Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. BorisTheSovietLovehammer

    Behr Supermoto velgen

    Hai! Ik heb een setje Behr velgen opgepikt voor m'n 2019 300 exc, maar zoals men ziet missen de bussen van de voorvelg. Kan iemand me vertellen wat ik nodig heb om de velgen passend te maken ? dankjewel alvast!
  2. BorisTheSovietLovehammer

    Het grote EXC topic

    Hier dan eindelijk de grote uitlaatklep voor alles wat oranje, duur en schnell ist. Van omgebouwde 530exc supermoto's tot oliespuwende 125exc's. Om te openen mijn eigen '19 300 exc!
  3. BorisTheSovietLovehammer

    2-takt supermoto onderhoud

    In hoeverre heeft het sumo'en van een 2-t ( in dit geval een 300 exc tpi ) effect op de levensduur van zuiger en dergelijke? Ik ga ervan uit dat de hogere rpm's en meer geneigd zijn om constante rpm's te draaien niet heel voordelig is wat levensduur betreft. Aan de andere kant zal dikke...
  4. BorisTheSovietLovehammer

    MT-09 topic

    De plek voor MT-09 eigenaren. Stel jezelf voor, show je MT-09, wissel ervaringen uit en stel vragen aan mede-eigenaren!
  5. BorisTheSovietLovehammer

    Cbr1000rr '08 uitlaat met E-keur

    De titel zegt het al. Heeft u een demper in de weg liggen hoor ik het graag! Groetjes, twitch
  6. BorisTheSovietLovehammer

    Gehele revisie 200exc

    Goedemiddag noppenvriendjes. Ik heb een ktm 200exc en zou deze in zijn geheel willen (laten) reviseren. Helaas ben ik naast lelijk ook enorm blut op het moment. Kan iemand me een indicatie geven wat een gehele blokrevisie ( krukas, zuiger, bak ) ongeveer zal gaan kosten? Dan weet ik...
  7. BorisTheSovietLovehammer

    Nieuwe vriendjes!

    Hallo medemf'ers! Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is danillo, ik ben 23 jaar en kom uit landgraaf. Ik zwerf al een tijdje rond op het forum, maar heb nu pas mijn brommertje binnen. Het is een ktm 620 sc supermotard met excel velgjes en een iets recenter neusje en ik ben er apentrots...
Terug
Bovenaan Onderaan