Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rick.^
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rick.^

    Streetfighter/ naked koplamp

    Hallo Allemaal. Ik zoek een streetfighter of naked koplamp Bied maar aan als je wat heb!
  2. Rick.^

    Gezocht UNDERTAIL YAMAHA R1 1998

    Hallo allemaal. Ik zoek eigelijk met enige spoed een undertail voor een yamaha r1 uit 1998. Ik heb zelf 1 van hotbodies enkel doet 1 led lamp het niet meer. Mocht je wel een led lamp hebben die erin past mag deze ook worden aangeboden! Alvast bedankt. Via WhatsApp gaat sneller. 0636308338
  3. Rick.^

    Yamaha r1 1998 blok vervangen

    Hallo allemaal! Mijn huidig blok is helaas vorige week stuk gelopen. Met een geluid van een tractor als gevolg. Nu heb ik een ander blok gescoord met 36*** aantoonbaar goed lopend en rijdend. Nu was ik van plan dit weekend het blok te wisselen. Zaterdag oude blok eruit. Zondag nieuw erin...
  4. Rick.^

    Yamaha R1 100pk / 150pk??

    Hallo Allemaal. ik zit nogal met een vraagje ik heb laast kenteken check gedaan van mijn Yamaha R1 uit 1998 op RDW zag ik eerste afgifte Nederland 06-05-2005. en 72kw dit komt uit op zo +/- 100pk nu heb ik frame nummer gecheckt en blijkt het een import te zijn uit Duitsland (...
  5. Rick.^

    Project page : Blauwe Smurf ( Yzf R1 )

    Hallo Allemaal sinds 21 juli dit jaar ben ik trotse eigenaar van een Yamaha R1 uit bouwjaar 1998. dit door een gunfactor van een goede maat van me. mijn oude honda cbr600f3 + wat la cash gerolen voor een R1 uit 98 met versnellingsbak problemen. *O* nou denken heel veel mensen...
  6. Rick.^

    Zou het R1 topic weer geopend kunnen worden ?

    Hallo Allemaal ik zou graag willen dat het R1 topic weer geopend kan worden dit ook omdat ik in dat sub topic een vraag wil plaatsen Mvg *D
  7. Rick.^

    Motor scooter kopen ja of nee

    Hallo Allemaal ik zit al een tijdje over na te denken om er een motorscooter bij te gaan halen denk hier bij aan een runner 180cc of een Yamaha aerox 100cc alleen ik kan nergens 1 proef rijden hier in de buurt ( Tiel ) weet iemand een dealer waar ik er 1 kan proefrijden ? Alvast bedankt
  8. Rick.^

    olie / uitlaatgas damp uit cater ontluchting

    Hallo Allemaal, ik heb vandaag mij luchtfilter schoongemaakt van nu kwam ik tot mijn verbazing achter dat er een heel klein plasje olie lag.. dus ik had de caterontluchting van me filter gehaald draaiende motor nu ruikt dit naar uitlaatgassen.. ook bij de dop waar je normaal olie bij...
  9. Rick.^

    Kawasaki Zzr Streetfighter

    Bedankt dat je een kijkje neem bij dit kersverse project of te wel Zzr 600 streetfighter ! :9~ wat over mezelf ik ben Rick woonachtig in Tiel ( gelderland ) motor geschiedenis is nog niet zo heel veel. 1ste bike een Yamaha xt600e uit 2001 en nu een Kawasaki zzr600 uit 1996 :P...
  10. Rick.^

    Kawasaki zzr600 Streetfighter!

    Hallo Allemaal. wegens het willen bijhouden van het project dat ik wil beginnen, heb ik dus deze project page geopend, let wel op, ik heb dyslectie, dus ik kan wat punten en comma's en spelfouten maken! |( Wat meer info over mezelf, geschiedenis kwa motor's, en de motor waar mee...
  11. Rick.^

    Honda crf 450 sm

    Hallo Allemaal ik wil misschien binnekort een honda crf 450 sm uit 2003 halen hij heb 5000 km gelopen, nu was mij vraag wat is zo beetje het onderhoud wat zo motor nodig heeft ? om de hoeveel uur / Kilometer ? Alvast bedankt!
  12. Rick.^

    Yamaha Fzr 400

    Hallo Allemaal, ik ben een tijd geleden begonnen aan een fzr 400 uit bouwjaar 1988 wat ik persoonlijk een erg leuke fiets vind nou was ooit de bedoeling om er een custom uitlaat set erop te latten zetten dit is helaas nooit gebeurd, nou is dus de orginele uitlaat foetsie. en...
  13. Rick.^

    Kawasaki blaast zekering op

    Hallo het probleem ik ging 2 dagen geleden een stukje rijden motor starte prima ga net de straat uit en motor valt uit. er branden geen lampjes meer, ik kijken zekering doorgebrand ( start motor en ontsteking ) .. voor de onsteking moet een 10A en startmotor 30A die van de...
  14. Rick.^

    aerox scooter ---> omkeuren motor :)

    Hallo Allemaal, Wegens wat tegenslagen. kan ik op dit moment het project niet afmaken. daarin tegen wil ik jullie wel van lees voer voorzien, en dat kan ! Laten we even kort beginnen. Deze malaguti phantom heb ik 5/6 jaar geleden verkocht aan een maat van me, & sinds maandag...
  15. Rick.^

    Kawasaki er5 alles kapot :D!

    Hallo Allemaal, ik heb wat vraagjes. en dat vooral door de topic titel "alles kapot". ik zal even in kort vertellen wat er is gebeurd ik stond voor het stoplicht sprong op groen dus ik geef gas en alles brande ineens heeel vel en toen viel dus ook de motor uit. accu totaal geen...
  16. Rick.^

    Husqvarna TE250

    Hallo Allemaal, ik kan via via aan een Husqvarna te250 komen en had ik wat vraagjes, hoeveel pit zit er in zo kleine fiets ? en kan je ook een te 450 blok erin lepelen ? ( belangrijkste vraag eigelijk ) :') mvg :W
  17. Rick.^

    Kawasaki er5 iemand tips voor uiterlijk ?

    Goedenmiddag, ik heb wat tips nodig voor verandering uiterlijk, heb zelf wel wat ideeën maar er meer op doen is altijd goed :] hij ziet er nu zo uit vroegahh een lesfiets geweest, & wat pics van dicht bij & dit is beetje het idee van mij smaak ...
  18. Rick.^

    Kawasaki er5 loopt moeilijk.

    Hallo Allemaal, Naast de Yamaha xt600e die nu weer opgebouwd word heb ik een kawasaki er5 als tussendoor motor, nu heb de Kawasaki wat problemen. en die wil ik eigelijk oplossen want word er behoorlijk *@#$*$ van zeg maar O-) Goed ik zou de problemen uitleggen, Als de motor...
  19. Rick.^

    van kawasaki ltd 440 ---> caferacer

    Goeden dag allemaal, sinds vanmiddag ben ik in bezit van een kawasaki ltd 440, met als bedoeling pekkelfiets, maar toen zocht ik google af, en zag een lovely cafe racer, en laat ik dat nou ook is gaan willen doen haha & zie foto dat leek me toch aardig ruig wie heb er met zo 440...
  20. Rick.^

    motor klaar maken voor de winter

    Goedenmorgen allemaal, :) ik heb een vraagje ik wil met mijn motor door rijden in de aankomende winter, maar waarmee kan ik mij motor mee behandelen en zijn er bedrijven die dit doen ? ( waarom? geen auto rijbewijs :Y ) Bedankt alvast :W
  21. Rick.^

    bolletje van xenon klapt uit ?

    Goeden Morgen, Ik heb sinds paar dagen last dat mijn pilot xenon kit raar doet.. waneer ik mijn xenon aan zit zie je dat het bolletje tot zijn sterkste punt komt en dan uit klapt. laat ik hem weer afkoelen en probeer het weer gebeurd percies hetzelfde, wat kan dit zijn ? Bedankt...
  22. Rick.^

    Mz 125cc ombouwen met een bsa 175cc blok

    Hallo Allemaal, Wij hebben jullie hulp graag nodig, we willen namelijk een Mz 125cc ombouwen naar een mz met een dkw 200cc blok waarom? gaat het iets sneller en vooral trekkracht is dan net iets meer , en het oude blok is een beetje einde oefening het DKW blok past, maar nadeel is wij...
  23. Rick.^

    Gilera runner 180cc

    Goeden avond allemaal, ik zit al een tijdje te kijken voor een pekelfietsje / projectje, nu boeide me de scooter vroeger best wat, en bedacht waarom niet de supermoto in de schuur laten staan en een motor scooter halen dus bij deze is zo 180cctje beetje betrouwbaar voor daily ? ik...
  24. Rick.^

    Vapor trailtech probleem

    Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn vapor teller, in de boekjes stond dat ik 5 keer draad van toeren teller om de bougie kabel moest omwikkelen dit heb ik gedaan maar de toerenteller / weergave spaced hem :') andere motor zaak zei 10x keer dus heb ik gedaan en space hem nog...
  25. Rick.^

    Aprilia sxv 550 waar op letten tijdens koop

    Hallo Allemaal, Ik zit een beetje rond te kijken voor een fun-bike voor erbij in de toekomst en de aprilia sxv 550 spreek me aardig aan, ook na de verhalen van mijn baas die een sxv / rxv heb test gereden en dit zelf een monster van een machine vind :) waar moet ik opletten als ik...
Terug
Bovenaan Onderaan