Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Brikkebrak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Brikkebrak

    Welke motor heb je nu weer gekocht.

    Bij mij is de cirkel rond. Mijn eerste fiets was n FB Minarelli 125 cc begin jaren zeventig vorige eeuw. Of had ik die Adler toen al? Vele motoren later (waarvan de Norton 750 Commando en de Guzzi Le Mans 2 speciaal genoemd moeten worden) heb ik nu nog n Montesa, Enfield 350 en 2008 Triumph...
  2. Brikkebrak

    Vaarwel Jan de Vries

    De oude Bildtker Jan de Vries, 50 cc kampioen, heeft het tijdelijke met het eeuwige verwisseld. Hij kon rijuh as n tijger. RIP, Jan.
  3. Brikkebrak

    Laat je rijhok s zien, zei blonde Mien.

    Zo kwam ie
  4. Brikkebrak

    Triumph T100 versus Enfield Interceptor

    Mijne dames, heren en geslachtsloze forumgenoten. Ik heb n dilemma. Mijn stokouwe Commando is verkocht, stom maar waar. Mijn Laverda is, zoals beloofd, naar Son nr. 1 gegaan. Wel pijn in het hart, maar aantrappen doe ik met mijn verrotte knie niet goed meer. Nu heb ik nog de Enfield, heerlijke...
  5. Brikkebrak

    ouwelullespul te koop:

    leger iso jasje en broek, seventies, toen goed spul, nu retro. MQP leren broek en pliesie nylon broek, maat 52, good as new, eigenlijk leer nooit en plastic nauwelijks gedragen.
  6. Brikkebrak

    Spam

    Volgens mij spamt er iets, mod. Derocker
  7. Brikkebrak

    Wil 'n 50 a 60 horse 1 or 2 cylinder. Met stijl. En kracht

    Dames, heren ook, geboren op de motor wil ik niet zeggen maar vanaf 'n jaar of 12 toch al meer dan 50 cc en 40 km/uur gewend. Inmiddels 61 en rij nu 'n Indian Enfield, al 'n paar jaar. Mijn geliefde Norton 750 Commando 2 jaar geleden verkocht, verrotte knie, trapte 'm niet meer an. Mis...
  8. Brikkebrak

    Kwak parallel twin voor oude romantici

    Deze ouwe heeft z'n romantiek moeten inruilen. De fiets waar ie vroeger mee kon lezen en schrijven, Norton 750 Commando. Ik trapte 'm niet meer aan, verrotte knie, terwijl ik toch de enige was die 'm (bijna) altijd in 1 keer aan kreeg. Nu voor weinig 'n 750 twin Kawa, komt goed, I know when...
Terug
Bovenaan Onderaan