Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Two Wheeled Maniac

    Ball joints schakelstang

    Bij allebei mijn motoren zijn de ball joints versleten van de schakelstang, met speling tot gevolg. Voor het trefzekere schakelen wil ik ze vervangen. Toevallig hebben ze op beide motoren m6 draad, maar aan de ene kant van de achakelstang is het interne draad van de Ball joint links en aan de...
  2. Two Wheeled Maniac

    Dominator uitlaat temmen

    Asking for a friend... Letterlijk. Vorig jaar heeft hij een Z1000 uit 2004 met een stel van die Domimator brulpijpen eronder gekocht, in de driehoekige uitvoering. Hij wordt helemaal knetter van de hoeveelheid herrie die eruit komt, zelfs met de dB killers erin. Ik wordt er ook doof van, als ik...
  3. Two Wheeled Maniac

    K1200GT motorproblemen

    Om maar even het stigma rond BMW's voort te zetten: Ik word helemaal leip van alle ellende waar ik met mijn motor tegenaan loop. Even wat achtergrond informatie (bereid je voor op het verhaal).... Deze K1200GT uit 2006 met inmiddels 82000 gereden kilometers heb ik in 2020 overgenomen van een...
  4. Two Wheeled Maniac

    Nieuwe accu laadt niet bij

    Vanmiddag heb ik een nieuw accu'tje uit de doos gehaald, zeer ondermaats voor een echte motor, maar de vraag lijkt me net zo relevant. Het gaat hierbij om een accu met een bijgeleverd zuurpakket, waarmee ik zelf dus de accu gevuld heb. Volgens de handleiding diende ik na het vullen 10 minuten te...
  5. Two Wheeled Maniac

    Gereedschapset

    Al een tijdje loop ik in m'n achterhoofd met het idee een nieuwe gereedschapset te kopen en nu met de Black Friday gekte dacht ik maar eens mijn slag te slaan. Het mag best wat kosten, gezien ik er wel wat jaren plezier van wil hebben. Daarvan heb ik er nog genoeg van voor de boeg. Gewoon goed...
  6. Two Wheeled Maniac

    K1200GT gasklephuis sluit niet goed

    Sinds een paar maandjes af en aan bezig geweest met de K1200GT van een kennis. De fiets heeft enkele jaren stilgestaan, maar loopt eigenlijk weer als een zonnetje op het moment. Het enige waar ik nog tegenaan loop, is het gasklephuis. Deze blijft namelijk net op de laatste procent hangen voor...
  7. Two Wheeled Maniac

    Nokkenaskeerring lek?

    Hallo! Toen ik de riemen van mijn Monster verving dit weekend, viel me op dat bij de verticale cilinder de kop vettig was tegen de riem zijde. Bij de riem tegen de kop aan was het heel licht vettig en daarachter tegen de kop aan, waar de nokkenas doorheen gaat, was het behoorlijk vettig. Ik zag...
  8. Two Wheeled Maniac

    M620 i.e. gaat niet meer aan

    Hallo mede-motorliefhebbers! Ik sta voor een raadsel. Vanmiddag startte ik mijn motor gewoon, waarna ik mijn helm en handschoenen aan deed. Toen ik daarna op de motor stapte, deden de tellers het ineens niet meer en knipperde het immobiliser lampje ook weer. Stom verbaasd de motor maar uitgezet...
  9. Two Wheeled Maniac

    Nieuweling

    Goeie avond allemaal! Ik ben Jordi, 20 jaar, kom uit Delft en ik studeer HBO Autotechniek aan de Hogeschool Rotterdam. Al vanaf dat ik kind was ben ik gek van bijna alles waar een verbrandingsmotor in ligt. Ik heb dan ook 2 brommers in de schuur waar ik regelmatig zelf aan sleutel en wil van de...
Terug
Bovenaan Onderaan