Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Henri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Henri

    tail tidy voor een model 2005/06

    Hallo mensen heb net al even op dit forum zitten kijken, maar kon er eigenlijk maare 2 vinden: Tail tidy's voor de Superduke, waaronder 1 van Hattech.de ( die ik zelf nog niet zo mooi vond) Zijn er nog andere? en je moet er volgens mij altijd mee aan het zagen ofniet? Ik hoor het wel...
  2. Henri

    Boete gekregen: hebben jullie dit ooit zo meegemaakt?

    Hallo mensen [knip]
  3. Henri

    nieuwe website www.motor-forum.nl

    Hallo ik wil jullie even wijzen op een nieuwe website die vandaag is gelanceerd: www.motor-forum.nl . Het is een social network site puur van en voor motorrijders. kom eens kijken cheerz Henri ps. kijken of deze topic nu wel blijft staan
  4. Henri

    nieuwe website gelanceerd

    Hallo mensen ik wil jullie even wijzen op een nieuwe website die vanaf vandaag operationeel is, namelijk *knip*. Dit is een social network site, puur voor motorrijders. Kom eens kijken zou ik zeggen Cheerz Henri *D
  5. Henri

    welke motor is voor een beginner goed?

    Hallo allemaal ik ben nu nog aan het lessen, en ik hoop dat ik over een aantal weken het papiertje heb om met een motor te mogen rijden. Nu is mijn vraag, wat is een goede beginnersmotor? ik ben zelf gek van een race-model, maar wil er niet echt mee gaan racen. Je moet er ook mee kunnen toeren...
Terug
Bovenaan Onderaan