Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Xender3
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X

    marokko - reismaatje

    hi ik ga in september naar Marokko, momenteel ga ik alleen. Maar ik post dit om te vragen of er nog mensen eventueel meewillen. reisdata ongeveer 4 tot 27 september. route http://ridewithgps.com/routes/7014714 zoiets, maar ik zit nu te kijken om mss door te rijden naar Dakhla. met...
  2. X

    welke routeplanner? Zelf je route maken

    Hi, ik ben opzoek naar route planner, zodanig dat ik mijn eigen route kan uitstippelen. Normaal gebruik ik google maps, maar dat stopt na 6-7 tussenstops. Dan kan je er geen meer toevoegen.. Wat gebruiken jullie? mvg Jurgen
  3. X

    Suzuki Rizla gsxr-R 600 K6/K7 kuipenset

    Beste Nieuwe Suzuki Rizla gsxr-R 600 K6/K7 kuipenset. Bevat 21 stukken. Ophalen te Brugge 300 euro of een goed bod. Ik heb ze zelf nieuw aangekocht voor 500 Mvg Jurgen Gsxr 600 750 1000 yamaha Honda suzuki
  4. X

    Alpinestars Tech 3 superwhite

    Hi Nieuwe Alpinestars Tech 3 superwhite Maat 43 Vorige week besteld, 1 maal 30min aangedaan. Het was bedoeld om mee om reis te gaan. Winkelprijs: ?229,95 Doe mij een goed bod
  5. X

    alpen passen vogezen-Zwitserland-italie-Frankrijk

    Hi trip 11 dagen - 4500 km - Africa Twin Ik ben in september sporadisch vertrokken met mijn Africa Twin. Autostrade genomen tot in Luxemburg, dan via binnenbanen naar het begin van Route Des Cretes. Qua slapen, 1 dag op een camping dan ff wildcamperen en dan terug op een camping...
Terug
Bovenaan Onderaan