Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mr. M
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mr. M

    Haakse ventielen op/in de velgen van mijn Rockster

    Ik wil graag haakse ventielen op/in de velgen van mijn BMW R1150 Rockster. Kan dat? Ik lees dat sommige BMW velgen niet geschikt zijn, niet vlak genoeg. Alvast dank, Marten
  2. Mr. M

    Gezocht: Versnellingsbak BMW R1150

    De versnellingsbak van onze 1150GS (bj 2000) heeft behoorlijke schade en derhalve zoeken wij een vervanger. De huidige heeft een langere 1-ste en overdrive (E symbool ipv 6). Dat is geen halszaak. Als iemand ons verder kan helpen horen we dat graag. vr gr Marten
  3. Mr. M

    Carbon spatbord repareren - spuiten, wrappen of plastic dip?

    Op mijn Rockster zit een veel te kleine 1000RR spatbordje, waardoor het blok onder de modder komt. Via Ebay een origineel voorspatbord op de kop getikt. Maar met wat schade. In de blauwe cirkels zitten hele kleine scheurtjes, in de rode cirkel een deuk (ligt iets lager) met wat lijk op...
  4. Mr. M

    Gevonden: Windscherm BMW Rockster

    Dag allemaal, Ik ben op zoek naar een windscherm voor de Rockster. Wunderlich heeft er ooit eentje gemaakt en Issotto geloof ik. De schermen voor de normale 1150R passen ze niet, de voorkant van de Rockster is anders. Als iemand wat heeft liggen, hoor ik graag. Alvast dank, Marten
  5. Mr. M

    Gevonden: schakelarm BMW 1150 GS of RT

    Deze dus: 23007653994 Nummertje 11 op het plaatje. Alvast dank voor een reactie en goed weekend! Marten
  6. Mr. M

    Gevraagd: Windschermpje voor een BMW Rockster

    Dag allemaal, Ik zoek een windscherm voor mijn BMW 1150R Rockster. Het liefste die van Wunderlich. Dat is een klein schermpje. Het andere merk is een Isotto, die heeft een lage en hogere uitvoering. Ik hoor graag of iemand iets in de aanbieding heeft. Alvast dank, Marten
  7. Mr. M

    Hoe krassen in de kunstof behuizing van een spiegel verwijderen.

    Dag allemaal, Ik heb wat krassen op de spiegels. Sommige tot een 0.5 mm. Andere zijn oppervakkig. Behuizing is zwart. Ik lees zaken als krassen wegschuren, polijsten en weer op kleur brengen met bv gekookte lijnzaadolie. Maar wellicht is er nu een prima goedje in de markt die het allemaal...
  8. Mr. M

    Lijmen? Ja lijmen, waarom niet? Tips & Tricks

    Het kwam voorbij in het lasdraadje, lijmen is ook een manier om materiaal te hechten. Ik gebruik vaak Polymax van Bison en Loctite 401 als snellijm. Maar ik zie ook Innotec Adheseal en misschien is dat wel beter dan Polymax. Anyway, een draadje om je vragen te stellen omtrent lijmen: kan het het...
  9. Mr. M

    Gezocht: Touratech Zega kofferrek 11X0, 850 GS

    Voor de eerste serie Zega koffers, 40 en 30 l: Alvast dank. gr Marten
  10. Mr. M

    Beetjs hulp nodig 'antiek'Gorghi Bandenapparaat

    Dag allemaal, Ik heb een oud bandenapparaat op de kop getikt en dacht dat ik via Google wel het een en ander kon vinden, maar dat valt me tegen. Het is deze: Inclusief motorwielen klemmen. Type plaatje. Nou ja niet echt want ik mis het type en dat wil ik graag weten. De serie voor de Corghi...
  11. Mr. M

    Gezocht: carbon - beugel voor de LeoVince X3

    Wellicht dat iemand deze nog heeft liggen? De mijne is niet helemaal fris meer. Het gaat om dit type: (Plaatje geleend van internet) Je hebt ze in de 2 en 3 baans uitvoering. Alvast dank, Marten
  12. Mr. M

    Afstellen remmen oude Saris aanhanger

    Dag allemaal, Ik heb een behoorlijk oude (jaren 80/90) Saries aanhanger met oploopremmen. Die remmen wil ik een beurt geven, maar ik kan geen afstel-bout vinden. Zou je deze alleen kunnen afstellen in de kabel? Vaak zit er in dat blokje rechtboven een mogelijkheid tot afstellen. Maar deze...
  13. Mr. M

    Arnhemmers, waar kan ik mijn motor kwijt bij Musis Sacrum?

    Ik heb al even gebeld met de parkeergarage ernaast, maar daar kreeg ik een domoor aan de lijn die mij alleen kon vertellen dat het 42 cent per 10 min kost. Dat is voor auto's en verder wist hij niet, want meer stond er niet op de website ..... Pfff, daar was ik natuurlijk allang geweest. Kan...
  14. Mr. M

    Auto-wereld switched naar Android GPS, dreun voor TomTom

    Bron: TomTom krijgt flinke dreun, verliest ruim kwart van beurswaarde | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl "Het aandeel TomTom stond dinsdagochtend zwaar onder druk op Beursplein 5. Het aandeel verloor in de ochtendhandel bijna een kwart van zijn beurswaarde. Het aandeel TomTom stond...
  15. Mr. M

    TOMTOM RIDER 40, 400, 410, 450 ( DEEL 5 )

    Deel 5 van het topic met alles over de TomTom Rider 40/42/400/410/450/550 Post hier dus al je tips, vragen en opmerkingen. En..... we gaan proberen TomTom niet te bashen :):) Of dat gelukt is bespreken op pagina 100 van dit draadje! Meer informatie en reviews: Deel 1 Deel 2 Deel 3...
  16. Mr. M

    Verzolen Gearne Adventure laarzen mogelijk?

    Weet iemand een adresje? Ik heb de importeur gebeld, maar die kan niet zo 1,2,3 een vervangings zool vinden. De schoenmaker hier kan het niet: ik heb de leest niet? Maar wellicht zijn er speciale MX laarzen reparateurs. Het gaat om deze: Alvast dank, Marten
  17. Mr. M

    Android Smartphone Navigatie

    Er lopen wat zaken doorelkaar in het MT5001 en TomTom Rider topic en daarom is het verstandig om een apart draadje te openen voor Android telefoons en uiteraard de Apps. Ik zal deze begin-post de komende tijd updaten met links. Heb je links? Meldt ze maar hier. Links: Welke app voor GPX...
  18. Mr. M

    Gezocht DB killer Remus Revolution

    Beste Allemaal, Ik ben mijn dB killer verloren. Wellicht dat iemand er eentje in de verkoop heeft of wil doen? Het gaat om deze demper: Alvast dank, Marten
  19. Mr. M

    Zondag stukkie rijden! Asfalt of AllRoad?

    De 43-ste Rijnroute: Asfalt en AllRoad! Zondag 9 april Beste allemaal, Gaarne nodigen wij jullie uit voor onze 43-ste Rijnroute komende zondag. Ik hoop dat er meer clubgenoten komen dat vorig jaar. Met name ook omdat de routes zeer de moeite waard zijn. De picknick is weer terug en we...
  20. Mr. M

    TomTom Rider 40, 400, 410 ( deel 4 )

    Deel 4 van het topic met alles over de TomTom Rider 40/400/410 en de 42 en 450 modellen. Post hier dus al je tips, vragen en opmerkingen. Meer informatie en reviews: Deel 1 Deel 2 Deel 3 TomTom productpagina MrGPS berichten omtrent de Rider Soms is het handig om je...
  21. Mr. M

    De MT 5001 Android GPS voor je Motor

    Youtube video: Specs: Ik ben met ze in gesprek omtrent 2 belangrijke zaken: 1. Kunnen er ook apps op als TomTom, Osmand, Locus, etc. 2. Gaan zij Android updates aanbieden. Staat nu op 4.4.2, 6 december komt 7.1 uit ..... gr Marten PS: Fabrikant: 5 inch Android motorcycle...
  22. Mr. M

    Becker Mamba.4 Navigatie

    Ik ga hier toch een draadje aanmaken voor de broodnodige structuur. Gisteren de Becker Mamba.4 softwarte geinstalleerd naast de IGO motoreditie. Ziet er zeer beloved uit moet ik. Met name ook omdat ik nu geen KML files meer nodig heb. De Mamba slikt GPX .... sterker nog: hij slikt GPX...
  23. Mr. M

    25-sep-2016 Distinguished Gentleman’s Ride (DGR)

    Ik doe weer mee in Wageningen: https://www.gentlemansride.com/rider/mrenkema Het gaat dus hierom: https://www.gentlemansride.com/about/mens-health Ik hoop wat mensen van hier te ontmoeten in Wageningen. gr Marten
  24. Mr. M

    Rijnroute : Asfalt en AllRoad! Zondag 17 april

    Beste allemaal, Het is weer zover: komende zondag gaan we de 42-ste editie beleven. En weer kun je kiezen voor een asfalt route of een AllRoad-route. Beide zijn tegen de 230 km lang. Waren we vorig jaar naar het oosten, nu pakken we de kleine weggetjes naar het noorden. Meer details omtrent...
  25. Mr. M

    Vervanging accu GoRider Excalibur problematisch?

    Hoi, De accu van mijn Excalibur (nou ja ... Holux) is aan zijn einde. Dus ik dacht ik neem een originele Nokia accu. Mooie kwaliteit. Maar tot mijn verbazing wordt deze niet opgeladen. Ik zie nu op een Duits forum dat ook bijvoorbeeld de Becker Mamba.4 (allemaal dezelfde Holux 61CS uit...
Terug
Bovenaan Onderaan