Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: knutsel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. knutsel

    Z1000-Z750-Z750S meeting plaza 39

    ** Deel 39 ** Welkom op het Plaza, er zijn echter wel 2 huisregels 1:kleur bekennen 2:piccies van je Z posten :P Verjaardagskalender *O* Januari 11 Duckman 23 JDB Februari 4 Girlie 13 Vinnie-V 20 Kawa-aadje Maart 1 Crazy Girly April 15 Zven 17 Roodman...
  2. knutsel

    ducati dealer gezocht, omgeving gouda

    vandaag met iemand in gesprek geraakt over ondehoudt aan een duc. nu schijnt een duc om de 20k of 2 jaar groot onderhoudt nogig te hebben. ik vermoed kleppen stellen (heb namelijk niet gevraagt wat allemaal) nu had ie persoon ergens prijs opvraag gedaan en hij schrok een beetje van de prijs...
  3. knutsel

    ontvetten achterbrug en achterwiel ?

    ik hoorde pas dat je heel goed b.v. achterbrug en wiel goed kan onvetten met wd 40. heeft iemand hier ervaring mee of is het een fabeltje. ik gebruik wd 40 al voo het smeren van mijn mountainbike (o.a. ketting) het is dus ook vet/olie. :]
  4. knutsel

    nieuwe gebruiker

    hallo ik ben knutsel en ik ben nieuw hier. ik heb hier op mf is 2 dagen lopen neeuzen en het beviel wel wat zag en las. heb sinds een half jaar rbw en sinds een maand een motor. ik heb een zwarte kawa z 750 gekocht en bevalt mij prima. als jullie me zien zal ik wel eens een foutje maken, als...
Terug
Bovenaan Onderaan