Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Kawasakiboyy

    2 of 4 cilinder?

    Poll: 2 of 4 cilinder? 4 Cilinder geeft meer fun Ploffende 2 Cilinder geeft meer fun Tussenstand: Ben benieuwd :)
  2. Kawasakiboyy

    Wat vinden jullie hier van

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6590641/89a6c677/geen_crash.html Goed of fout?
  3. Kawasakiboyy

    Zonder koppeling schakelen

    Hey ik heb een vraagje. Ikzelf gebruik altijd de koppeling maar m'n vader dus niet. Bij het opschakelen gebruikt die eigenlijk nooit de koppeling. Is dit nou slecht of niet? want hij heeft z'n zzr wel tot 1.5 ton gereden ( is verkocht en hij rijd nu in Afrika ) En kan elke motor hier...
  4. Kawasakiboyy

    ZX6r waar op letten?

    Hallo een maat van me wil morgen een zx6r bekijken. Ik neem iemand mee die al 30 jaar ervaring heeft met motoren, maar ik wil graag weten of deze motor ook zwakke punten kent waar ik naar moet kijken. En zijn het goede motoren? Bedankt alvast. Mvg
  5. Kawasakiboyy

    Zx6r waar op letten?

    ...
  6. Kawasakiboyy

    HAPPY NEW YEAR HAPPY NEW YEAR LLAALALALLAA

    Fijne avond.
  7. Kawasakiboyy

    Banaanscore?

    Hallo ik zie in m'n profiel banaanscore staan, wat is dit precies? Bedankt alvast.
  8. Kawasakiboyy

    A2 rijbewijs met zzr 600

    Hallo, ik ben een Kawasakifan en wil dus een Kawasaki. Maar een Auto rijden + motorrijbewijs betalen kost wel wat geld en dus heb ik niet zo veel meer over voor mijn eerste motor. Ik zat dus te denken om een Kawasaki zzr600 te kopen, die dan op 35kw laten zetten, en dan weer ontgrenzen zodat...
  9. Kawasakiboyy

    Kawasaki fan stelt zich voor

    Goedendag ik ben kawasakiboy uit Arnhem en wil mijn motorrijbewijs halen. Als de regels niet veranderd waren dan had ik hem al, maar ik ben nu net 20 en wil dus gelijk voor a2 gaan.
Terug
Bovenaan Onderaan