Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Nightwishgek

    Noppenbanden voor Ninja

    Goedendag, Voor een Ninja uit 1990 ben ik opzoek naar noppen banden. Voor 120-70-17 en achter 160-60-17, heeft iemand hier toevallig nog een paar oude banden liggen? Mogen ook gewoon een paar oude butjes zijn, we gaan er voornamelijk mee in het weiland rondcrossen. Laat maar weten!
  2. Nightwishgek

    Garmin Zumo XT foutmelding

    Goedendag, Sinds een jaar in bezig van de Garmin Zumo XT, maar helaas loop ik nu tegen een probleem aan. Als ik een route wil plannen en die gaat die berekenen krijg ik de onderstaande error: Volledige reset al gedaan (https://www.mywaypoint.nl/faq/faq.php?id=233&cat=9)...
  3. Nightwishgek

    Bandenharnas en stuurspanband

    Goedendag, Mijn motor zet ik toch steeds vaker op de aanhanger merk ik. Daarom ben ik ook opzoek naar een (achterband) harnas en van die spanbandjes voor op het stuur. Wie heeft er toevallig wat liggen waar die niks mee doet? Groetjes,
  4. Nightwishgek

    Foutmelding Advertentie (Geen titel)

    Goedendag, Als ik een advertentie wil toevoegen geeft die aan dat ik geen Titel heb toegevoegd, maar volgens mij heb ik elk veld ingevuld? Zie ik hier iets over het hoofd of gaat er iets mis?
  5. Nightwishgek

    Diverse KTM 1290 SuperDuke onderdelen

    KTM Voorspatbord orgineel. €100,- In zgs voorspatbord voor KTM 1290 superduke Gen1. Pirelli Diablo Superbike slicks €150,- 120/70/R17 200/60/R17 Racekuip KTM 1290 superduke €450,- Racekuip voor de ktm 1290 gen1, koplamp, zadel en kontje. In KTM oranje gespoten en bestickerd. Zo zie je ze maar...
  6. Nightwishgek

    Pirelli Diablo Superbike circuitbanden set.

    Pirelli Diablo Superbike slicks circuitbanden. Paar circuitdagen gebruikt, kunnen nog zeker paar keer mee. 120/70/R17 200/60/R17 Vraagprijs: €150,-
  7. Nightwishgek

    Alpinestars raceoveral maat 50 (verkocht)

    Te koop, Alpinestars raceoveral maat 50, deze heb ik zelf 4 jaar in bezit gehad. Zelf weeg ik 82 kg en ben 1.86 en past wel, maar houdt niet over. Vraagprijs €300,-
  8. Nightwishgek

    Tips aanschaf BMW R 850 R

    Hallo allen, Aankomende vrijdag wil ik samen met mijn vader, voor mijn vader, gaan kijken naar een BMW R 850R 1998 met 55.000 km op de teller. (≥ BMW R 850 R - Motoren | BMW - Marktplaats.nl) Zelf heb ik de basis kennis van de techniek van een motor en bij een proefrit leek mij het goed om de...
  9. Nightwishgek

    Achterwiel niet goed uitgelijnd? (CBR600F ''97)

    Goedendag, Toen ik laatst aan mijn motor aan het sleutelen was viel mij op dat het lijkt of het achterwiel niet goed is uitgelijnd. Het lijkt wel of die veel meer in de achterbrug naar links zit (vanaf achterzijde gezien). Het volledige wiel zit dus meer naar links, de kettingspanners zitten...
  10. Nightwishgek

    Nog genoeg profiel?

    Goedendag, Zit er op deze voorband nog genoeg profiel? In het midden zit er op zijn minst 1 á 2 mm profiel nog op. Wat zouden jullie zeggen voor dit nieuwe seizoen? Het gaat trouwens om een voorband van CBR600F PC31
  11. Nightwishgek

    Stickers Honda CBR600F F3 PC31

    Goedendag, Helaas heb ik schade gereden met mijn motor, deze wil ik weer oplappen. Alleen zit nog even te twijfelen hoe ik dat het best kan aanpakken. De rechter topkop is beschadigt zoals te zien is op de foto. Op internet heb ik diverse motorsloperijen gemaild, maar...
  12. Nightwishgek

    Rubber buddy seat Honda CBR 600F (pc31)

    Goedendag, Ik ben mijn rubber van van buddyseat kwijtgeraakt, waar de beugel uitsteekt. Foto hier onder verduidelijkt het. Wie weet waar ik deze kan verkrijgen of wie heeft er toevallig een liggen?
Terug
Bovenaan Onderaan