Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jordy920
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jordy920

    Hiflo 303 oliefilter

    Ligt onder het stof.. een hiflo 303 oliefilter.. Wie kan ik er een plezier mee doen? Ophalen Rijen of verzendkosten voor nieuwe eigenaar
  2. Jordy920

    Difi Treasure Aerotex maat XL

    Aangeboden: Difi Treasure aerotex motorbroek. Maat XL. Gaat weg omdat deze te groot is. Slechts 2x gedragen. Model is waterdicht Inclusief heup en knieprotectoren Korte verbindingsrits Uitritsbare thermovoering Waterdicht Vraagprijs: €50,-
  3. Jordy920

    Booster 750 kevlar jeans maat 30

    Kevlar jeans van het merk booster. Gaat weg omdat me vrouw zwanger was en ik nu een dikke pens heb en hem niet dicht krijg. Het is een maat 30. Prijs komen we wel uit. Groet, Jordy
  4. Jordy920

    Dubbele koplamp Shinyo

    Aangeboden: Dubbele koplamp. Inclusief stukje kabelboom. €30,- excl. verzendkosten. Stuur maar een PB dan komen we er wel uit.
  5. Jordy920

    Macna textiele jas maat 50 langer model

    Aangeboden: Macna motorjas. Maat 50 Wat langer model, vond ik erg fijn woonwerkverkeer met een motorjeans eronder. Zit bij mij erg strak sinds de zwangerschap van mijn vrouw?? €20,-- Groet, Jordy
  6. Jordy920

    Difi damesjas en Dainese damesbroek Textiel maat 38

    Aangeboden: Sportief zomerjasje van Difi: maat 38 Textiele broek Dainese: maat 38. Weinig gedragen. €25,- per stuk of doe een leuk bod. Groet, Jordy
  7. Jordy920

    Macna textiele heren combi maat 50

    Hi, Aangeboden: Macna heren combi maat 50. In de jas zit een uitritsbare regenvoering en een losse wintervoering. Sportief model. Met veel plezier gedragen.. gaat weg omdat het jasje nu niet strak zit.. hij gaat zelfs niet dicht.. xD Dacht zelf tesamen voor €50,-. Groet, Jordy
  8. Jordy920

    Difi tanktas magnetisch

    Aangeboden: Tanktas, 1 keer gebruikt. Je kan de bovenzijde ritsen waardoor deze nog groter wordt. Het maximale volume is 28L. Inclusief magneetplaat om op je tank te bevestigen. Maar dit kan ook met de bijgeleverde strap. Inclusief ongebruikte regenhoes. Vraagprijs: €30,— of een leuk bod...
  9. Jordy920

    Revit GT line leren combi maat 50/52

    Te koop: Zo goed als nieuwe revit combi. Type GT-line. Mooi zwart pak met witte accenten. Staat goed op iedere motor. Onbeschadigde kneesliders. Uitritsbare binnenvoering. Jas en broek zijn uiteraard aan elkaar te ritsen. Slechts enkele keren gedragen. Maat Jas: 52 Maat broek: 50 Passen...
  10. Jordy920

    Honda VTR1000f Firestorm 1998

    Aangeboden: Nette Honda Firestorm VTR1000F. Motor inmiddels 2 jaar in mijn bezit. Sinds aanschaf is deze flink opgeknapt. Het volgende is er aan gebeurd: Motorisch: - Handmatige nokasspanners gemonteerd. - Kleppen gesteld bij 43000km - Carburateurs ultrasoon gereinigd en gesynchroniseerd. -...
  11. Jordy920

    Medereiziger gezocht

    Beste MFvrienden, Mijn planning is om in de weken 31,32 en/of 33 (vrij van 29 Juli t/m 20 Aug) met de motor op pad te gaan. Ik dacht om +/- 2 weken van deze 3 weken weg te gaan. Bestemming nog onbekend. Dacht zelf aan een beetje de kant van Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk...
  12. Jordy920

    Revit Kelvin H2O handschoenen maat M

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Revit handschoenen aan. Nauwelijks gebruikt. Staan op marktplaats voor 65. Nieuwprijs was iets van 130. http://link.marktplaats.nl/m908245070 Sta open voor een goed bod ;)! Groet, Jordy
  13. Jordy920

    Grid leren dames broek maat 36

    Hallo, Een leren dames broek Van het merk Grid te koop. Weinig gebruikt. Staat op marktplaats voor 50 euro. Maar sta open voor een goed bod! http://link.marktplaats.nl/m908244286 Groet, Jordy
  14. Jordy920

    Nog te jong en nieuw

    Hallo allemaal! Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Jordy nu nog 23 jaar oud en ik kom uit het Westland. Sinds oktober ben ik aan het lessen voor me motorrijbewijs. Maar helaas mag ik pas in februari afrijden want dan word ik pas 24. (Stomme nieuwe regels) Ik ben al wel een langere...
Terug
Bovenaan Onderaan