Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: D'eddio
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D'eddio

    jappenbakken

    De meeste choppers die op dit forum getoond worden zijn Harley's en Triumphs. een heel enkele keer mag er een Yamaha XS tussen staan, maar over het algemeen worden de jappenbakken vergeten. Daarom deze topic waarin iedereen z'n japanse choppers op kwijt kan. Alvast een paar om te beginnen...
  2. D'eddio

    Hot sites!!!

    Hoe vaak komt het niet voor dat je op een (biker)site aan het rondneuzen bent, en je denkt "Dit moet ik aan de andere MF'ers laten zien." Of iemand heeft in een topic een bepaalde site aangegeven, maar ja, welke topic/pagina was dat nou precies? Daarom, heb je een leuke site...
  3. D'eddio

    Op m'n plaat gegaan @^$@#@^%$#@

    Ja hoor, ik hoor nu dus ook tot de brigade der gevallenen :? Ben ik maandag op m'n gemak onderweg van m'n werk naar huis, ga ik op vlak voor dat ik het industieterrein af rijdt op m'n plaat. Ik weet nou nog niet hoe het precies gebeurd is. Ik weet alleen dat m'n voorwiel ineens onder me weg...
  4. D'eddio

    aanpassingen GS650 GT

    Aangezien een aantal van jullie mij al een keer eerder hebben kunnen helpen, durf ik het aan ook deze vraag bij jullie neer te leggen. Mijn GS650GT van '81 heeft naar mijn idee een nogal "zware" look aan de achterzijde. Daarom heb ik het plan opgevat de achterzijde wat klassieker te laten ogen...
  5. D'eddio

    Orange County Choppers

    Ik kijk regelmatig naar Amarican Chopper op Discovery. En elke keer valt het me weer op dat de motoren die ze bouwen zo (naar mijn idee) overdreven zijn. Nu weet ik dat de meeste amerikaanse chopperbouwers er een redelijke extravagante stijl op na houden, maar OOC is wel heel erg kitscherig...
  6. D'eddio

    Harleydag Arnhem

    Zo......vandaag weer is ff fijn naar Harleydag in Arnhem geweest. Stond weer een hoop blinkend spul. Niet veel bobbers maar ja, je kan niet alles hebben. Nu is alleen het probleem dat ik dus mijn fotocamera vergeten ben dus geen shots heb kunnen maken. Mijn vraag is of iemand van jullie er heen...
  7. D'eddio

    stationair probleem

    Heren Brikkers :} :} , Ik heb een probleem met de stationairloop van mijn motor :( (zie topic "vreemde eend"). Als ik 'm start, moet ik choken. Echter, als ik voor het stoplicht sta te wachten, loopt het stationaire toerental regelmatig terug naar onder de 1000 rpm. Hierdoor slaat de...
  8. D'eddio

    Vreemde eend

    Sinds enkele weken in het bezit van een Suzuki GS650GT van 1981 :] . Gelijk aan de GS650G, maar dan met cardan-aandrijving. Vreemd genoeg kom ik die bijna niet tegen '( . Is toch best een lekker ding om te rijden. Geen lichtgewicht, 213KG, maar met 73PK vlot genoeg voor het betere toerwerk...
  9. D'eddio

    Chopper dag Eindhoven

    *D Ja ik weet 't, deze hoort eigenlijk op "WAAR IS WAT TE DOEN" *D In ieder geval, 16 mei a.s. ie er weer............., de jaarlijkse Chopper Dag in Eindhoven. Schijnt leuk te zijn. Iemand hier ervaring mee???????????
  10. D'eddio

    Bobber bouwen

    Beste MF-ers, Ik loop met het plan om binnen niet al te lange tijd, al naar gelang mijn geld en de kleine dat toelaten, een bobber te gaan bouwen. Het liefst doe ik dit op een japanse motor i.v.m. de kosten. nu heb ik wel een idee hoe het er uit moet gaan zien, maar misschie dat er nog mensen...
  11. D'eddio

    New biker in town

    Hoi allemaal, Zo, weer een nieuwe erbij. Mijn naam is Edwin, ik kom uit Doetinchem en ben sinds twee weken in het bezit van een knappe Suzuki GS650 GT uit 1981. Uiteindelijk is het de bedoeling dat er een Road King of een Electra Glide voor de deur komt. maar voorlopig redt ik me hier prima...
Terug
Bovenaan Onderaan