Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rainbow600
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Givi Blade 47 liter topkoffer. Zgan

    Hierbij bied ik mij Topkoffer aan. Givi blade black 47 liter Passen 2 systeem/intregraal helmen in. Zo goed als nieuw Nagenoeg geen gebruikers sporen. Vraag prijs 100 euro. Bieden vanaf 60 Mag weg, hoeft niet Marktplaatslink
  2. R

    Tour Veluwe en omgeving 21 maart

    Om het even wat duidelijker en centraler in 1 topic te gooien mbt alleen het tourtochtje INMIDDELS IS ER EEN AANMELDINGS STOP IVM MET GROOTE VAN DE GROEP. Alle OVBtjes kunnen nog mee verdere aanmeldingen in overleg met Docshot (voorrijder) Dus eerste verzameling in Almere bij de...
  3. R

    Groupon bon 3,5uur Motor experience in Lelystad

    Tot mijn schrik kom ik er achter dat ik nog een Groupon bon over heb voor een 3,5 uur durende motor experience in Lelystad bij KEMP rij opleiding. http://www.kemp.eu/pagina.423.name.motor-experience.htm De bon is nog geldig tot 4 februari. Dit betekent dat er nog 2,5 dagen zijn om een...
  4. R

    Givi koffer 26 liter

    Givi topkoffer 26 liter Inclusief lockplaat en beugels tbv yamaha xj 600 Diversion 2 sleutels Vraagprijs €75,- Hoogste bod: €70,- voor het geheel €50,- voor alleen de koffer
  5. R

    Nieuwe Michelin achterband 130 / 80 - 17

    Splinternieuwe Achterband Michelin pilot activ 130 / 80 - 17 TL 65H Vraag prijs alleen de band 100 euro Inclusief professioneel Uitbalanceren, montage en ventiel 120 euro Haakse ventiel 5 euro extra Af te halen of laten monteren in Almere Versturen in overleg. Gaat weg naar...
  6. R

    Rainbow600

    Gegroet, M 28. Vorig maand mn Motor rijbewijs mogen halen. Een week later mn Motor. Yamaha XJ 600 S Diversion Inmiddels al weer 1000 km op zitten. Vanaf dat ik mijn auto rijbewijs haalde riep ik al dat ik ook voor de motor wilde gaan. Het kwam er maar niet van. Een jaar geleden ben...
Terug
Bovenaan Onderaan