Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Denneke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Gezocht: Kawasaki Z750 vanaf 2007 kentekenplaathouder

    Hallo, ik zoek dus een custom kentekenplaathouder. Mag zelf gemaakt zijn (zolang deze goed uit ziet) of een merk/ imitatie what so ever. Iemand iets?
  2. D

    Z750 db killer originele uitlaat verwijderen

    Hoe verwijder je de db killer uit de originele uitlaat van dit model. Hij is er niet makkelijk uit te halen zoals dat bij veel andere uitlaten gaat. Moet ik hiervoor 'slopen' of gewoon boutje los draaien? Of is dit helemaal niet mogelijk bij deze uitlaat?
  3. D

    Motorpak te kort, ECHT te kort?? (FOTO'S!!!)

    Nou, ik ben 193cm en ongeveer 85kg. Een onmogelijke maat dus om een pak te vinden die betaalbaar is, goed zit en goed uit ziet. Ik heb ondertussen al 10 pakken gepast, variërend van Alpine Star, Arlen Ness en Dianese. Waarbij de Dainese en Arlen Ness specifiek naar lengtematen is gekeken. De...
  4. D

    2 hands Z750 - 2008 kopen - TIPS??

    Hallo, Ik ga vandaag of morgen kijken naar een Kawasaki Z750 uit 2008. Dit wordt mijn eerste motor, ook al gaat er iemand met meer ervaring mee had ik toch graag wat tips gehad. Het is een motor uit 2008 uit Engeland, ingevoerd in 2010 met toen ongeveer 7000 op de teller. Sindsdien niet...
  5. D

    Alpine Stars GP Pro Jas + GP Plus Broek

    Hallo, Ik heb ondertussen al een stuk of 10 lederen pakken gepast, allemaal zitten ze net niet allemaal. Nu had ik gister een Alpine Stars GP Pro pak aan, die opzicht wel goed paste alleen kreeg ik de rits bij mijn kuiten niet dicht, ik zou dus een grotere broek moeten hebben. Jammer...
  6. D

    Dealer arlen ness kleding (slanke mensen)

    Hallo, Ik ben 193 groot met 85kg. Mijn hele lichaamsbouw behalve mijn lengte valt perfect in maat 52 van bijvoorbeeld alpine stars. Als ik maat 52 aan trek past die erg goed maar is dus aan de korte kant. Nu heb ik mij laten vertellen dat arlen ness kleding heeft voor slanke mensen (vanaf...
  7. D

    Orienteren eerste motor

    Ik ben me aan het oriënteren voor mijn eerste motor. Ben 26 en vorige maand mijn rijbewijs gehaald. Kwam allemaal erg snel en onverwacht dus niet veel gespaard. Nu ben ik volle bak aan het sparen om midden in de winter of begin volgend seizoen een motor te gaan kopen. Mijn oog is gevallen op...
  8. D

    Voorstellen dan maar

    Dan maar uit fatsoen even voorstellen. :) Danny uit Maastricht, 26 jaar en sinds deze maand in het bezit van mijn motorrijbewijs. :) Nog aan het orienteren hoe of wat. Z750 ABS lijkt me echt een geweldige motor maja eerst eens goed sparen nog deze winter. :)
Terug
Bovenaan Onderaan