Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. southbounddog

    Datona paddockstand, Trapbok en KTM onderdelen te koop

    Hierbij aangeboden; 1. Datona paddockstand 2. Powertools trapbok 3. Diverse KTM onderdelen Foto's: Paddock: Trapbok: De paddockstand is gloednieuw en misschien 2x gebruikt. Zoals op de foto is te zien zitten de originele stickers er nog op. Vraagprijs: €...
  2. southbounddog

    KTM jas, Hydrotech pants en gloves

    Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn ktm gear te verkopen, aangezien mijn ktm gestolen is en ik geen ktm terug ga kopen. Ik hoop dat ik iemand blij kan maken met een set goede en mooie ktm gear. De set bestaat uit een mooie textiel jas van ktm. Hij draagt heerlijk dankzij de...
  3. southbounddog

    KTM 525 MP-GD-81 gestolen in Utrecht

    Tot mijn grote verdriet kwam ik er vanochtend achter dat mijn geliefde fiets niet meer op z'n trouwe plek stond, Vannacht hebben één of meerdere personen mijn motor gestolen bij mij voor de deur. De motor stond in Oog in Al, Utrecht en is sinds 27-08-2014 vermist. :( Hieronder de...
  4. southbounddog

    Contactslot monteren KTM 525

    :W Heeft iemand ervaring met het monteren van een contactslot op z'n enduro/sm/allroad? Mijn ktm heeft standaard geen contactslot, maar aangezien ik vaak in de stad moet zijn lijkt het me wel handig om er eentje op te zetten. Contactslot gekocht, maar nu zit ik te denken over hoe ik hem...
  5. southbounddog

    KTM Hydrotech pants (nieuw)

    :W Wie zoekt er nog een mooie broek voor bij z'n KTM? Ik heb deze Hydrotech pants besteld, maar hij is mij net iets te groot en ik kan hem helaas niet meer ruilen. Nooit gedragen, alleen één keer gepast. Oftewel, een splinternieuwe broek voor minder dan de winkelprijs. Nieuwprijs was 145...
  6. southbounddog

    Gaatje in m'n tank

    Hey, Een tijdje geleden was ik bezig met het vervangen van m'n radkappen. Ik had haast en heb per ongeluk het verkeerde schroefje in m'n tank gedraaid. |( Gevolg is een gaatje in m'n tank. :( In de tank zitten een aantal gaten met draad, daar draai je de schroeven in. Nu was mijn...
  7. southbounddog

    Elektrische vouwfiets E-4motion

    Dit gaat waarschijnlijk een heleboel :') 's opleveren, maar ik ga 'm toch aanbieden. Bij deze aangeboden: een elektrische vouwfiets van het merk E-4motion. Ideaal voor in de binnenstad, om mee te nemen op vakantie of om te gebruiken naast het OV. Oplader: 100V - 240V 1,6A smart...
  8. southbounddog

    Snelheidsmeter stopt bij 39 km/h

    Hee mede MF'ers, Sinds kort heb ik een klein probleem met de snelheidsmeter van mijn ktm 525. Zoals in de titel staat, geeft mijn snelheidsmeter niet meer dan 39 km/h aan. Zelf dacht ik dat het zou kunnen komen doordat er speling bij de magneet zit, aangezien het probleem zich alleen bij...
  9. southbounddog

    Setje Akrapovic demper stickers

    Voor m'n demper was ik op zoek naar een Akrapovic sticker, maar aangezien die niet los verkocht werd heb ik een setje gekocht. Zelf heb ik maar twee stickers nodig uit het setje van veertien. Dus misschien kan ik een andere Mf'er met een akra pijp blij maken met een leuke sticker. Scheelt weer...
  10. southbounddog

    Oud model Akrapovic uitlaat sticker

    MF'erts, Ik ben op zoek naar een Akrapovic sticker voor m'n uitlaat. Na de laatste logo wijziging vind ik het logo van Akra iets minder spectaculair geworden en ik zou liever een oud model sticker op m'n uitlaat plakken. Maar je raad het al, die krengen zijn natuurlijk nergens te vinden...
  11. southbounddog

    voorstellen, wel zo beleefd!

    Hi MF'ers, Ik ben Joep a.k.a. Southbounddog. 20 jaar jong en ik woon in Utrecht. Ik ben vroeger mod van SF ( :') )en DF geweest en ik heb al eens eerder op MF rondgehangen. Wat de fiets betreft. Ik heb een tijdje geleden afgesproken om de KTM 525 van Joris te kopen, dus die ga ik deze week...
  12. southbounddog

    Schuberth C2 systeemhelm, zo goed als nieuw!

    Beste MF'ers, Deze helm is net iets te klein voor mij (helaas :/ ) en daarom heb ik besloten om hem te verkopen! Deze systeemhelm is ideaal voor zowel de doorgewinterde cruiser als de aspirant motorrijder. Heb hem maar een paar ritjes gedragen en is gewoon zo goed als nieuw! Dit...
Terug
Bovenaan Onderaan