Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kuncing
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kuncing

    HJC F70 Carbon Kesta mt. S - nieuw

    Ik heb deze helm afgelopen herfst gekocht en alleen gepast. De helm is nooit gebruikt. Wat er op de stockfoto's van HJC normaal oranje uitziet, is in werkelijkheid meer (mij te) fluorescerend oranje, zoals in de foto's waarschijnlijk ook wel te zien is. Staat: zie foto's. Incl. pinlock en...
  2. kuncing

    Navigatiesysteem op basis van mobiel

    In het kader van waarom makkelijk doen als het ook anders kan … In de auto heb ik een aftermarketradio met navigatiemogelijkheid via mijn mobiel (Google Maps/iPhone Kaarten, naar wens). Weet iemand of zoiets ook bestaat voor op de motor? Dus een apparaat dat je op de motor monteert, als een gps...
  3. kuncing

    Aangeboden: velgen en voorvork Honda cb 250 rs

    Hierbij aangeboden een velgenset en voorvork voor een Honda cb 250 rs. Ooit aangeschaft als reservedelen, maar de motor is allang verkocht. Vast ook geschikt voor andere typen motoren. Voor meer info kun je natuurlijk hier een berichtje achterlaten of een privéberichtje sturen. Prijs...
  4. kuncing

    Gebrek aan vermogen tweetakt

    Hoi, Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een Gilera SP 01 (125cc, uit 1990). Toen ik hem kocht reed hij (redelijk), maar een paar weken geleden kreeg ik problemen. Ik had 's ochtends gereden, niets aan de hand. Maar toen ik 's middags weer weg wilde (eerst toch weer netjes laten...
  5. kuncing

    Gebrek aan vermogen tweetakt

    Hoi, Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een Gilera SP 01 (125cc, uit 1990). Toen ik hem kocht reed hij (redelijk), maar een paar weken geleden kreeg ik problemen. Ik had 's ochtends gereden, niets aan de hand. Maar toen ik 's middags weer weg wilde (eerst toch weer netjes laten...
Terug
Bovenaan Onderaan