Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bart_g
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    HBM Motorlift

    Wegens verkoop Harley niet meer nodig. Is zo goed als nieuw. Vraagprijs € 75,-. Update: hij is gereserveerd. En verkocht!
  2. B

    Nexx X.G100 R Giant Slayer Carbon Mat Goud XXL

    Te koop wegens aanschaf andere helm. De helm is zo goed als nieuw en komt met een extra donker vizier. Maat XXL. Er is nauwelijks gereden met deze helm. De plekjes die je op de foto ziet zijn geen beschadigingen, maar vuil. Ik was te lui om de helm te poetsen voor de foto's. Vraagprijs €...
  3. B

    Alpinestars motorlaarzen

    Zie advertentie op marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1469267644
  4. B

    Street Triple uit 2007

    Hallo allemaal, in verband met overstap naar een Harley wil ik mijn street triple verkopen. Alle informatie staat in de marktplaats advertentie: https://link.marktplaats.nl/m1451699067
  5. B

    Street triple doet niets meer na nieuwe spanningsregelaar

    Hallo, ik heb een nieuwe spanningsregelaar geplaatst op mijn street triple uit 2007 en sindsdien doet hij helemaal niets meer. Als ik de sleutel omdraai dan geeft hij geen enkel teken van leven, de teller gaat niet aan en er gebeurt verder niets. Ik heb de hoofdzekering al vervangen en alle...
  6. B

    Andere remschijven Street Triple

    Ik heb een vergelijkbare vraag ook al in het street triple topic gesteld, maar ik verwacht hier meer reacties te krijgen: Ik heb net de remschijven van mijn street triple opgemeten. Conclusie: alledrie moeten ze vervangen worden. Nou wil ik dus een set nieuwe remschijven en blokken bestellen...
  7. B

    Welke naked

    Hallo! Ik ben momenteel bezig met lessen voor de motor. Ik verwacht binnen twee maanden m'n rijbewijs te halen en wil dus binnenkort een motor gaan kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar een mooie naked zonder al te veel poespas. Met een budget van 3500-4500 euro ben ik aan het rondkijken...
  8. B

    Even voorstellen

    Hallo allemaal, ik wil me hier even voorstellen. Ik ben Bart, 31 jaar en druk bezig met het halen van mijn motorrijbewijs. Ik lees hier al een tijdje mee en dacht dat het wel leuk zou zijn om mezelf dan ook maar aan te melden.
Terug
Bovenaan Onderaan