Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pelt63
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Gratis set remblokken "achter"( ?) voor een K1100 RS : niet meer beschikbaar

    Wie kan ik blij maken met : set remblokken "achter" voor een K1100 RS merk FERODO type FDB108P. Nieuw in verpakking. Bij mijn garageopruiming teruggevonden en niet meer nodig. Af te halen in Geleen. Hebben een nieuw huis gevonden ....
  2. P

    gezocht tankdop voor yamaha xs850

    Dacht dat de dop van mijn xs750 tank zou passen.Net niet dus.Tank is prachtig gespoten nu nog de dop erop. Wie heeft er één liggen? Peter
  3. P

    XS750 aangeschaft

    Hallo MF'ers en dan met name de XS750 liefhebbers, ik wil me graag even voorstellen.De naam is Peter , en ben naar dit forum gegaan omdat ik regelmatig via google hiernaar toe werd verwezen als ik iets over mijn project wilde weten. Dat project staat sinds een weekje in de garage en is een...
  4. P

    Introductie

    Hallo MF'ers, ik wil me graag even voorstellen.De naam is Peter , en ben naar dit forum gegaan omdat ik regelmatig via google hiernaar toe werd verwezen als ik iets over mijn project wilde weten. Dat project staat sinds een weekje in de garage en is een yamaha XS750E uit '78. De bedoeling is...
Terug
Bovenaan Onderaan