Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pilz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pilz

    gasklephuis gsxr 600 k4/k5

    Ik ben op zoek naar een gasklephuis van een Suzuki GSXR 600 k4/k5. STVA is niet nodig, evenals de sensoren e.d. Heeft iemand misschien nog wat liggen?
  2. Pilz

    gezocht: asje van gaskleppen Suzuki gsxr k4 k5

    ik ben voor een GSXR 600/750 K4/K5 op zoek naar het asje waar de gaskleppen in zitten en waar de TPS sensor op zit. Die van mij is gevallen en het uiteinde waar de sensor op zit is verdraaid, zie de foto hieronder. Ik heb al wat gezocht, maar online zijn dit soort losse onderdelen moeilijk te...
  3. Pilz

    circuitdag CRT 15 sept groep sportrijders

    wegens omstandigheden kan ik helaas zelf niet rijden. Groep Sportrijders €249
  4. Pilz

    Druk regelen in zelfbouw straalcabine

    De afgelopen maanden ben ik heerlijk aan het hobby-en geweest en heb van een oude wasmachine een straalcabine gemaakt. Uiteraard gaat dit proces gepaard met het oplossen van kleine probleempjes, waarna zich weer een nieuw probleempje aandient. Bij de eerste test: ding lek als een mandje, te...
  5. Pilz

    led knipperlicht weerstandjes

    Weerstandjes voor led verlichting. prijs incl verzenden €7,50
  6. Pilz

    Kiddymoto Yamaha

    Een paar jaar geleden hebben we deze nieuw gekocht en na vele fijne meters wordt ie nu vrijwel niet meer gebruikt. Daarom mag ie naar een nieuwe eigenaar. Technisch is ie in goede staat, olie verwisseld volgens onderhoudsboekje, bandjes hebben nog genoeg profiel en geen rookpluimen bij koude...
  7. Pilz

    Tank GSXR 600 / 750 k6/k7

    Tank is inclusief beschermkap en 1 sleutel en stompgrips. Zoals op de foto's te zien heeft ie wat gebruikssporen, maar hij is nog prima bruikbaar op een circuitfiets. VP €125
  8. Pilz

    Originele handvatten yamaha R1

    Komen van een R1 uit 2007, passen waarschijnlijk ook op andere merken/modellen omdat ze een vrij standaard maat hebben. Zijn in goede staat. prijs: t.e.a.b.
  9. Pilz

    kneesliders motogp

    nieuw spul. Ga je heel snel mee, want er staat MotoGP op. €15 ex verzenden
  10. Pilz

    Gezocht: ticket WSBK a.s. zondag

    Mocht iemand een ticket voor a.s. zondag hebben en toch niet kunnen of om weet ik veel welke reden (diefstal uitgezonderd) een ticket ter beschikking hebben, dan heb ik evt interesse om die over te nemen.
  11. Pilz

    verkocht: Optimate III SP druppellader incl accessoires

    Lader functioneert gewoon zoals het hoort, enige reden van verkoop is dat ik een andere gekocht heb ivm overstap naar een Lithium Ion accu en daar is deze niet geschikt voor. Er zit bij: - aansluiting voor op de motor - verlengkabel 2,5m - krokodillenklemmen €30 ex verzenden
  12. Pilz

    Yuasa YT7B-BS accu z.g.a.n.

    Deze accu heb ik in september voor nood aangeschaft, heeft uiteindelijk 3 maanden in mijn motor gezeten. Hij mag weg omdat ik inmiddels weer een Lithium Ion accu heb geplaatst. Is verder uiteraard nog in uitstekende staat. €40 ex verzenden
  13. Pilz

    led achterlichten met geintegreerde knipperlichten

    Komen van een Ducati Panigale. De benodigde stekkers daarvoor zitten er bij, maar ze passen ook op andere motoren. €25, ex verzenden.
  14. Pilz

    Showa schokbreker revisieset van K-tech (Ducati)

    Ik heb er 2 besteld, maar had er maar 1 nodig, daarom mag deze weg. Hij past sowieso op de Showa shocks van een ducati 748. Voor andere mogelijke toepassingen: zie onderdeelnrs op de foto en google ;) prijs: €30
  15. Pilz

    H7 Xenon lampen incl ballasten

    Hebben op een Honda CBR gezeten, maar zouden ook moeten passen op andere modellen met H7 lampen. Prijs: €17 incl verzenden
  16. Pilz

    Diverse paddockstand lepels voor- en achterkant

    De vierkante zijn voor de voorvork en zijn 20x20mm. De ronde kunnen voor en achter gebruikt worden. De sets met een rood kruis zijn inmiddels verkocht. Mogen per set weg of alles in 1. prijs: t.e.a.b.
  17. Pilz

    Set Pirelli Supercorsa SP 120/70 en 200/55

    Alleen op straat gebruikt. Voorband rondom ong 2.0mm Achterband rondom ong 3.3mm DOT 2016 Vraagprijs €90
  18. Pilz

    Gezocht: Assen 24 aug racecracks groep 4

    Groep 3 en/of 4 Iemand die nu al weet dat ie niet kan of wil? Ik neem hem graag van je over :)
  19. Pilz

    Optimate USB lader met accu-beveiliging (nieuw)

    Nieuw uit de verpakking. Mag weg omdat ik uiteindelijk een andere lader heb gekozen en het retour zenden naar Ten Kate €6,95 kost. Met SAE aansluiting. Vaste prijs €15, verzenden (zonder plastic dan) €4.
  20. Pilz

    Wat zijn de adressen om een motor te laten detailen?

    Mocht dit topic niet op de goede plek staan, alvast excuus. Ik wil mijn motor graag laten detailen. Ik heb er zelf geen tijd voor en zin in, dus ik zoek een adres waar ik dat kan laten doen. Het liefst bij mij thuis of enigzins in de buurt van Amersfoort. Ik heb de zoekfunctie op MF gebruikt...
  21. Pilz

    Diverse circuit onderdelen Ducati 899/959/1199/1299 Panigale

    Circuit onderdelen te koop voor een Panigale 899/959/1199/1299 en evt een V2 Alle onderdelen zijn gebruikt maar in goede staat en onbeschadigd, hooguit wat vuil. De hieronder genoemde prijzen zijn vast. Eventuele verzendkosten verschillen per onderdeel en zijn voor koper. - FM projects...
  22. Pilz

    Gezocht: schakelstang 95mm

    Ik zoek een 95mm schakelstang met linkse en rechtse draad. Iemand iets liggen? Paar mm meer of minder is ook goed.
  23. Pilz

    Nieuwe Brembo M50 carbon racing remblokken

    2 sets van 2 blokken, €130 voor beide sets samen. Onderdeelnr 07BB37RC Ophalen in Soest of verzenden, k.k.
  24. Pilz

    GIpro X-type gearindicator voor Yamaha

    Plug & play gear indicator, verkeerd in goede staat en werkt uitstekend. Kleur is wit Vraagprijs €65
Terug
Bovenaan Onderaan