Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DMonster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DMonster

    Piaggio 350 Sport Touring gestolen in Eindhoven

    Piaggio 350 Sport Touring (wit) Kenteken : 67-MD-GD (met MF sticker) Bijzonderheden: 'pizzaplaat' voor topkoffer, extra windschermpje Gestolen voor m'n huis in Eindhoven (wijk Burghplan), opgetild en toen was ie weg ;-( Het zure was dat ie net 2 weken gelden een volledige onderhoudsbeurt gehad...
  2. DMonster

    Nieuwe Electrische Superbike: Lightning LS-218

    Na de Tesla is er eindelijk een motorfiets equivalent : Lightning LS-218 Snelste productiefiets met: 350km/h top, 228Nm koppel. Standaard accu 160km bereik en met een upgraded accu 290km bereik. Oplaadtijd is 30 min met een snellader. Dus... :] :}...
  3. DMonster

    Verkoop van motorfietsen met 16 procent gestegen (in Belgie)

    Kijk, de verkoop zit eindelijk weer in de lift: :] express.live De merk / model aantallen krijg zo niet gevonden, maar als het net als 2013 is dan vooral veel BMW en Vespa motorscooters
  4. DMonster

    Nu ook lekker onbeperkt remmen in de bochten met Bosch MSC?

    Kwam via via op deze link van Bosch: Bosch Media Service Startseite nieuwe electronica die nu ook de hellingshoek in de gaten houd i.c.m. ABS zodat je nu ook in de bochten optimaal kunt remmen. Word als eerste uitgeleverd op de KTM's 1190...
  5. DMonster

    Eerste electrische superbike nu te koop! Mission Motorcycles

    Het lijkt alsof het er nu toch eindelijk van gaat komen Mission Motorcycles Hopes You’ll Pay $60K for a Tesla on Two Wheels Als ik het artikel mag geloven: - 0-100 < 3 sec - range +/- 200km - top 150mph - oplaadtijd van 0 naar 100% in 2 uur. en altijd handig: een...
  6. DMonster

    Topkoffer Suzuki + montageplaat SV650(S)

    Topkoffer Suzuki + montageplaat voor SV650(S)/SV1000(S) in goede staat Topkoffer heeft ruimte voor 2 integraalhelmen, inhoud : 48liter. Met twee sleutels Montageplaat gaat i.p.v. het bijrijderszitje van de SV650(S)/SV1000(S) (Modeljaar 2004 en later). Nieuwprijs 225,- euro
  7. DMonster

    Honda NSS300 Forza

    Nog niet op de motorbeurs gezien maar volgens de website zou ie er moeten staan. Deze Honda Scooter. Zelfde blok als dat van de SH300, helaas 25kg zwaarder, maar wel met genoeg ruimte onder het zadel voor twee (!) integraalhelmen (volgens de website). Vind de vormgeving persoonlijk wel...
  8. DMonster

    Je word oud.. op zoek naar een motorscoot!

    na 7 jaar op m'n SV650S (model 2004, injectie aangepast, Hyperpro voor en achter) rondgeknord te hebben ben ik nu toe aan weer wat anders (lees: praktischer) Vooral het niet meer ketting smeren, bagageruimte (werk nu met een topkoffer, maar dan verlies ik wel de buddyseat) en automaat (het...
  9. DMonster

    R1 vs Veyron vs Porsche GT

    Volgens mij waren deze links nog niet gepost. Bekijk ze en ..... :} :} Acceleratie Veyron vs R1: En de R1 / Veyron / Carrera GT maxdome - Video on Demand :}
  10. DMonster

    Remblokken vervangen en zuigers schoonmaken op SV650

    Ik heb een SV650 en binnenkort wil ik achter de remblokken vervangen. Iets wat ik zelf zou moeten kunnen doen. Nu zie ik dat de zuigers behoorlijk vuil zijn en las ik dat ik deze het beste kan schoonmaken met (verse) remolie. Nu vraag ik me af hoe schoon deze moeten worden. Oftewel, als ik...
  11. DMonster

    Valentino Rossi - The Autobiography

    ISBN - 0 09 948 696 2 Net terug van een korte vakantie in Engeland. Zie ik daar in de boekhandel bovenstaand boek liggen (Valentino Rossi - 'What if I had never tried it' - The Autobiography). Meteen gekocht voor een paar pond en natuurlijk in 1 ruk uitgelezen. Is misschien niet een...
  12. DMonster

    Post hier je pekel foto's

    Ik heb er nog geen topic voor gezien dus ik denk: Dan maak ik er maar 1. Ben vandaag voor de eerste keer dit jaar recreatief wezen scheuren, ik bedoel toeren en daarna even nog wat foto's gemaakt wat 3 maanden pekel doet op dezelfde woon-werk fiets...
  13. DMonster

    Wil je gaan motorrijden, krijg je dit in je mailbx

    Jongens, Wat jullie wellicht niet weten is dat John ******* afgelopen dinsdag een zwaar motorongeluk heeft gehad en levensgevaarlijk gewond naar Heerlen is gevlogen. Hoewel zijn situatie momenteel stabiel is, is alles nog zeer kritiek. Hij ligt nog in coma en heeft zeer ernstig letsel...
  14. DMonster

    Ervaring met Viergas meting

    Mijn de grote beurt van m'n Suzuki is er een viergas meting uitgevoerd. Kreeg wel een summiere uitleg waarvoor dit goed is (kijken of motor te arm staat etc.) maar wat welke info kan je er uit halen. En wat zijn goede waardes? Iemand hier meer ervaring mee?
  15. DMonster

    Motorbandenmarkt.nl ervaring

    Ik heb afgelopen week een achterband proberen te bestellen bij motorbandenmarkt.nl Nadat ik geen bevestiging mail kreeg heb ik geprobeerd ze te e-mailen op: motorbanden@delti.com en nog wat andere e-mail adressen. Helaas werden deze mail gebounced omdat het e-mail adres niet bestond :? Toen...
  16. DMonster

    Banden codes uitleg

    Ik sta op het punt om een nieuwe achterband bij motorbandenmarkt.nl (prijsverschil tot 30 bij de merkdealer) te bestellen en ik denk dat ik daar wel ga slagen. Maar ik heb nog een vraagje op de codes op de gegeven banden: B.v. BT 020 R U (NT) 160 Nu stond (NT) voor New Technology (de nieuwe...
  17. DMonster

    Ego verhaaltje voor tussendoor (useless)

    Eigenlijk zou deze off-topic moeten zijn maar omdat off-topic voor niet motor verhalen zijn :) Was eigenlijk altijd al benieuwd hoe mijn rijkunsten zich verhouden tot een sportieve autorijder... en dan heb ik het niet over een stoplichtsprint :z Was vanavond nog even wezen rijden, dus even...
  18. DMonster

    Met de SV650 naar Zwitserland

    Zo... net terug van een ritje naar Zwitserland. 'Even' m'n familie daar wezen opzoeken uit Lausanne. Donderdag's vetrokken uit Eindhoven en toen via Venlo, de 61 op, toen de 5 en bij Freiburg eraf naar de B500 toe. Omdat dit m'n eerste grote rit was (> 400km) heb de route in 2 stukken gehakt en...
  19. DMonster

    SV650 vering topic

    Op m'n SV650'04 fiets zitten allerlei knoppen om de vering aan te passen maar ik kom er niet uit. Misschien heeft iemand tips voor een betere setting zonder dat ik zelf het wiel opnieuw hoef uit te vinden. Op dit moment rijd ik met: 2.5 / 2.5 bar voor en achter. Standaard setting (en daar ben...
  20. DMonster

    Heb me vandaag de tering gezwaaid (28/03)

    Misschien overbodig, maar me vandaag echt de tering gezwaaid. Wist niet dat er zoveel motorrijders bestonden in Nederland. Vandaag ff vanuit Eindhoven binnendoor naar Nijmegen / Groesbeek gereden en weer terug. M'n schaamrandjes wat kleiner gemaakt 8-) , m'n eerste fatsoenlijke stoppie...
  21. DMonster

    Bijzondere verrichtingen op (super)sport

    Sinds gisteren nieuwe motor dus vandaag flink wat km. gemaakt. Toen dacht ik van: 'laat ik de bijzondere verrichtingen eens doen O-) '. Ik had hiervoor een CB500 dus dat was hetzelfde als met een ER-5 of GS500. Nou, 't ging dus voor geen meter met m'n nieuwe SV. Ik zat met m'n stuur tegen de...
  22. DMonster

    Helm te koud?

    nadat ik vorige week op de motorbeurs in Utrecht een nieuwe Rev'it Vort-x jackie had gekocht ben ik dat vandaag effe wezen uitproberen bij +5 graden. Effe de snelweg op, op m'n naked, heerlijk comfortabel dat jack i.c.m. leren broek :} . Maar nu merk ik dat het lijkt alsof m'n helm lucht...
  23. DMonster

    Oh shit, wat heb ik nu gedaan?! SV650S

    Vandaag even naar de Suzuki dealer in Helmond geweest om een nieuwe motor te kopen. Tis een Suzuki SV650S / 2004 model / in 't geel geworden. :9 En dit na anderhalf jaar en 9000km. wezen CB500'en. Kreeg een errug mooi prijs terug (in mijn ogen), dus de koop was snel gesloten. Heb even...
  24. DMonster

    Koppeling vraagje / vrij vs vernsnelling

    Even een vraagje over de koppeling bij m'n CB500. Als ik hem in z'n vrij zet dan kan ik de motor zonder weerstand heen en weer lopen. Als ik echter in een versnelling sta en met de koppeling ingetrokken sta voel ik wat weerstand? (maar ik kan de motor dan nog steeds zonder problemen heen en...
  25. DMonster

    Geen Yamaha vrijkaarten voor de Rai

    Hmm, anderhalve week geleden op vrijdag een brief van Yamaha voor uitnodiging op Fazer. En als beloning voor het rijden op die nieuwe frikandel van hun zou ik gratis entree tot de MotorRai krijgen. En dat ik er snel bij was bewezen door de dealer die de brief van Yamaha op zaterdag kreeg...
Terug
Bovenaan Onderaan