Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bathory
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bathory

    Remschijf KTM 690 krom...?

    Sinds kort een smcr, na eerste beurd had een monteur ff proefgereden en kreeg te horen dat de schijf ietjes ongelijk is (o.i.d.). Vroeg of dat kwam door mn schijfremslot dat ik een keer vergeten was, maar die had er nog nooit opgezeten.behalve aan de voetsteun... :+ Ik had het toen nog...
  2. bathory

    Duo zadel z1000 model 2007/2009..

    Iemand toevallig nog een duozadel liggen voor een Z1000... 2de model 2007/2009... (als het zo is stuur s.v.p. een pm...) Grtzz...Rob
  3. bathory

    kosten rijklaar maken

    Vandaag bij safe in R-dam geweest. Wat me opviel was dat bij de prijs het bedrag van rijklaarmaken was vermeld. Nieuw was dat 349 euries,2de hands 249 euries. Weet iemand misschien wat er allemaal aan een nieuwe motor moet gebeuren om hem rijklaar te maken.? 349 euro is toch 769 fl Kan me...
  4. bathory

    eerste sm ervaring...(dank aan save zoetermeer)

    laatste tijd ben ik er geinterreseert in het type motor sm. hoorde ik dat je op zaterdag en zondag op bepaalde motoren kon proefrijden,waaronder de KTM 660 LC4 in sm trim... :9~ ik mij inschrijven,(dat werd gedaan) rijbewijs afgeven en 40 minuten wachten. het moment was daar,de sleutel...
  5. bathory

    suzuki dr-z400sm

    wilde even weten wat de (echte)sm'ers van deze fiets vinden.... hij lijkt me wel cool..maar ik heb dr geen verstand van , maar wil wel zoiets hebben...(ik rij namelijk zrx1200r,maar zo'n sm lijkt me wel erg vet...en deze zal best wel betaalbaar zijn vergeleken met husky;s ktm's en...
  6. bathory

    supermotard.......prijs?

    hi guys.....ik denk er wel eens aan om een sm te kopen. maar de nieuwprijs van b.v. een ktm??? das wel ff schrikken,vooral als je het vergelijkt met b.v. een 4 pitter. waarom is de prijs van een nieuwe sm zo hoog?.ik bedoel..je hebt maar 1 pitje en niet zoveel vermogen. en een 2de hands..tsja...
Terug
Bovenaan Onderaan