Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: YamahaLevi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. YamahaLevi

    Benzinetank blijft lekken

    Hi MF-ers, Een tijdje geleden heb ik de benzinetank verwijderd, zonder problemen. (geen lek etc). Daarna weer aangesloten en vandaag krijgt de motor geen benzine (loopt wel wanneer ik er wat remreiniger in spuit). Bij het verwijderen van de tank blijft de benzine eruit lopen ( dit was vorige...
  2. YamahaLevi

    Tank lekt benzine bij schoeven

    Hallo MF-ers, Vandaag heeft de tank een opdonder gehad en is met de onderkant van 30cm op de grond terecht gekomen. Deze lekt/druppelt nu bij 3/6 schroeven.. verder geen schade te zien. Zit hier een soort pakking of iets tussen, of kan het zijn dat er iets met de benzinepomp aan de hand is.
  3. YamahaLevi

    Uitwisselbare voorvorken Yamaha FZ6?

    Hallo MF-ers, Ik heb opzoek naar een linker voorvork voor mijn FZ6 uit 2005. Nu heb ik Marktplaats even afgestruind, maar helaas geen voorvorken voor dit model te koop. Zijn er andere Yamaha modellen waarbij de voorvork gelijk is, of wellicht een upgrade zal zijn? Alvast bedankt,
  4. YamahaLevi

    Dainese motorpak 48/50

    Super mooi 2-delig Dainese motorpak te koop. Motorpak is 1.5 seizoen oud, maar past momenteel niet meer. Pak is geschikt voor lengte 1.70 / 1.75 en gewicht. Rond de 75 kilo. Jas is maat 48 en de broek is maat 50. Bij de jas zit een uitwisselbare Dainese backprotector en bij de broek zitten...
  5. YamahaLevi

    Voorvork lekt voor de 3de keer

    Hi MF-ers, Vorige zomer zweten/lekte mijn voorvork een beetje - nu heb ik geen upside-down voorvork -, dus het zelf vervangen leek mij een mooie optie. Na het vervangen van de keerringen en de olie (van beide poten), begon de linker weer te lekken/zweten na ongeveer 10/15 ritjes. Bij het...
  6. YamahaLevi

    Achterwiel remschijf demonteren, tips gezocht

    Ik ben de remschijven van mijn voor- en achterwiel aan het demonteren. Nu heb ik voor mijn voorwiel schijven een verfbrander gebruikt, deze 20 sec voor de bout gehouden en na een beetje kracht zetten kwamen deze gemakkelijk los. Bij het achterwiel is dit een heel ander verhaal..wanneer ik de...
  7. YamahaLevi

    Gezocht: Yamaha FZ6 2004 - 2006 achterkant zijkappen

    Ik ben opzoek naar de 2 achterkappen voor de Yamaha FZ6, gaat om 2004 - 2006. Mogen krassen en wel/geen verf bevatten, ben opzoek naar originele. Alvast bedankt :D
  8. YamahaLevi

    Voorvork veert te langzaam?

    Goedenavond MF-ers, Ik heb vorige week mijn voorvorkkeeringen vervangen inc olie (Putoline HPX R W10) van mijn Yamaha FZ6 2005. Nu heb ik het gevoel dat hij te langzaam terug komt. Ik heb een korte video gemaakt om een indicatie te geven: Wat is jullie mening hiervoor? Wat zou ik nog kunnen...
  9. YamahaLevi

    Voorvork borgring, hoe krijg ik deze verwijderd?

    Goedenavond Mf-ers, Ik loop weer tegen een probleempje aan. Ik wil de borgring verwijderen in de voorvork. Nu heeft deze geen oogjes, maar is het een rondje ring met een onderbreking (gat). Ik heb hiervoor een borgveertang, maar dit helpt helemaal niets, is er een andere manier om deze ring los...
  10. YamahaLevi

    As inbusbout komt niet los, wat zijn mijn opties?

    Goedenavond MF-ers Vandaag was mijn plan om mijn voorwiel te verwijderen. Alles ging goed totdat ik bij de inbusbout kwam. Op de foto lijkt deze dolgedraaid, maar dit is alleen de buitenkant, van binnen is deze nog goed, gelukkig. Ik heb het volgende geprobeerd; - Ik kan er genoeg kracht op...
  11. YamahaLevi

    Honda transalp XL 600V

    Te koop aangeboden: Mijn Honda Transalp XL 600v Bouwjaar: 1993 KM-stand: 78.373km Vermogen: 37KW Alles werkt naar behoren. Onderhoud: - Er zit een nieuw luchtfilter in en olie. - Banden zijn prima - Remvloeistof na dit seizoen aan vervanging toe. De vorige eigenaar heeft de motor in...
  12. YamahaLevi

    Pinlock agv k1 k2 k3

    Gezocht Pinlock agv k1 k2 k3
  13. YamahaLevi

    Hoe headset (MBH-100) inbouwen in AGV helm?

    Goedenavond MF-ers, Zijn er ook leden die de headset van de Aldi gebruiken in combinatie met een AGV helm? Ik krijg op geen enkele manier de set vast aan de helm op een goede manier. Heeft er iemand ervaring mee of heb je hem op een andere manier kunnen bevestiging?
  14. YamahaLevi

    Motor trekt bij handen los naar links

    Goedemorgen MF-ers, Ik wil toch even mijn zorgen met jullie delen. Mijn motor trekt wanneer ik mijn handen los laat naar links toe. Met het rijden zelf merk ik hier helemaal niks van. Ik hoop niet dat ik denk dat het is een krom frame? Hoe is dit te zien of te merken?
  15. YamahaLevi

    Yamaha Remblokken terug plaatsen

    Goedenavond allemaal, Deze leek dacht vandaag eens even te zien of zijn remblokken nog goed zijn. Nou dat is het geval, alleen krijg ik ze niet meer terug geplaatst. Het gaat om de remblokken achter. Hoe zou ik dit moeten doen? Hij klikt niet vast o.i.d.
  16. YamahaLevi

    Yamaha Fz6 rempot loskrijgen goudentip gezocht

    Hoe is het mogelijk dat ik deze vraag moet stellen, dat vraag ik mijzelf ook af. Sinds kort een Fz6 en bezig met het onderhoud, alles ging lekker lekker totdat..... ik bij het achterste rempotje aankwam. Ding is met geen mogelijkheid van zijn plek te krijgen. Hij past nergens door het frame...
  17. YamahaLevi

    ontluchtingspomp kopen in de buurt

    Goedemorgen Leden, Kortdag maar vanavond zou ik graag mijn remvloeistof willen vervangen. Zijn er bekende zaken waar ze toevallig ook ontluchtingspompen verkopen? Weet iemand eventueel ook waar deze slagen te halen zijn? Omgeving Emmen. Alvast bedankt.
  18. YamahaLevi

    Motor uit belgie halen

    Beste Leden, Ik heb via internet een KTM 390 uit Belgie gezien. Het gaat om een motor uit 2015 met 1500km op de teller. Catalogus waarden: € 6.255. Welke kosten komen hierbij voor het invoeren? Wordt de motor nog als nieuw gezien ivm BTW?
  19. YamahaLevi

    Alternatieven MT03

    Beste Leden, Ik heb een tijd een MT03 gereden. In (bijna) alle opzichten was dit de perfecte motor voor mij. Helaas vond ik het karakter van de 1 cilinder en het vermogen net iets te laag. Je zou zeggen dan is dit de ideale stap naar een MT07, hier is het budget niet ruim genoeg voor. Ik...
  20. YamahaLevi

    MT maar dan met meer vermogen?

    Goedemorgen Allemaal, Momenteel staat mijn MT te koop (1 cilinder). Nu ben ik opzoek naar een motor die even lekker stuurt en zit als de MT, alleen dan met meer vermogen. Een MT07 ligt momenteel helaas nog buiten budget. Budget 4k Wie heeft er goede suggesties? *O*
  21. YamahaLevi

    Een koude douche voor

    Mag bij deze dicht. Direct opgelost door het bedrijf.
  22. YamahaLevi

    MT03 tank gewisseld, start niet meer

    Beste MF-ers, Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb net mijn tank verwisseld, alleen start de motor niet meer. Bij heel vaak starten pak hij hem 1 seconden op en valt dan uit. Ik heb er 3 liter benzine in gegooid, maar het benzine lampje gaat na 10 seconden constant knipperen. Normaal blijft...
  23. YamahaLevi

    HONDA CB600 Hornet ervaring gezocht

    Beste Leden, Ik ben opzoek naar mensen met een CB600 Hornet. Wat is jullie ervaring met de fiets? - Hoe zijn de rij eigenschappen? Bochten werk, remmerij? - Is deze een beetje bestand tegen wind van de snelweg? - Is er qua onderhoud iets wat aandacht nodig heeft? - Hoe is de verhouding...
  24. YamahaLevi

    KDX 125CC onderhoud en tips

    Goedenavond MF-ers, Ik weet dat dit niet helemaal het topic en forum voor is, maar toch zou ik graag wat advies van jullie willen ontvangen. Vandaag heb ik voor mijn broertje een KXD 125cc gekocht, om hem kennis te laten maken met het motorrijden :] *O* Nu heb ik geen idee waar je op...
  25. YamahaLevi

    GS500 knallen en uitvallen

    Waar gaat het om? Sinds kort in het bezit van een GS500 uit 1993. Motor start wel meteen (moet soms wat lang de startknop inhouden). Vervolgens loopt deze 20 seconden stationair (als je het stationair mag noemen). Daarna valt hij uit, ook wanneer ik gas geeft valt hij direct uit...
Terug
Bovenaan Onderaan