Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. bengrootde93

    Gilles Tooling rearset honda CBR 1000 RR SC59 2008-2016 verkocht

    Vraagprijs 195 Gebruikte set te koop ivm overbodig.
  2. bengrootde93

    Aprilia RSV Mille 1000 R 2003 Factory || Verkocht

    Verkocht Bij deze bied ik mijn Aprilia aan. Vraagprijs: 2795 De motor heeft inmiddels al 59.000 km erop zitten, maar technisch is deze nog steeds in goede staat. De klepspeling is zojuist gechecked. Deze hoefde niet versteld te worden. De banden zijn in goede staat, net als de kettingset...
  3. bengrootde93

    KTM SMC 660 LC4 Supermoto Supermotard A2 25 35 kw

    Bij deze bied ik mijn KTM supermoto aan. vraagprijs 2795 De motor heb ik gekocht als motor voor erbij, maar ik gebruik hem te weinig, vandaar dat ik hem weg doe. Ik heb de motor overgenomen van de eerste eigenaar. Ik heb er ook onderhoudsbonnen bij en een aanschafnota. Bij aanschaf heb ik...
  4. bengrootde93

    Ducati 848 | Termignoni | 2008

    Te koop: Mooie Ducati 848 Vraagprijs: 5900 - 31.500 km gelopen - Net een grote beurt gehad met nieuwe riemen e.d. - Carbon Termignoni uitlaatdempers voor een zeer gave roffel (db killers aanwezig) - korte kentekenplaathouder - donker ruitje
  5. bengrootde93

    Moto Guzzi Stelvio 1200 ABS || compleet - 2009 - kofferset - nieuwe banden

    Mooie Moto Guzzi Stelvio te koop. vraagprijs: 6400 6100 - 47.500 km gelopen - Kleppen zijn net gesteld - nieuwe banden De motor is zeer compleet en voorzien van de volgende opties: - Mistral Carbon uitlaatdemper voor een mooie roffel (met DB killer en E keur) - ABS - Krauser kofferset zoals...
  6. bengrootde93

    Yamaha Fazer FZ 6 S FZ6 2005

    Te koop: Een mooie Yamaha FZ 6 uit 2005. Technisch in goede staat. De uitlaten zijn aangepast voor een sportiever maar nog wel subtiel geluid. Er zit een double bubble smoke scherm op, voor wat meer windbescherming. 1000 km geleden heeft de motor nog een beurt gehad. vraagprijs €3150
  7. bengrootde93

    Yamaha R1 2003 Hyperpro vering

    Knappe R1 te koop. kenteken 2004. Maar model 2003. km stand 29.000 km Hyperpro vering voor en achter. Laser uitlaat, mooi subtiel geluid. Vraagprijs: 3250
  8. bengrootde93

    Koppelingshuis Yamaha R1 2009 - 2014 RN22

    Te koop: Gebruikt onderdeel.
  9. bengrootde93

    beginnen met circuitrijden

    Ik heb 2 mei voor het eerst een circuitdag gedaan op assen. Dat is me eigenlijk wel goed bevallen. Ik wil wel vaker gaan circuitrijden Maar nou twijfel ik over hoe ik dit het beste kan aanvliegen. Ik rij nu dus op straat op een R1 2009 Ik twijfel tussen deze r1 gebruiken voor...
  10. bengrootde93

    R1 2009 Big Bang koppeling stuk

    Hoi, Ik heb vandaag mijn koppeling gedemonteerd omdat ik het vervelend vond dat deze niet volledig ontkoppelde. Ik heb hiermee net een weekendje sauerland mee gereden en ook op de testbank gehad met een paasshow van een motorzaak. Eigenlijk reed ik al heel lang met dit probleem, ik heb er...
  11. bengrootde93

    Deuk in tank

    Vanochtend haalde ik mijn R1 uit de schuur, en zit er opeens een grote deuk in mijn tank. Iemand enig idee hoe dit kan zijn veroorzaakt? Er is ook geen lakschade. En hoe kan ik dit het beste oplossen? Zit wel op een vervelende plek.
  12. bengrootde93

    imitatie-Akrapovic uitlaatdemper Slip-on

    Nieuwe universele demper met: 51mm met verloopstuk naar 36mm. DB killer Ophangbeugel Veertjes Akrapovic sticker, nog te plaatsen. 65€
  13. bengrootde93

    Akrapovic Slip-on 51mm (imitatie)

    Gekocht op marktplaats, maar ga toch een andere demper gebruiken. zit een verloop stukje bij van 51mm naar 36mm. -dbkiller -ophangbeugel -veertjes 65€
  14. bengrootde93

    Voorband 110/80 R 19 Michelin pilot road 3 trail

    Gebruikte voorband 50% van een Motoguzzi Stelvio Vervangen ivm lange vakantie. dotcode: 4012 30€
  15. bengrootde93

    Tijd voor een andere motor

    Hoi, ik heb mijn tuono verkocht. En wil ik een supersport kopen. Hiermee wil ik op straat rijden en af en toe een circuitdag mee pakken. Ik ben opzoek naar een supersport met veel Koppel en een brede powerband, dus niet alleen alles bovenin. Ook ben ik 2 meter lang, dus een hele kleine...
  16. bengrootde93

    Heffing/boete voor in beroep gaan

    Ze hebben weer wat nieuws bedacht! Wat vinden jullie hiervan? Ik heb er een beetje dubbel gevoel bij. :/
  17. bengrootde93

    Aprilia RSV Mille Tuono Spanningsregelaar rr97

    Spanningsregelaar RR97 (zit kleine beschadiging in isolatie + draad werkt verder goed.) 50,- Van een MF'er gekocht maar na nadere inspectie toch niet nodig voor mijn tuono. Iemand interesse?
  18. bengrootde93

    Duoseat cover Aprilia RSV mille 2003 | seat cover tuono

    Te koop: Duo seat cover van een rsv mille 2003, deze past ook op een tuono van 03-05 Origineel zwart en geen krasjes. €175
  19. bengrootde93

    Datatool Alarm klasse S4 red SCM

    Merk: Datatool Type: SCM MF-04 Klasse: 4 universeel SCM goedgekeurd alarmsysteem (MF-04). Twee afstandbedieningen, dubbele startonderbreking, PIN-code override (pincode zelf instelbaar), slagvaste behuizing. Zo goed als nieuw datatool alarm. eind februari gekocht. Heeft een maand in...
  20. bengrootde93

    helm dilemma

    Na een ongeluk gehad te hebben moet ik nu weer een nieuwe helm. nu zit ik te twijfelen tussen een nolan n91(systeemhelm) en een nolan n86(integraalhelm) ik rijd op een cbr 600 f4 de n91 zit comfortabeler, en het openklappen lijkt me ook makkelijk n86 is mooier, en is lichter voors en...
  21. bengrootde93

    SCm alarm goedkeuring

    Ik sta op het punt een motor te kopen tweedehands. nou zit daar een scm alarm op(red alert delta M2) deze is gecertificeerd! maar deze is voor het laatst gekeurd 2006/2007 het typegoedkeuring voor dit type alarm is verlopen. nou vraag ik mij af of het mogelijk is(voor de verzekering) om dit...
  22. bengrootde93

    scm alarm inbouw friesland

    Hallo, nadat twee motor van mij zijn gejat, wil ik nu een scm alarm in mijn volgende motor hebben. mede ook vanwege de premiekorting en geen eigen risico bij unive. nou vraag ik mij af welke bedrijven dit doen en hier voor gecertificeerd zijn. heb natuurlijk wat gegoogled maar kom er nog...
  23. bengrootde93

    honda cbr600f3 gejat Leeuwarden

    als iemand mijn motor ziet rijden of ziet staan zou, je het even willen melden? kenteken is MX-21-LT heeft ongeveer 40000 op de teller staan. heeft een bos sportuitlaat, en heeft een led achterlicht. hij is namelijk gestolen, waarschijnlijk tussen 09:00 en 09:30 vanuit de garage van...
  24. bengrootde93

    cbr 600 f3 rare geluiden vanuit de motor

    Hallo niet al te lang geleden heb ik een motor gekocht en later kwam ik erachter dat deze nogal vreemde geluiden maakte bij de aandrijving ik heb er even een video van gemaakt: ik heb ook wat gegoogled en nou kan t zijn het de "cam chain tensioner" is oftewel CCT nou heb ik geen idee wat...
Terug
Bovenaan Onderaan