Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Julesw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Julesw

    Gezocht: circuitmotor

    Hoi allemaal, Aangezien ik mijn Streetfighter heb verkocht ben ik bij deze op zoek naar een leuke 600cc beginnersfiets. Zit te denken aan een CBR 600 RR vanaf 2006, R6 vanaf 2005 of een ZX6R.. en een Ducati weet je me natuurlijk altijd mee te verleiden ;) Budget is ongeveer 3000 euro, licht...
  2. Julesw

    Richa motorjeans 34/32

    Ik verkoop dit omdat ik van een maat 34 naar een 31 ben gegaan. Maat is 34/32 Materiaal is cordura, dit is veiliger dan de Kevlar broeken en ook veiliger dan normale textiel broeken. Nieuwprijs 189 euro. Vraagprijs 75€ Motorbroek is nog in een nette staat. Optimale veiligheid met bescherming...
  3. Julesw

    Yamaha Xj 900 1991

    Inmiddels staat de XJ900 al sinds aanschaf praktisch stil.. accu was ook leeg. Toch de moeite gevonden om de accu te laden en de motor te starten en hij rijdt opzich nog prima. Wegens nieuwe baan ga ik er de komende tijd niet aan toe komen om er mee aan de slag te gaan. Wilde er eigenlijk een...
  4. Julesw

    Alpinestars combi-pak 250 euro (maat 52)

    Wegens overcompleet: Alpinestars lederen combi-pak in nette gebruikte staat. Her en der een lichte beschadiging maar niks schokkends. De maat van zowel broek als jas is 52. Je kunt het ook uit elkaar ritsen. Het pak is ongeveer passend voor mensen tussen de 1.75 en 1.85 en 75 tot 85...
  5. Julesw

    Caberg DNA matzwarte helm met donker vizier (Maat M)

    Te koop: Caberg DNA matzwarte helm met donker vizier. Maat M. Heb hem zelf te klein gekocht en mijn vriendin heeft hem enkele keren gedragen, haar is hij te groot. Weinig gedragen, ruikt nog fris. Inruil van een nette maat S helm bespreekbaar. 5 tientjes lijkt me een nette...
  6. Julesw

    Te koop: Akrapovic uitlaat Hornet 600 (05-06)

    Goedemiddag, Wegens verkoop van mijn Hornet is mijn Akrapovic einddemper te koop. Past op de Hornet van 2005-2006. Echt een prachtige uitlaat met een prachtig geluid, en erg licht door titanium / carbon te gebruiken. Groot verschil met de standaard uitlaat. Hij is in een zeer nette...
  7. Julesw

    Interessepeiling: Akrapovic uitlaat Hornet 2005-2006

    Beste forummers, Mocht er een lid op zoek zijn naar een Akrapovic slip on uitlaat voor een Hornet 2005-2006 model dan graag een PB. Gaat om een titanium uitlaat in goede staat, met carbon hitteschild, carbon uitlaatklem en originele DB killer aanwezig. Schaarse uitlaat met fantastisch...
  8. Julesw

    Budget bike omgeving Twente

    Beste forummers, Wegens schade aan mijn Hornet die me te lang duurt met het wachten tot hij hersteld is ben op zoek naar een budget bike zodat voor mij ook eindelijk het seizoen kan beginnen. - liefst beetje sportief - moet goed rijden zonder (veel) werk - budget liefst rond de 800€...
  9. Julesw

    Gezocht 'tail' kap Hornet 06, mag met schade

    Wie heeft er de kap die om de buddy zit liggen voor een Hornet 2005-2006. Kleur maakt niet uit en mag lichte schade hebben. Of een goed adres, eventueel imitatie. Ik hoor het graag!
  10. Julesw

    Streerfighter koplampen; waar en welke?

    Dag forummers, ik ben op zoek naar een alternatieve koplamp voor m'n '06 Hornet. Bijvoorbeeld KTM stijl, of iets anders leuks. Ik heb meerdere webshops afgestruind maar niet echt met succes.\ Heeft iemand hier tips?
  11. Julesw

    Onderdelen Hornet PC36 2005-2006

    Heb helaas een glijder gemaakt met m'n Hornet. Heeft iemand nog kuipdelen, koplamp, koplampsteun, carterdeksel en dergelijke delen liggen waar die vanaf wil? Of een betaalbaar adres? Gaat vooral om de linkerkant. Ik verneem het graag.
  12. Julesw

    Motorblok GSX1300R vanaf 2008 gezocht

    Een vriend van me zoekt voor zijn project een compleet motorblok (met computer en alles wat nodig is om hem draaiende te krijgen) van een GSX1300R vanaf 2008. Schademotor mag eventueel ook. Als iemand tips heeft hoor ik het graag. Als iemand wat weet te liggen mag die ook bellen: 0641687704
  13. Julesw

    Warme motorjas (M/L) voor weinig

    Dag motorvrienden, Heeft er iemand nog een warme textiel motorjas liggen waar hij niks meer mee doet en voor een mooi prijsje vanaf wilt? Voorkeur voor maat L (heb maat 52 van m'n leren pak). Een ruime M kan misschien ook Ik kan er niet teveel geld voor uitgeven dus ik hoop dat iemand...
Terug
Bovenaan Onderaan