Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bear
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Goed begin van het weekend,...NOT!!

    Hi guys,.. Ik hoor dan eindelijk :z bij de groep motorrijders die onder uit is gegaan. Dat na bijna 11 jaar rijden... Gister ochtent op weg naar mijn werk was het best druk niet zo druk als normaal. 3 baans weg vol met auto’s stilstaan en af en toe rijden. De drukke weg heeft 2- of 3...
  2. B

    Krassen op je op je velg..

    FF een vraagje aan de here/damens motor monteurs. Is het nou wel/of niet mogelijk om een band te verwisselen zonder krassen op de randjes van je velg te maken??? De afgelopen maand heb ik dus een lekken voor en achter band gehad... lucky me |( :( Ik haal mijn brikkie op bij de dealer...
  3. B

    250cc voor lange afstanden....?

    Goeie middag Ok het is bijna zover. Me vrouw heeft een paar weken geleden haar les rijbewijs bij het politie bureau afgehaalt :Y :N :P en er moet dus voor de volgende 2 jaar een les motor komen. Als je het mij vraagt een 250cc lekker goedkoop er blijft dan meer geld in het budget zitten...
  4. B

    Bijna ruim 1 1/2 jaar niet gereden en nu :?

    Hoi luitjes Vorig jaar Jun/jul heb ik me TL1000R verkocht. Heb ondertussen een kleine verhuizing gehad en werk nu alweer bijna 4-5 maanden midden in de dessert in een klein k*t stadje met 3000 inwoners. Maar goed het is lekker sparen hier, voornamelijk omdat er geen reet te doen is en je geld...
  5. B

    Gratis af te halen helm en/of medium motorzeil

    Ben me huis aan het leeg halen voor de grote overtocht. Toen kwam ik me oude helm tegen waar ik ooit is mee gelest heb. Is nog in goede staat. 1 doffen plek op het vizier niet hinderlijk. Zat er al in toen ik nog les had :X Zonde om weg te gooien. Je zou maar net een arme student zijn die een...
  6. B

    [TK]Race cursus Pau Arnos 22-23-24 aug ;( ;(

    zo daar staat ook een optie op, wie weet en kan er begin volgende maand een slotje op. modjes nog even gedult aub :9 :+ Hiephiep Hoera er staat een optie op als het goed is ben ik er vanaf volgende maand van verlost ;( Voor de liefhebbers wil ik eventueel mijn cursus op Assen van 12...
  7. B

    Velgen polijsten....

    na twee dagen lang topics doorgespit te hebben ben ik er achter gekomen dat iedereen eigenlijk zijn eigen manier heeft om te polijsten. Dus ik heb alles in me opgenomen en heb daar een eigen plan van aanpak uit herleid. als volgt.... -verf verwijderen met afbijt en schuur sponsjes -opschuren...
  8. B

    dempers TL1000

    ...
  9. B

    Probleem TL1000R '99

    Hello Vandaag op weg naar de dyno dag bij motoxtra. Lekker aan het gas gejengeld :] . Merk ik ineens iets raars :? Als ik in z'n 6 met zo'n gangetje van 130-140 5000rpm rij en ik draai het gas in 1 beweging helemaal open dan hoor je de motor eerst flink toeren maken en dan word je ineens...
  10. B

    Wat nu nieuwe band voor 260eurie of 210eurie???

    Hoi Wat zouden jullie doen, ik heb me zelf nl. voor een lastig dilemma gezet. Was vorige week bij mijn gebruikelijke dealer voor wat onderhoud. Na een tijdje babbelen komt het ter spraken dat ik een nieuwe achterband nodig heb. Ik gelijk; “inderdaad wat raad je me aan bla bla bla afijn hij...
  11. B

    goede motor dealer omgeving vlijmen

    Hallo allemaal Ben in april verhuisd van Den Haag naar Vlijmen boven Den Bosch. Ik stuit nu op een probleempje waar moet ik nou mijn motortje ( Tl1000R 1999 :] )laten onderhouden. In Den Haag had ik altijd een idee van welke zaak degelijk is. Maar nu??? In het dorp heb je jonkers motoren is...
  12. B

    test

  13. B

    test en vraag

    Test -- heb ik nu een icoon?? Vraag-- Hoe kan ik mijn geplaatsten topic terug vinden. Ik heb wel eens vaker een topic of reactie geplaatst. maar als ik na enkelen dagen terug kijk of ik reacties heb gehad ben ik eerst 10 minuten aan het zoeken naar mijn eigen topic/reactie. KAN DIT...
  14. B

    gezocht hayabusa praat

    Hallo allemaal Kunnen (ex)bezitters van een hayabusa 1300gsx vertellen hoe deze rijdt??. Ik hoor namelijk op dit moment meer slechten dingen over deze motor dan goeden. Ze zeggen dat 'ie rijdt als een baksteen??? :( dank je.. :]
Terug
Bovenaan Onderaan