Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SPRKZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SPRKZ

    SC Project S1 - S Bocht - Titanium - Street Triple RS 765

    Mooie SC Project uitlaat met db killer, voor de Triumph Street Triple 765 bouwjaren 17-22. Heb hem zelf gemonteerd gehad onder m’n street triple rs met de originele montage onderdelen. Ben zelf op zoek naar een uitlaat met e-keur en db killer. Ruilen is mogelijk! Vlekken op de foto zijn al...
  2. SPRKZ

    Gezocht: 2x Racecracks Assen - 26 sept - Niveau 1+ of 2

    Mocht iemand niet meer kunnen, ik ben toevallig op zoek voor mij en een vriend.
  3. SPRKZ

    Gezocht: Yamaha R6 2006-2016 - Akrapovic demper

    Ik ben opzoek naar de volgende uitlaten voor de R6, passend op de originele uitlaatbochten inclusief montage materiaal en een e-keur.
  4. SPRKZ

    Yamaha R6 2008 RJ15- uitlaatsysteem + demper

    Ik ben op zoek naar een uitlaatsysteem(of headers met een decat(y-pipe)) met een andere demper, liefst met e-keur. Alvast bedankt!
  5. SPRKZ

    Stalling gezocht (Den Haag / Rijswijk / Delft)

    Beste MF'ers, Aangezien het nog wel even duurt voordat mijn eigen schuur klaar is ben ik op zoek naar een tijdelijke stalling voor m'n motor, gaat om een Yamaha R6. Ik ben op zoek naar een stalling / garage waar ik 24/7 bij kan. Daarnaast heb ik al diverse buurtstallingen geprobeerd hier in Den...
  6. SPRKZ

    Yamaha FZ8-N 2010

    Een witte Yamaha FZ8-N uit 2010 met 35250 op de teller(kan oplopen, er wordt nog meegereden). Ik heb de motor in 2016 gekocht en in mijn bezit heeft de motor diverse onderhoudsbeurten gehad. De reden van de verkoop is, omdat ik bijna na 3 jaar wel toe ben aan iets nieuws, op dit moment heb ik...
  7. SPRKZ

    Gezocht: Motor stalling Den Haag

    Beste MF'ers, Aangezien ik al een tijdje in Den Haag woon en ik het zat ben om elke naar Delft te moeten gaan om m'n motor te pakken (staat in een familie stalling). Ben ik op zoek naar een stalling in de omgeving van de Heesterbuurt in Den Haag. Ik heb al een aantal adressen gevonden zoals...
Terug
Bovenaan Onderaan