Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The Hague
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The Hague

    Luchtfilter

    Zou iemand mij kunnen vertellen van welke motor dit een luchtfilter is?
  2. The Hague

    risers

    Hallo, Ik ben op zoek naar risers van 6 inches lengte voor een 1 inch stuur.
  3. The Hague

    oliekoeler Kawasaki GPZ900R

    Hallo, Ik ben op zoek naar een oliekoeler voor een Kawasaki GPZ900R, de aansluiting aan de rechter kant is ingescheurd. Wie kan mij verder helpen ? Alvast bedankt.
  4. The Hague

    the hague

    Hoi, Na een poosje de kat uit de boom te hebben gekeken word het toch wel eens tijd dat ik wat over me zelf vertel. Ik ben een vent van 55 jaar uit Duindorp (Scheveningen) en ben de trotse eigenaar van een Kawasaki gpz900r. Mijn moter staat altijd gezellig bij me in de woonkamer. Ik heb...
  5. The Hague

    Stuur en Risers

    Ik heb nog over van mijn project: cruiser stuur, 25mm Ø + 50mm risers en cable clamps. Dit voor een aannemelijk bod. Moet wel opgehaald worden in Scheveningen. grz Manuel
  6. The Hague

    Custom demper voor Suzuki GSX-R 750 SRAD van '97

    Hoi, Ik ben op zoek naar een demper voor een Suzuki GSX-R 750 SRAD van '97 voor mijn project. Niet de standaard demper want die heb ik. Maar een custom uitvoering. Diameter aansluitgat is 6,2 cm, hartafstand van de drie bevestigingspunten is 7,8 cm. Het gaat dus om een Bolt-on systeem. Nou...
Terug
Bovenaan Onderaan