Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Uitlaat bevestigen

    Ik wil de duosteunen op een cbr 900 blade demonteren maar, de uitlaat een Bos zit aan een steun bevestigd. Nu zie ik op diverse foto's dat deze de steun verwijderd is en een beugel gemonteerd hebben. Nu is mijn vraag is dit los te verkrijgen of is dit een eigen constructie :?
  2. S

    Honda Cbr 900 Fireblade '94

    Heb mijn bmw k100lt ingeruild op een Honda 900 Blade uit '94 met 32 dkm op de klok :] Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten? Heb n.l. nog garantie daarom deze vraag. Alvast :} :}
  3. S

    Ben ik van mijn geloof gevallen :?

    Heb mijn BMW K 100LT uit '87 ingeruild op een HONDA CBR 900 uit 94. Heb ik hier goed aangedaan ? De Honda heeft 32 dkm op de klok staan en loopt mooi rond, het plaat werk is vrijwel nieuw alleen heeft de vorige eigenaar de steps voor ongeveer een kwart smaller gemaakt. Zijn er nog enkele tips...
  4. S

    Accu/laadstroom lampje

    IK ben in het bezit van een K100 LT ,maar mijn vraag is wat kan de oorzaak zijn van een zwak oplichtend accu/laadstroom lampje :? Dit gebeurt n.l. als ik de rem bedien en het maakt niet uit of het de voor- of achterrem is.
  5. S

    Yzf in de prak ,ga nu voor een Honda

    Ik heb mijn yzf in de prak gereden ;( , zand op het wegdek. Wil nu een Honda vf750 magna aanschaffen (mijn echtgenote wil dat ik een beetje rustig aandoe voorlopig) zijn er bepaalde dingen waar ik bijzonder op moet letten. :? *D
  6. S

    Welke ketting

    Even terug tekomen op een doorvraag bij het topic van Bandito.Welke ketting is nou het beste origineel O-ring of immitatie (b.v. D.I.D. ,RK) O of X-ketting.Wat is het verschil eigenlijk tussen O en X :?
  7. S

    Toerental

    Als ik de motor van de jiffy doe en rechtop zet gaat het toerental omhoog.Kan iemand mij zeggen/uitleggen hoe dit komt en of dit normaal is.Het is die yzf 750r :r
  8. S

    "onweer" in demper

    Ik de vraag ook gesteld bij mijn bedankte over de yzf wel of geen dyno. Is het normaal dat bij gas loslaten er een donderende /ploffende geluiden uitkomen en regelmatig gepaard met bliksem(vlamen) het is een open uitlaat
  9. S

    Wel of geen dyno-kit

    Mijn naalden en buizen zijn hoogstwaarschijnlijk dus versleten( jullie weten nog wel die YZF 750R)nou ben ik aan het wijfelen tussen orgineel of dynojet.Dealer zegt orgineel is en loopt het beste voor de motor.Hij kan ze beide leveren is geen probleem .Heb meerdere rijders gesproken en de...
  10. S

    Geknepen ? yzf 750r

    Mijn yzf 750r is ingevoerd uit Duitsland.Volgens de papieren heeft hij 98PK/72KW, de Nederlandse 125PK/92KW .De motorzaak waar ik hem gekocht heb zegt dat de begrensing eruit gehaald.Hoe kan ik dit controlleren/zien. :?
  11. S

    olie

    Wat is beter minerale, half synth of vol synth voor mijn yzf750ren orginele luchtfilter of imitatie bv champion of meiwa.Ja de motor wat niet goed loopt
  12. S

    slecht lopen van yamaha yzf750r

    ik ben in het bezit van een yzf750r.deze loopt bij lage toerentallen(onder 3000 omw/min)ronduit belabbert inhouden en schokken.motor heeft 41000 km gedraaid en heeft een open uitlaat merk thermignoni.heeft iemand aleens dergelijk probleem gehad mijn yamaha dealer krijgt het niet opgelost
Terug
Bovenaan Onderaan