Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Manxer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Manxer

    Dainese Druid handschoenen maat XS

    Te koop: Dainese Druid maat XS Zoals te zijn, zo goed als nieuw, slechts een paar keer mee gereden. Vraagprijs €125,-
  2. Manxer

    Voorvork stelschroef vast

    Iemand enig idee waarom en hoe deze schroef vast zit!? Met de uiteindelijke vraag natuurlijk: hoe krijg ik deze los. De schroef is volledig uitgedraaid en kan hem welgeteld 1 klik indraaien. Daarna zit ie muurvast. Help! Voorvork is van een ‘99 ZX9R
  3. Manxer

    ZXR400 wielen

    Set wielen van een Kawasaki ZXR400 in het groen. Achterwiel zonder remschijf (verkocht) met band en as (niet op de foto wel erbij) geen tandwielhouder. Voorwiel compleet met remschijven, band, as (beetje stoeprand schade)
  4. Manxer

    Onderdelen Zephyr 750

    Hierbij bied ik vrijwel alle onderdelen van de Zephyr 750 te koop aan. Denk hierbij aan: Achterbruggen Voorvork Meerdere wielen Remschijven Remklauwen Rempomp Schetsplaten/voetsteunen Stuur Motorblokken (vraag naar km stand) Carburateurs (nog 1 set) Frame Plastic werk geel Zadel Electra...
  5. Manxer

    Dainese Druid D1, gloednieuw, maat xs

    Te koop aangeboden: Gloednieuwe Dainese Druid D1 handschoenen in maat XS Ik zeg gloednieuw aangezien ik ze alleen aan heb gehad... Niet mee gereden!! Bieden vanaf €150,-
  6. Manxer

    Dainese Carbon Cover ST maat XS

    Hierbij bied ik mijn Dainese handschoenen te koop aan. Het gaat hier om de Carbon Cover ST in maatje XS Deze handschoenen zijn vrijwel nieuw, de ritjes die ik er mee gemaakt heb zijn op 1 handschoen te tellen!! De handschoenen zijn dan ook nog niet naar mijn handen gevormd. Heb deze vorig...
  7. Manxer

    GRID textiel motorjas maat M

    Hallo motorrijders! :] Hierbij bied ik een bijna gloednieuwe GRID textiel motorjas in maat M aan. Deze jas is welgeteld 8 keer gedragen en dat is ook te zien! Deze GRID motorjas in maat M is voorzien van alle originele CE protectie in de armen, schouders en rug. Jas is water en...
  8. Manxer

    Wat is dit voor koplampje?!?!

    Goedenavond mede forummers! Ik ben opzoek naar een klein koplampje en wel deze zoals op de foto: Wie o wie weet wat voor koplampje dit is en waar dit te bestellen valt?!? M.v.g, Thomas v.d. Gronden
  9. Manxer

    Inlaatrubbers Zephyr 750

    Aloha medeforummers! Ik ben, zoals de titel al aangeeft, opzoek naar nieuwe inlaatrubbers voor m'n Zephyr 750. Nu heb ik, denk ik, overal op internet al gezocht naar deze dingen maar kan nergens wat vinden, wie o wie kan mij vertellen waar ik ze zelf kan bestellen !?! M.v.g, Thomas v.d...
  10. Manxer

    Waar is dit voor?

    Hallo medeforummers!! Ik weet niet zo goed waar dit hengseltje voor is? (zie foto) Iemand een idee?? Het gaat om een Kawasaki Zephyr 750. M.v.g, Thomas v.d. Gronden
  11. Manxer

    Kentekenplaathouder/Spatbord Zephyr750

    Hallo motorrijders! Ik ben dringend opzoek naar een kentekenplaathouder/achterspatbord van een Kawasaki Zephyr 750. De staat van dit stuk plastic maakt niet uit, word toch verzaagd.. Heeft iemand er een liggen? Prijs komen we wel uit!! B.v.d. M.v.g, Thomas v.d. Gronden
  12. Manxer

    Kawasaki KZ1000 tank

    Goedemiddag medeforummers! Ik ben opzoek naar een tank voor een Kawasaki Z1000: Z1000H Z1000ST Z1000 MKII (zijn volgens mij allemaal hetzelfde?) Hoeft niet in hele goede staat te zijn, word toch overgespoten. Liefst geen deuken, roest enzo!! Als iemand er een heeft liggen laat maar...
  13. Manxer

    Zephyr start niet?

    Hallo MF-ers, zojuist me even voorgesteld in het voorsteltopic, maar zit nu met een vraag! Een maand of 2 geleden heb ik mijn Zephyr 750 in de schuur geplaatst voor haar winterslaapje, 2 weken geleden wielen eruit gehaald, nieuw rubber omgelegd, vandaag terug geplaatst en starten maar...
  14. Manxer

    Nieuw!

    Hallo MF-ers! Na jaren rond gekeken te hebben op dit forum heb ik vandaag besloten een account aan te maken zodat ik zo nu en dan ook eens een reactie kan plaatsen op al het moois wat hier word geplaatst! Ik zal me even voorstellen: Ik ben Thomas, 22 jaar en wonende in het "o zo...
Terug
Bovenaan Onderaan