica wezen toeren ? :] ik ben op zoek naar een antwoord op de vraag of de wegen daar goed zijn, of dat ze in abominabele toestand zijn waardoor motor rijden een opgave is ipv een genot.. Ik hoor daar...
  10. Francois01

    alkohol or motor ? that's the question.

    Verkeersorganisatie 3VO hoopt dat het wetvoorstel voor een verlaging van de alcohollimiet voor beginnende bestuurders van 0,5 naar 0,2 promille zo snel mogelijk wordt ingevoerd ikzelf drink nooit een druppel alkohol als ik motor rijd of ga rijden.. hoe zit het met jullie ?? :? De verleiding...
  11. Francois01

    wind ruit verlengen: hoe doe je dat ??

    ik heb een probleempje met mijn ruit (BMW K1200 GT) die net iets te klein is voor me. Ontvang heel veel lawaai en zit een beetje in de turbulenties... daarom wil ik een stuk plastic (Lexaan) verbuigen en op mijn bestaande ruit fixeren.. een andere ruit is op de markt niet te koop. heeft iemand...
  12. Francois01

    motor bij verven.. tips ?

    moet een paar plekken van mijn kuip bijwerken. Heb een metallic kleur en moet dus werken met verf + vernis. heeft iemand een paar tips om het zo onzichtbaar mogelijk te maken ? :? :?
  13. Francois01

    boete voor te hoge snelheid bij een stoplicht

    heb vorige week een leuke zomerse aanbieding van een boete voor te hard rijden ontvangen.. :( Het voorval: Ik rij naar een stoplicht (groen. Pal achter me ene vrachtwagen. Snelheid 70km/u. snelheidsbeperking = 70 km/u... alles OK. Nader stoplicht en ja... orange. Remmen is gevaarlijk vanwege...
  14. Francois01

    Inhalen bij een dubbele streep (vervolg)

    kan iemand me nog informeren hoe dat verhaal zich verder ontwikkelt ?? :?
Terug
Bovenaan Onderaan